Om Power.no

POWER er Nordens nye elektrogigant som utfordrer markedet med prisrobot og oppdaterte nettpriser i butikk.  

POWER-suksessen startet i Danmark i 2015. Senere åpnet vi i Finland og Sverige, og i mai 2017 kom POWER til Norge.
I POWER ønsker vi alltid å ligge ett steg foran, fordi vi vet at smarte, effektive løsninger holder prisene lave, samtidig som det gir den beste handleopplevelsen for kundene.  

Vi kaller butikkene våre POWERHOUSES og de er fylt opp av ENGASJERTE medarbeidere, et GIGANTISK produktutvalg – og alltid OPPDATERTE nettpriser.  Prisroboten skanner markedet og oppdaterer prisene på nett og på digitale prisskilt i våre POWERHOUSES. 

POWER Norge er et selskap eid av POWER International. POWER International eies av AWILHELMSEN AS og Dolphin Invest AS ved Øivind Tidemandsen. Det norskeide konsernet driver også POWER i Danmark, Finland og Sverige. Som et nordisk konsern har vi stordriftsfordeler og er kostnadseffektive, som kommer kundene til gode i form av lave priser. 

Å jobbe i POWER betyr å ta del i kulturen som består av MOT, GLEDE og BEGEISTRING. En POWER-medarbeider har MOT til å gå foran, kan GLEDE seg over kollegaenes suksess og BEGEISTRE kundene med kunnskap om teknologi.  

Vi vet nemlig at mange trenger hjelp til å ta i bruk sin nye mobiltelefon, aktivitetsklokke – eller det nye smart-kjøleskapet.  POWER er der for å hjelpe. Fordi POWER kan teknologi. 

Se hele utvalget på POWER.no, eller besøk et av våre POWERHOUSES. I 2017 skal vi nemlig åpne POWERHOUSES i alle landets fylker.

Frakt

Normal leveringstid er 2 til 5 arbeidsdager. Vi har også ekpresslevering på inntil 2 timer.

Power leveres til ditt lokale postkontor eller du kan få de kjørt hjem. Du vil få tilsendt en hentelapp når varen er kommet til ditt postkontor. Er varene tyngre enn 30 kg leveres de av annen transportør som kontakter deg angående leveringsdag/tid.

Omtaler av Power.no

Totalt 1.5 av 5

Basert på 52 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • Anna 17.09.2018 3 uker eller mer
    Dårligste kundeservicen jeg har stått oven for.
    Power.no logo
    Simen 18.09.2018
    Dårlig service skal du ikke få hos oss så vi lurer på hva som har skjedd og om det er noe vi kan hjelpe deg med i etterkant?
    Send oss gjerne en mail på review@support.power.no så skal vi hjelpe deg med hva det måtte være.

    Ha en fin dag!😃
  • Åge Hedlund 29.08.2018
    Hei igjen!
    Skrev av meg litt frustrasjon å ang. Power Jessheim mandag 27/8....
    Vil bare ta videre at de har tatt å ansvar, refusjon i orden, så vår kritikk modereres til kun å gjelde noen uinteresserte selgere... Power vil fortsatt i hovedsak ha vår tillit.
    Power.no logo
    Simen 30.08.2018
    Hei Åge.

    Hyggelig å høre at vi fortsatt har din tillit og kan vise at vi alltid ordner opp om det skulle være noe. Vi takker så mye for at du tok deg tiden til å skrive dette og ønsker deg en fin dag videre! 😄
  • Lotte 28.08.2018 3 uker eller mer
    Jeg venter fortsatt på koketopp og komfyr fra Power som ble bestilt for intet mindre enn tre måneder siden! I morgen settes siste del av det nye kjøkkenet opp, men vi har ikke komfyr og koketopp og har betalt folk for å gjøre en jobb de ikke kan få gjort. Jeg tar kontakt med Power hver dag. Hver dag får jeg beskjed om at de 'har sendt saken videre til transportavdelingen, men ikke hørt noe'...
    Power.no logo
    Simen 30.08.2018
    Hei Lotte.

    Vi beklager at det har vært problemer med levering av denne ordren. Jeg ser at vi har klart å ordne opp og at du får dette levert fredag 31.08. Da skal alt være på plass og vi håper du blir veldig fornøyd med produktene.

    Ha en fin dag!😄
  • Esben 27.08.2018 3 uker eller mer
    Bestillte Amadeus hodetelefoner på nettsiden for levering i butikk den 16.juni. Dette gikk helt fint, men disse var skadet, så jeg reklamerte med CS ticket, sendte bilder og fikk reklamasjon godkjent, men fortsatt ikke mottatt nye. Har purret på flere ganger, både på mail, chatt og ny CS ticket. Får ny saksbehandler så ballen ruller videre. Dette er for dårlig!
    Power.no logo
    Simen 30.08.2018
    Hei Esben.

    Dette skal være sendt fra vårt hovedlager og burde ha kommet fram til POWER Sandnessjøen. Jeg ser at vi har en sak på deg, så jeg har spurt butikken om de kan sjekke lageret når de åpner igjen i morgen. Gir deg en tilbakemelding... Les hele svaret »
  • Sigrid 27.08.2018
    Hadde jeg visst det jeg vet nå, ville jeg aldri ha benyttet meg av Power da vi hadde behov for ny oppvaskemaskin før sommerferien. Det har vært et mareritt!! Og er det fremdeles!! Kort fortalt; jeg bestilte ny oppvaskemaskin 30. juni ved Colloseum/Majorstua, fordi den maskinen vi hadde streiket. Fikk beskjed om at den først kunne leveres/installeres 5. juli. Synes det var lenge, men tenkte greit...
    Power.no logo
    Simen 30.08.2018
    Hei Sigrid.

    Det er veldig leit å høre at du sitter igjen med et slikt inntrykk av oss. Vi skal og pleier å være mye bedre enn dette så her må vi ordne opp for deg. Jeg har laget en sak på dette som jeg skal følge opp hvor jeg melder fra... Les hele svaret »
  • Nhut Pham 10.08.2018 Ca. 1 uke
    Jeg hadde vært hos power Sarpsborg fredag 31.06.18, kjøpte da et Bose soundtouch 300, bass og 2 bakhøytaler fra Bose. Fikk beskjed om at de ikke hadde alt, men kunne bestille det slik at det kom til butikken. Jeg betalte der da, fordi jeg brukte mitt DnB mastercard og fikk 20% på dette. Fikk mld senere samme dag om at de ikke kunne få det levert, da varen er utgått men at jeg kunne komme innom...
    Power.no logo
    Simen 10.08.2018
    Hei Nhut.

    Jeg ser at butikken har slitt med denne bestillingen og surret litt med at du kunne hente i andre butikker. Vi beklager så mye for det og forstår at du helst skulle sluppet alle disse turene i butikk. Forstår også veldig godt at det... Les hele svaret »
Vis alle omtaler (69)

Min Prisguide

Opprett bruker

Jeg har lest og godtar brukervilkårene.

Glemt passord Ny bruker