Om Power.no

POWER er Nordens nye elektrogigant som utfordrer markedet med prisrobot og oppdaterte nettpriser i butikk.  

POWER-suksessen startet i Danmark i 2015. Senere åpnet vi i Finland og Sverige, og i mai 2017 kom POWER til Norge.
I POWER ønsker vi alltid å ligge ett steg foran, fordi vi vet at smarte, effektive løsninger holder prisene lave, samtidig som det gir den beste handleopplevelsen for kundene.  

Vi kaller butikkene våre POWERHOUSES og de er fylt opp av ENGASJERTE medarbeidere, et GIGANTISK produktutvalg – og alltid OPPDATERTE nettpriser.  Prisroboten skanner markedet og oppdaterer prisene på nett og på digitale prisskilt i våre POWERHOUSES. 

POWER Norge er et selskap eid av POWER International. POWER International eies av AWILHELMSEN AS og Dolphin Invest AS ved Øivind Tidemandsen. Det norskeide konsernet driver også POWER i Danmark, Finland og Sverige. Som et nordisk konsern har vi stordriftsfordeler og er kostnadseffektive, som kommer kundene til gode i form av lave priser. 

Å jobbe i POWER betyr å ta del i kulturen som består av MOT, GLEDE og BEGEISTRING. En POWER-medarbeider har MOT til å gå foran, kan GLEDE seg over kollegaenes suksess og BEGEISTRE kundene med kunnskap om teknologi.  

Vi vet nemlig at mange trenger hjelp til å ta i bruk sin nye mobiltelefon, aktivitetsklokke – eller det nye smart-kjøleskapet.  POWER er der for å hjelpe. Fordi POWER kan teknologi. 

Se hele utvalget på POWER.no, eller besøk et av våre POWERHOUSES. I 2017 skal vi nemlig åpne POWERHOUSES i alle landets fylker.

Frakt

Normal leveringstid er 2 til 5 arbeidsdager. Vi har også ekpresslevering på inntil 2 timer.

Power leveres til ditt lokale postkontor eller du kan få de kjørt hjem. Du vil få tilsendt en hentelapp når varen er kommet til ditt postkontor. Er varene tyngre enn 30 kg leveres de av annen transportør som kontakter deg angående leveringsdag/tid.

Omtaler av Power.no

Totalt 1 av 5

Basert på 40 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • Linda Falkfjell 22.02.2018
    Vi kjøpt en tv til ca 20 000 i midten av Januar, og etter ca 3 uker fikk vi en feil på tv og den ble med tatt inn til reparasjon. Vi fikk beskjed av reparatørene at dette kunne ta tid, så etter 1,5 uke får vi beskjed om vi har faktisk krav på en ny tv. I denne prosessen er det vanskelig og umulig å få kontakt med Power Lade. Så tilslutt blir det til at vi får en ny tv! En ny tv ble bestilt...
    Power.no logo
    Adrian 22.02.2018
    Hei Linda!

    Servicen du beskriver er ikke i nærheten av vår vanlige POWER-standard, og det er svært beklagelig at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Det skal ikke være krevende å ha en pågående sak med noen av våre butikker, og vi... Les hele svaret »
  • Sophia 09.02.2018 4 dager
    Greit varen, men sur transportører....
    Power.no logo
    Bendix 09.02.2018
    Hei Sophia,

    Tusen takk for tilbakemeldingen din!

    Godt å høre at du er fornøyd med produktet du har kjøpt hos oss.
    Hvis du opplevde surr med leveransen tar vi gjerne en kikk på saken, og kompenserer der det er nødvendig.

    Send oss... Les hele svaret »
  • Finn 08.02.2018
    Jeg har kjøpt en del ganger hos power.no og aldri hatt noe negativ erfaring.
    Det som plager meg er at power.no missbruker prisguiden og prisjakt og dermed fremstår billigere enn de i realiteten er ved at de senker prisen markant på varer de ikke har på lager. De kan selvsagt...
    Power.no logo
    Bendix 09.02.2018
    Hei Finn,

    Dette stemmer ikke. Det hender titt og ofte at vi senker prisen på varer vi ikke har/har få av på nettlager. Dette kan være lagertømming i butikk, lokale tilbud i enkelte butikker ol. Det skjer ikke at vi senker priser på varer... Les hele svaret »
  • camilla 07.02.2018
    Elendig og ubehagelig kundeservice på Power, Majorstuen
    Vi kjøpte en espressomaskin vi var fornøyde med på Power, Majorstuen. I løpet av noen uker hengte bryggeenheten seg opp. Jeg fikk beskjed om å ringe Philips for å få hjelp av dem via telefon. Der rådet de meg til å ta den med til butikken fordi de ikke kunne finne ut av det over telefon.
    Ved serviceavdelingen på Majorstuen fikk...
    Power.no logo
    Bendix 09.02.2018
    Hei Camilla,

    Slik du forteller det forstår jeg godt at dette opplevdes ubehagelig, og det beklager vi. Det var nok ikke hensikten til ansatt i service-avdelingen hos POWER Majorstuen.

    De er pålagt til å informere om eventuelle gebyrer fra... Les hele svaret »
  • Ronny 02.02.2018 3 uker eller mer
    Den 22. Ble det kjøpt produkter på nett for hjemlevering. Den 24. var den levert på Alna Hub, der stod den ett par dager da vi tok kontakt med kundeservice. Fikk beskjed at transporten skulle ta kontakt innen kort tid. Det gikk ett døgn, hørte ingen ting. Tok da kontakt på ny. Og en kundebehandler ordnet bekreftelse på levering i dag 2.feb mellom 9-16. Kontaktet kundeservice rett før 16 og...
    Power.no logo
    Bendix 06.02.2018
    Hei Ronny,

    Dette skal vi selvsagt finne ut av, og vi kompenserer alltid når det skjer feil.
    Vanskelig å si akkurat hva som har skjedd i dette tilfellet, om sjåfør ikke rakk din leveranse eller om sendingen ikke ble gjort som oppsatt. Mulig... Les hele svaret »
  • Ben 29.01.2018 3 uker eller mer
    Veldig dårlig service på Power!
    Anbefaler INGEN å kjøpe forsikring hos Power!

    De gjør feil så går det utover kundene, men de skal ikke prøve da å fikse oppi feilen de gjør, de prøver heller å skylde på kundene sine, veldig dårlig må jeg si!

    De kan love så mye rart, men holder aldri det de lover!

    Hadde gitt de 0 stjerne (r), men det går visst ikke...

    Håper de får opp farten og skjerper seg.
    Power.no logo
    Bendix 31.01.2018
    Hei Ben,

    Beklager i forkant for din dårlige opplevelse hos oss.
    På navnet ditt finner jeg et kjøp av en ASUS GAMING FX553VD-DM201T PC 29.01.
    Der er det lagt inn at forsikringsselskap dekket mesteparten av beløpet for en ny og bedre PC enn... Les hele svaret »
Vis alle omtaler (40)

Min Prisguide

Få engangspassord