Om Trademax.no

Trademax startet virksomheten i 2004.
Anledningen til at vi startet var at vi mente at mange innredningsprodukter i Norge var unødvendig dyre.
Dette fordi mange firmaer kjøper inn varer der flere mellomledd skal ha betalt. Dermed genereres unødvendig høye priser for deg som kunde.

Hvordan kan vi tilby så lave priser?
Vi forsøker å kjøpe interessante produkter med høy kvalitet direkte fra fabrikken for å unngå ekstrakostnader i mellomleddene.
Vi har vært veldig nøye når vi har valgt våre samarbeidspartnere og vi strever etter kvalitet, design og funksjon.

Forretningsidé
Vår forretningsidé er å tilby produkter til markedets absolutt beste priser uten å gi avkall på kvaliteten. Vi kan levere til alle kunder uansett hvor du bor i landet og til laveste pris. Vi står dessuten for personlig service som innebærer at du slipper å bli koblet til forskjellige personer eller måtte sitte i kø til kundeservice.

Service og trygghet
Vi nøyer oss ikke bare med å holde lave priser; vi vil også at våre kunder skal kjenne at de handler fra et seriøst firma med gode garantivilkår, personlig service samt raske og sikre leveranser. Vi tilbyr dessuten returrett og svar på spørsmål innen 24 timer. For de kundene som ikke har mulighet til å hente sin vare selv, tilbyr vi hjemleveranse med DHL eller Posten i hele Norden.

Sortiment og kvalitet
Vårt sortiment fornyes kontinuerlig. For å finne leverandører med kvalitetsprodukter gransker vi aktivt markedet og utfører tester på alle produkter innen vi tar de inn i vårt sortiment.
Lager og logistikk
For å sørge for effektive og raske leveranser har vi valgt å samarbeide med DHL og Posten.

Å handle fra Trademax.no er både trygt og sikkert:
- Alle priser på hjemmesiden er inklusive moms.
- Vi tar inn kvalitetsprodukter fra sertifiserte leverandører.
- Alt vi selger har vi selv testet og godkjent.
- Vi har mulighet til å frakte produktene hjem til deg.
- Vi tilbyr sikre betalingsalternativer.
- For å sikre den beste kunderservice er vår butikk åpen året rundt; vi finnes for deg til og med når sesongen er over!

Frakt

Se fraktinfomasjon på trademax.no.

Omtaler av Trademax.no

Totalt 1 av 5

Basert på 11 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • Pål Yttergård 15.11.2020
    Min samboer kjøpte en sofa, over nett, men 3,5 år etterpå begynner sofaen, på en kant, der det ikke sitter noen, å rakne. Tok flere henvendelser til firmaet, men de var ikke villige til å erstatte skaden, enda det var en helt klar reklamasjon. Svindel kaller jeg det for.
  • Lars 10.11.2020
    Elendig kvalitet og elendig service
    Elendig kvalitet og elendig service. Ønsker du puter som er ødelagt av solen etter en uke og ingen reklamasjonsrett er dette stedet og handle på. Hvis ikke, styr langt unna
  • Sylwia 30.09.2020 3 uker eller mer
    leveringstiden er mye lenger enn de sier på nettstedet. Jeg anbefaler ikke. det er bedre å gå til butikken og kjøpe møbler, så vet du hvilken dag de blir levert
  • Rita 07.09.2020 3 uker eller mer
    Kjøpte en Amanda fløyelsofa i januar. Fløyelen var skrukkete. Da jeg kontaktet dem fikk jeg beskjed om at det var bare å riste på putene.Nå har hele sofaen kollapset. Fjæringen er istykker. Den har falt sammen på midten så jeg ikke kan bruke den.Fløyelen er skrukket i putene og underkant. Ryggen buler seg. Det er skade etter frakt bak så fløyelen er skrapet av.Kan det egentlig være flere...
  • Jorunn 11.04.2020
    ADVARSEL Gjorde research her og via Brønnøysundregistrene for å avdekke min mistanke vedrørende linken mellom Chilli møbler og Trademax, da jeg fant mistenkelig mange fellestrekk både mht produkter, markedsføring og elendige kundeomtaler.

    Kjøpte en dobbel daybed/himmelseng fra Chili møbler (samme som står bak Trademax-og nøyaktig samme produkt). Svært lang leveringstid. Produktet helt...
  • Christian 16.03.2020 Ca. 2 uker
    Jeg var dum, handlet uten å sjekke erfaringer...

    La inn en ordre på ca 12.000 for 10 dager siden. Dagen etter at ordren var inne, var det kampanje på alle varene. Det var umulig å få lagt inn rabatten, å vi sitter fremdeles å venter på varene som ikke er levert. Det kaller jeg useriøst. Det er faktisk penger spart på å sende alt i retur, å bestille på nytt. Her ville jeg ikke handlet igjen.