Om Power.no

POWER er Nordens nye elektrogigant som utfordrer markedet med prisrobot og oppdaterte nettpriser i butikk.  

POWER-suksessen startet i Danmark i 2015. Senere åpnet vi i Finland og Sverige, og i mai 2017 kom POWER til Norge.
I POWER ønsker vi alltid å ligge ett steg foran, fordi vi vet at smarte, effektive løsninger holder prisene lave, samtidig som det gir den beste handleopplevelsen for kundene.  

Vi kaller butikkene våre POWERHOUSES og de er fylt opp av ENGASJERTE medarbeidere, et GIGANTISK produktutvalg – og alltid OPPDATERTE nettpriser.  Prisroboten skanner markedet og oppdaterer prisene på nett og på digitale prisskilt i våre POWERHOUSES. 

POWER Norge er et selskap eid av POWER International. POWER International eies av AWILHELMSEN AS og Dolphin Invest AS ved Øivind Tidemandsen. Det norskeide konsernet driver også POWER i Danmark, Finland og Sverige. Som et nordisk konsern har vi stordriftsfordeler og er kostnadseffektive, som kommer kundene til gode i form av lave priser. 

Å jobbe i POWER betyr å ta del i kulturen som består av MOT, GLEDE og BEGEISTRING. En POWER-medarbeider har MOT til å gå foran, kan GLEDE seg over kollegaenes suksess og BEGEISTRE kundene med kunnskap om teknologi.  

Vi vet nemlig at mange trenger hjelp til å ta i bruk sin nye mobiltelefon, aktivitetsklokke – eller det nye smart-kjøleskapet.  POWER er der for å hjelpe. Fordi POWER kan teknologi. 

Se hele utvalget på POWER.no, eller besøk et av våre POWERHOUSES. I 2017 skal vi nemlig åpne POWERHOUSES i alle landets fylker.

Frakt

Normal leveringstid er 2 til 5 arbeidsdager. Vi har også ekpresslevering på inntil 2 timer.

Power leveres til ditt lokale postkontor eller du kan få de kjørt hjem. Du vil få tilsendt en hentelapp når varen er kommet til ditt postkontor. Er varene tyngre enn 30 kg leveres de av annen transportør som kontakter deg angående leveringsdag/tid.

Omtaler av Power.no

Totalt 1.5 av 5

Basert på 50 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • Tom Erik 12.07.2018 Neste dag
    Vi kjøpte et kjøleskap som vi reserverte på mandag, og som vi kunne hente på tirsdag. Når vi skulle hente det på tirsdag, så var det visstnok i Sandefjord, men de skulle få det sendt til Tønsberg, ble også lova å bli oppringt på onsdag med beskjed/evnt beskjed om noe annet. Ble aldri oppringt på Onsdag, så jeg ringte opp selv ut på ettermiddagen og fikk beskjed om at skapet hadde kommet...
    Power.no logo
    Bendix 13.07.2018
    Beklager for dårlig oppfølging av din ordre, Tom Erik!
    Vi bør selvsagt alltid holde det vi lover, og aldri love noe vi ikke vet at vi garantert klarer å holde.

    Håper dette ordnet seg for deg til slutt, men dersom du trenger hjelp med noe... Les hele svaret »
  • Aida 09.07.2018
    Den minst kapable kundeservice jeg har vært borti de siste årene. Null oversikt over leveranser og null oppfølging av kunden når de faktisk ikke leverer det de har lovet.
    Power.no logo
    Simen 10.07.2018
    Hei Aida!

