Med våre annonseløsninger treffer du kundene når de er i kjøpsmodus

Kundene bruker Prisguiden i ulike deler av kjøpefasen:

  • Hvilke joggesko bør jeg velge?
  • Hvilket barnesete til bilen er best i test?

Og når de skal velge butikk:

  • Hvor får jeg tak i nye Apple AirPods raskest og billigst?
  • Hvem i nærheten selger Iphone XS

Skreddersydde målgrupper

Velg de kategoriene som er relevant for ditt budskap for å oppnå maksimal effekt. I tillegg kan vi selvsagt finsikte målgruppen med demografi, tidsstyring, frekvens og plattform.

Ved å kombinere flere av kategoriene nedenfor kan du bygge din egne, unike målgruppe med kjøpelystne nordmenn:

  • Klær og sko
  • Sport og fritid
  • Foreldre og barn
  • Skjønnhet og velvære

  • Mobil og nettbrett
  • Data
  • Lyd og bilde
  • Foto og video
  • Spill og utstyr

  • Hjem og husholdning
  • Hage og utemiljø
  • Bygg og verktøy
  • Hvitevarer

Korte kampanjeperioder eller "always on"

Nordmenn bruker Prisguiden når de skal ha noe nytt - i orienteringsfasen og i kjøpsøyblikket.

Med våre annonseløsninger vil du treffe nye kunder hver uke. Har du et godt supertilbud som du ønsker å promotere i en kort periode, eller er mer opptatt av å være synlig over tid mot de riktige kundene har vi løsninger for begge deler.

Annonseformater og priser

Artikkelboard
Format: 320x250
Platform: Mobil, tablet og desktop
Maks KB: 50KB
Pris: 11 øre per visning

Netboard
Format: 580x400
Platform: Desktop
Maks KB: 50KB
Pris: 12 øre per visning

Eksempler på annonseplasseringer

Kategoriside nivå 1 (f.eks. mobil og nettbrett)
Kategoriside nivå 2 (f.eks. mobiltelefoner)
Produktside (f.eks. Apple iPhone XS)

Ta kontakt i dag for et godt tilbud!

Amund Espelien
amund@prisguiden.no
Mobil: +47 970 72 033