Om Power.no

POWER er Nordens nye elektrogigant som utfordrer markedet med prisrobot og oppdaterte nettpriser i butikk.  

POWER-suksessen startet i Danmark i 2015. Senere åpnet vi i Finland og Sverige, og i mai 2017 kom POWER til Norge.
I POWER ønsker vi alltid å ligge ett steg foran, fordi vi vet at smarte, effektive løsninger holder prisene lave, samtidig som det gir den beste handleopplevelsen for kundene.  

Vi kaller butikkene våre POWERHOUSES og de er fylt opp av ENGASJERTE medarbeidere, et GIGANTISK produktutvalg – og alltid OPPDATERTE nettpriser.  Prisroboten skanner markedet og oppdaterer prisene på nett og på digitale prisskilt i våre POWERHOUSES. 

POWER Norge er et selskap eid av POWER International. POWER International eies av AWILHELMSEN AS og Dolphin Invest AS ved Øivind Tidemandsen. Det norskeide konsernet driver også POWER i Danmark, Finland og Sverige. Som et nordisk konsern har vi stordriftsfordeler og er kostnadseffektive, som kommer kundene til gode i form av lave priser. 

Å jobbe i POWER betyr å ta del i kulturen som består av MOT, GLEDE og BEGEISTRING. En POWER-medarbeider har MOT til å gå foran, kan GLEDE seg over kollegaenes suksess og BEGEISTRE kundene med kunnskap om teknologi.  

Vi vet nemlig at mange trenger hjelp til å ta i bruk sin nye mobiltelefon, aktivitetsklokke – eller det nye smart-kjøleskapet.  POWER er der for å hjelpe. Fordi POWER kan teknologi. 

Se hele utvalget på POWER.no, eller besøk et av våre POWERHOUSES. I 2017 skal vi nemlig åpne POWERHOUSES i alle landets fylker.

Frakt

Normal leveringstid er 2 til 5 arbeidsdager. Vi har også ekpresslevering på inntil 2 timer.

Power leveres til ditt lokale postkontor eller du kan få de kjørt hjem. Du vil få tilsendt en hentelapp når varen er kommet til ditt postkontor. Er varene tyngre enn 30 kg leveres de av annen transportør som kontakter deg angående leveringsdag/tid.

Omtaler av Power.no

Totalt 1.5 av 5

Basert på 28 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • Pål 23.11.2017 3 uker eller mer
    Vedrørende svar fra Morten@power 23.11.2017

    Det er tydeligvis ikke bare å hente den ut, og jeg må vente på hentemelding før den kan hentes ut.

    Ifølge Power Kundeservice og butikk er leveransen som regel på 1-2 tonn. Og jeg må vente til hentemelding sendes ut.
    Power.no logo
    Morten 24.11.2017
    Hei igjen Pål.

    Send oss gjerne ditt ordrenummer på e-post til review@power.no hvor du henviser til denne tilbakemeldingen så skal vi sjekke opp saken for deg og kontakte butikken det gjelder for deg :-)

    Hører fra deg,
    Mvh Morten
  • Pål 22.11.2017 3 uker eller mer
    Jeg bestilte TV på nettet mens lagerbeholdning tilsa at det var 10stk på lager. Levering skulle være innen 3-7 dager. 2 uker senere hadde jeg fortsatt ikke mottatt TV. Etter 3 og en halv uke er den kommet til butikk, men fortsatt ikke mottatt hentelapp, noe jeg ifølge butikken måtte vente på før jeg kunne hente TV jeg allerede har betalt for. Nå har den vært i butikkens lager i 3 dager, men...
    Power.no logo
    Morten 23.11.2017
    Hei Pål, takk for tilbakemeldingen :-)

    Først og fremst må vi bare beklage den lange leveringstiden du har opplevd. Det er kjedelig å høre at du har støtt på såpass med problemer i forbindelse med din bestilling, dette er absolutt ikke... Les hele svaret »
  • per person 22.11.2017
    STYR UNNA !
    Useriøst!
    Kundefokus totalt fraværende.
    Det var sist sommer at jeg kjøpte en vare som måtte bestilles i butikken POWER PORSGRUNN, men jeg kansellerte kjøpet før levering fordi den ble ikke levert innen fristen som lovet. På dagen den skulle vært levert i butikken hadde de ikke en gang giddet å sende den fra hovedlageret.
    Selv om kjøpet ble kansellert får jeg fortsatt...
    Power.no logo
    Morten 22.11.2017
    Hei Per person, takk for en utfyllende og detaljert tilbakemelding.

    Først og fremst er det veldig leit å høre at du har hatt en slik opplevelse i etterkant av et kjøp som er blitt kansellert, og at du fremdeles mottar krav fra Santander.... Les hele svaret »
  • Ørjan nilsen 13.11.2017
    Aldri kjøpe noe fra dere mer. Bestillte en vare og får beskjed at det er tomt fra butikken neste dag. Men på lager hos en annen butikk i nærheten. Ingen vilje til å hjelpe kunden ved å skaffe tilsvarende produkt. Det hjelper ikke å bytte navn når dere har udugelige ansatte uten motivasjon til å hjelpe. Handler ikke mer hos dere etter mange episoder i siste.
    Power.no logo
    Morten 20.11.2017
    Hei Ørjan :-)

    Takk for tilbakemeldingen! Så leit å høre at du har hatt noen dårlige opplevelser gjennom en eller flere av våre butikker. Her er vi fryktelig interessert i å undersøke nærmere hva som har skjedd og finne ut hvordan vi kan... Les hele svaret »
  • Joo Arne Maana 03.11.2017 Neste dag
    Leveringsrutinene bør nok gjennomgås ganske kraftig...

    Fikk ikke levert varene på avtalt tidspunkt (mandag), til tross for ekstra betaling for hurtig levering av ny TV og PS4 pro. Ble deretter fortalt at levering ville skje to dager senere (onsdag), men ordren dukket ikke opp denne gangen heller. Fikk da lovet fra kundeservice at varen var fraktet fra lageret og at den stod klar til levering...
    Power.no logo
    Morten 10.11.2017
    Hei Joo Arne, og takk for din meget utfyllende og konstruktive tilbakemelding.

    Jeg må først og fremst si at jeg her har full forståelse for at du blir frustrert og lettere irritert over det som her har skjedd. Dersom du er blitt lovet noe skal... Les hele svaret »
  • Daniel 27.10.2017
    Vil du ha ett spill hjem i postkassen til release, burde du kanskje bruke en annen butikk.

    Ikke spesielt fornøyd med å bruke Power til å bestille spill hjem til postkassen på release dag. Fungerer kanskje bedre til å hente i butikk, eller bestille spill utenom release dag. Det å ikke få Mario Odyssey på release er uakseptabelt for min del, og blir ikke å bruke de fremover for dette...
    Prisen er de fremdeles rimelig god på, så de skal få litt pluss i boken for det...
    Power.no logo
    Morten 30.10.2017
    Hei Daniel :-) Takk for en ærlig og konstruktiv tilbakemelding.

    Har forståelse for at du sitter igjen med dette inntrykket dersom du har forhåndsbestilt et spill og ikke fått dette til lanseringsdato. En ønsker selvfølgelig å kunne spille... Les hele svaret »
Vis alle omtaler (28)

Din Prisguide

eller Få engangspassord NB! Vi har oppdatert profilsidene. Bruk engangspassord-funksjonen for å sette nytt passord