    Vi har fått ny transportør og sporing av forsendelser er ikke oppe å går enda. Det er grunnen til at vi ikke presist kan si hvor varen er. Hvis det er forsinkelser med levering følger vi alltid opp dette, så hvis det er en... Les hele svaret »
    Power.no logo
    Adrian 10.07.2018
    Heisann! Det er leit å høre om oppfatningen din av oss de siste årene. Vi jobber hver dag for å bli best, og tar gjerne med oss tips på veien, så vi takker for tilbakemeldingen din. Ta gjerne kontakt om det er spesifikke hendelser du ønsker... Les hele svaret »
  • Trine 09.07.2018
    Vi skulle motta et kjøleksap og en komfyr til leiligheten vår, men pga mangel på lageret måtte dette bestilles og vi fikk en dato det skulle være inne på lager. deretter avtalte vi en dato for at dette skulle leveres hos oss. To dager før datoen vi avtalte, ringer det plutselig på døra kl 20 på kvelden og da var varene her. Uforberedt og dårlig tid fikk vi, da vi måtte kaste alt ut av kjøleskapet. Dårlig informasjon fra power.
    Power.no logo
    Simen 10.07.2018
    Hei Trine,

    Det må vi beklage for og det var veldig merkelig at de ikke kom på datoen som var avtalt. Dette pleier ikke å skje, så det var leit det hendte med dere og at det ble stress rundt det.

    Ha en fin dag!
    -Simen
  • Mathias 09.07.2018 Ca. 2 uker
    Jeg syntes min side på power er skikkelig dårlig. Power er også dårlige på å oppdatere status på bestillinger. For 10 dager siden bestilte jeg en CPU. Kundeservicen deres fortate meg at den ble sendt tirsdag i forrige uke fra deres hovedlager i Sverige og skal levers til Power sin butikk på Alnabru. I dag er det mandag kl. 13.00 og jeg har enda ikke mottatt noen hentemelding. Power har en laaaang vei å gå ift. å matche de bedre i klassen på kundeservice, kjøpsopplevelse og leveringstid.
    Power.no logo
    Simen 10.07.2018
    Hei Mathias!

    Beklager at det tok litt tid før du fikk hente den. Ser at du fikk hentemelding og plukket den opp noen timer etter du skrev til oss. Håper alt er i orden og at du er fornøyd med CPUen.

    Ha en fin dag!
    -Simen
  • Joachim 25.06.2018 Ca. 2 uker
    Power klarer jo ikke å levere til avtalt tid. Bestillte diverse varer men de glemte å legge ved 2 (en komfyr og induksjonstopp). Har nå ventet i mer enn 10 dager på å få de etterlevert. Får veldig dårlig svar fra kundeservice om årsaken. Er utrolig skuffende og frustrende. Skal du ha noe levert punktlig så bestill et annet sted. Synd at de ikke er bedre.
    Power.no logo
    Simen 26.06.2018
    Hei Joachim!

    Vi beklager for forsinkelsene og problemene ved din ordre. Men det skulle være ordnet nå og du skulle få levering 25.06 før klokken 22. Kom de ikke i går? Ta kontakt med oss hvis det fortsatt skulle være problemer. Ellers... Les hele svaret »
  • Morten Andersen 15.06.2018
    Har generelt hatt et veldig godt inntrykk av Power. Etter et særdeles dårlig kundemøte hos Elkjøp i forrige uke, la jeg i stedet turen til Power Kjørbekk (Power lagerførte ikke varen jeg i utgangspunktet skulle anskaffe). Etter dialog med en meget kompetent selger valgte vi å gå for en annen laptop enn først planlagt. Igjen, meget fornøyd.
    To dager etter bestemte samboer seg for at hun ville...
    Power.no logo
    Simen 19.06.2018
    Hei Morten!

    Når prisen er satt høyere enn konkurrent kan butikkene selv bestemme om de vil matche den prisen og om det er lønnsomt. Ønsker du å handle denne på nett kan vi gi deg den samme prisen til NetOnNet til 3290 kr.

    Send oss en... Les hele svaret »
Vis alle omtaler (60)

Min Prisguide

Opprett bruker

Jeg har lest og godtar brukervilkårene.

Glemt passord Ny bruker