Om Power.no

POWER er Nordens nye elektrogigant som utfordrer markedet med prisrobot og oppdaterte nettpriser i butikk.  

POWER-suksessen startet i Danmark i 2015. Senere åpnet vi i Finland og Sverige, og i mai 2017 kom POWER til Norge.
I POWER ønsker vi alltid å ligge ett steg foran, fordi vi vet at smarte, effektive løsninger holder prisene lave, samtidig som det gir den beste handleopplevelsen for kundene.  

Vi kaller butikkene våre POWERHOUSES og de er fylt opp av ENGASJERTE medarbeidere, et GIGANTISK produktutvalg – og alltid OPPDATERTE nettpriser.  Prisroboten skanner markedet og oppdaterer prisene på nett og på digitale prisskilt i våre POWERHOUSES. 

POWER Norge er et selskap eid av POWER International. POWER International eies av AWILHELMSEN AS og Dolphin Invest AS ved Øivind Tidemandsen. Det norskeide konsernet driver også POWER i Danmark, Finland og Sverige. Som et nordisk konsern har vi stordriftsfordeler og er kostnadseffektive, som kommer kundene til gode i form av lave priser. 

Å jobbe i POWER betyr å ta del i kulturen som består av MOT, GLEDE og BEGEISTRING. En POWER-medarbeider har MOT til å gå foran, kan GLEDE seg over kollegaenes suksess og BEGEISTRE kundene med kunnskap om teknologi.  

Vi vet nemlig at mange trenger hjelp til å ta i bruk sin nye mobiltelefon, aktivitetsklokke – eller det nye smart-kjøleskapet.  POWER er der for å hjelpe. Fordi POWER kan teknologi. 

Se hele utvalget på POWER.no, eller besøk et av våre POWERHOUSES. I 2017 skal vi nemlig åpne POWERHOUSES i alle landets fylker.

Frakt

Normal leveringstid er 2 til 5 arbeidsdager. Vi har også ekpresslevering på inntil 2 timer.

Power leveres til ditt lokale postkontor eller du kan få de kjørt hjem. Du vil få tilsendt en hentelapp når varen er kommet til ditt postkontor. Er varene tyngre enn 30 kg leveres de av annen transportør som kontakter deg angående leveringsdag/tid.

Omtaler av Power.no

Totalt 1.5 av 5

Basert på 48 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • Marie 19.04.2018
    Har hatt en utrolig dårlig erfaring med Power generel,samt Power Tønsberg etter å ha byttet inn julegave med byttelapp i februar i år. Pengene ble aldri sendt til min konto som lovet og etter en stund fikk jeg beskjed at pengene var sendt tilbake til de som hadde kjøpt gaven til oss. Dette var for så vidt greit, feil kan gjøres,men!
    Her begynte det jeg opplever som 100% mangelfull service...
  • Mads 03.04.2018 5 dager
    Godt fornøyd. Trekk for dårlig utvalg.
    Power.no logo
    Bendix 03.04.2018
    Hei Mads!

    Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig omtale av oss! :)

    Vi gjør alltid vårt beste, og setter stor pris på at det blir lagt merke til.

    Kan ikke se ut i fra denne omtalen hvilke av våre butikker det... Les hele svaret »
  • Frrnk Osbakk 28.03.2018
    Kjøp, betaling var ok. Levering så som så. Men reklamasjon ved feil på produktet er katastrofalt dårlig. Har brukt nesten to måneder på å reklamere på ett kjøleskap med feil på fra dem. Kjøpt i april 2017. Uten løsning ennå.
    Power.no logo
    Bendix 03.04.2018
    Hei du, og takk for omtalen din!

    Dette må vi ta tak i ASAP, slik at du får en løsning du er fornøyd med. Vi er selvsagt svært lei oss for at det har gått så tregt. Vi prioriterer alltid reklamasjonssaker, og er nødt til å undersøke... Les hele svaret »
  • Jesper 23.03.2018
    forferdelig service ventet 50 min i kø og det var bare 1 persjon. Han fyren som hjalp den andre kunden hjalp han bare i 5 min og så snakkes de om samboeren og at de hadde flyttet inn osv, slevom jeg trak en lapp som ha så veldig klart. Når de var endelig ferdig og snakke kom det en dame (en kunde), og han han som jobba der sa skal hjelpe deg skal bare putte disse på plass, så jeg sa i fra at...
    Power.no logo
    Bendix 03.04.2018
    Hei Jesper,

    Så leit å høre at du hadde en såpass dårlig opplevelse i en av våre butikker - slik ønsker vi ikke å ha det hos oss.
    Vi hadde satt pris på om du kunne ha sendt oss en mail med litt info om hvilken butikk dette gjelder,... Les hele svaret »
  • Dina Charlotte Holmen 23.03.2018 4 dager
    Alt for treg, tok først 3 dager før det ble sent og pakken er 0,5 kg, bergen
    Power.no logo
    Bendix 03.04.2018
    Hei Dina!

    Så leit å høre at leveringstiden ikke ble som forespeilet i dette tilfellet. Vi ønsker veldig gjerne å undersøke hvorfor leveransen evt. tok lenger tid enn den burde, og om det er noe vi kan gjøre for å rette opp inntrykket du... Les hele svaret »
  • Amanda 06.03.2018 Samme dag
    Hadde et problem med en PC, men kom i kontakt med kundeservice etter jeg skrev omtale på Prisguiden og fikk ordnet opp i det. Fikk raskt svar og de jeg snakket med var hyggelige og hjelpsomme:)
    Power.no logo
    Adrian 07.03.2018
    Hei. Tusen takk for tilbakemeldingen din!

    Det er veldig hyggelig å høre at saken ble ordnet på en god måte når du tok kontakt med oss. Vi er her for å hjelpe, så om det er noe så er det bare å ta kontakt.

    Ønsker deg en fin dag!
Vis alle omtaler (48)

Min Prisguide

Få engangspassord