Om Power.no

POWER er Nordens nye elektrogigant som utfordrer markedet med prisrobot og oppdaterte nettpriser i butikk.  

POWER-suksessen startet i Danmark i 2015. Senere åpnet vi i Finland og Sverige, og i mai 2017 kom POWER til Norge.
I POWER ønsker vi alltid å ligge ett steg foran, fordi vi vet at smarte, effektive løsninger holder prisene lave, samtidig som det gir den beste handleopplevelsen for kundene.  

Vi kaller butikkene våre POWERHOUSES og de er fylt opp av ENGASJERTE medarbeidere, et GIGANTISK produktutvalg – og alltid OPPDATERTE nettpriser.  Prisroboten skanner markedet og oppdaterer prisene på nett og på digitale prisskilt i våre POWERHOUSES. 

POWER Norge er et selskap eid av POWER International. POWER International eies av AWILHELMSEN AS og Dolphin Invest AS ved Øivind Tidemandsen. Det norskeide konsernet driver også POWER i Danmark, Finland og Sverige. Som et nordisk konsern har vi stordriftsfordeler og er kostnadseffektive, som kommer kundene til gode i form av lave priser. 

Å jobbe i POWER betyr å ta del i kulturen som består av MOT, GLEDE og BEGEISTRING. En POWER-medarbeider har MOT til å gå foran, kan GLEDE seg over kollegaenes suksess og BEGEISTRE kundene med kunnskap om teknologi.  

Vi vet nemlig at mange trenger hjelp til å ta i bruk sin nye mobiltelefon, aktivitetsklokke – eller det nye smart-kjøleskapet.  POWER er der for å hjelpe. Fordi POWER kan teknologi. 

Se hele utvalget på POWER.no, eller besøk et av våre POWERHOUSES. I 2017 skal vi nemlig åpne POWERHOUSES i alle landets fylker.

Frakt

Normal leveringstid er 2 til 5 arbeidsdager. Vi har også ekpresslevering på inntil 2 timer.

Power leveres til ditt lokale postkontor eller du kan få de kjørt hjem. Du vil få tilsendt en hentelapp når varen er kommet til ditt postkontor. Er varene tyngre enn 30 kg leveres de av annen transportør som kontakter deg angående leveringsdag/tid.

Omtaler av Power.no

Totalt 1.5 av 5

Basert på 11 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • Tord Andersen 08.08.2017 Samme dag
    Elendig service! Kjørte en halv time for og kjøpe Bose headset, finner det i hyllen, tar det med meg, men så kommer en ansatt og forteller meg at det egentlig er solgt. Jeg sa det ikke er mitt problem at den sto i hyllen og at jeg har kjøprt 30 min for dette, men han lot meg ikke kjøpe det enda DE hadde gjort en feil. Første og siste besøk på Power. Holder meg til Elkjøp.
  • Tone 10.07.2017

    Bestilte mobil på nettet, og det skulle følge med billader på kjøpet. Fikk den sendt til butikk, noe som tok 3-4dager. Vel hjemme igjen viste det seg at billaderen manglet. Ringte kundeservice og de skulle opprettet en sak på det. Etter 3 dager fikk jeg en mail om at det var normalt at laderen kom i egen sending, skjønn det den som vil!! Etter litt over en uke uten at jeg hadde fått laderen, tok jeg igjen kontakt. De skulle undersøk og gi meg beskjed. Da jeg fortsatt ikke hadde hørt noe, eller mottatt varen etter tre dager, ringte jeg igjen. Han jeg nå snakket med sa at ettersom laderen ikke var med i første sending, måtte de bestille den, noe som ikke var GJORT. Han skulle ordne det, og gi meg tilbakemelding. Har jeg hørt noe, eller fått varen? NEI! Jeg ble tilbudt en "rabattkode", men skal ALDRI handle hos denne kjeden igjen, for så mye rot og udyktighet har jeg aldri vært borti!

    Power.no logo
    Bendik 27.07.2017
    Hei Tone. :-)

    Det er leit å høre om komplikasjonene du har hatt vedrørende ditt telefonkjøp over nett. Vi hadde tidligere en kampanje hvor det fulgte med en bil-lader på noen telefoner. Vi opplevde beklageligvis komplikasjoner ved noen... Les hele svaret »
  • mjødhild 29.06.2017

    Kundefientlig

    Power.no logo
    Bendik 27.07.2017
    Hei. :-)

    Det er beklagelig å høre at du sitter igjen med et slikt inntrykk om oss og det er ikke et slikt inntrykk vi ønsker at noen skal sitte igjen med. I våre butikker skal en føle seg velkommen, samt få den hjelpen og veiledningen en... Les hele svaret »
  • Håvard 27.06.2017 Samme dag

    Bestilte på nett for å hente i butikk. Først ventet jeg i en halv time, deretter lette betjeningen i 20 minutter, før de fant ut at de ikke hadde varen i butikken likevel. 

    Power.no logo
    Bendik 27.07.2017
    Hei Håvard. :-)

    Det er leit å høre at du opplevde komplikasjoner vedrørende din Click&Collect reservasjon. Vår Click&Collect tjeneset skal gi våre kunder muligheten til å reservere en vare på nett, for så å kunne handle denne raskt og... Les hele svaret »
  • Carl 24.06.2017 Samme dag

    De hjalp meg når jeg ville bytte en vare, men de har blitt alt for innstilt på at de skal følge deg rundt å hjelpe deg. Jeg fikk oppfølging av den som skulle passe kassa, og jeg måtte brydd si at de måtte ekspedere, så kunne jeg finne fram selv. De prøver ihvertfall nå som de heter power da, det skal dem ha! Og jeg fikk varene jeg var ute etter og til den prisen jeg hadde sett på nettet.

    Power.no logo
    Bendik 26.07.2017
    Hei. :-)

    Beklager for et sent svar. Vi har tidligere ikke hatt muligheten til å svare på anmeldelser her og dermed kommer tilbakemeldingen først nå.

    Det er hyggelig å høre at du fikk hjelp vedrørende bytte av din vare og at du fikk tak... Les hele svaret »
  • Lars 24.06.2017 3 uker eller mer

    I går var jeg og ei annen innom Power på Åsane for å handle en ny mobil. Vi sa at vi ønsket Samsung Galaxy S8 uten abonnement. Vi ble møtt av en selger som stod og lo av oss og som gjentatte ganger sa at vi var lite smarte som valgte mobil uten abonnement. Selgeren prøvde i femten minutter å presse på oss et mobilabonnement, og gjentatte ganger sa at han ikke ’skjønte hvorfor vi ikke kan forstå hvor dårlig valg vi tar’ og at ‘vi kommer til å angre noe veldig på at vi ikke kjøper mobil uten abonnement”.

    ...
    Power.no logo
    Bendik 26.07.2017
    Hei Lars. :-)

    Beklager for et sent svar. Vi har tidligere ikke hatt muligheten til å svare på anmeldelser her og dermed kommer tilbakemeldingen først nå.

    I alle våre butikker skal våre kunder bli hørt og det er kunden selv som skal... Les hele svaret »
Vis alle omtaler (11)

Din Prisguide

eller Få engangspassord NB! Vi har oppdatert profilsidene. Bruk engangspassord-funksjonen for å sette nytt passord