Om Power.no

POWER er Nordens nye elektrogigant som utfordrer markedet med prisrobot og oppdaterte nettpriser i butikk.  

POWER-suksessen startet i Danmark i 2015. Senere åpnet vi i Finland og Sverige, og i mai 2017 kom POWER til Norge.
I POWER ønsker vi alltid å ligge ett steg foran, fordi vi vet at smarte, effektive løsninger holder prisene lave, samtidig som det gir den beste handleopplevelsen for kundene.  

Vi kaller butikkene våre POWERHOUSES og de er fylt opp av ENGASJERTE medarbeidere, et GIGANTISK produktutvalg – og alltid OPPDATERTE nettpriser.  Prisroboten skanner markedet og oppdaterer prisene på nett og på digitale prisskilt i våre POWERHOUSES. 

POWER Norge er et selskap eid av POWER International. POWER International eies av AWILHELMSEN AS og Dolphin Invest AS ved Øivind Tidemandsen. Det norskeide konsernet driver også POWER i Danmark, Finland og Sverige. Som et nordisk konsern har vi stordriftsfordeler og er kostnadseffektive, som kommer kundene til gode i form av lave priser. 

Å jobbe i POWER betyr å ta del i kulturen som består av MOT, GLEDE og BEGEISTRING. En POWER-medarbeider har MOT til å gå foran, kan GLEDE seg over kollegaenes suksess og BEGEISTRE kundene med kunnskap om teknologi.  

Vi vet nemlig at mange trenger hjelp til å ta i bruk sin nye mobiltelefon, aktivitetsklokke – eller det nye smart-kjøleskapet.  POWER er der for å hjelpe. Fordi POWER kan teknologi. 

Se hele utvalget på POWER.no, eller besøk et av våre POWERHOUSES. I 2017 skal vi nemlig åpne POWERHOUSES i alle landets fylker.

Frakt

Normal leveringstid er 2 til 5 arbeidsdager. Vi har også ekpresslevering på inntil 2 timer.

Power leveres til ditt lokale postkontor eller du kan få de kjørt hjem. Du vil få tilsendt en hentelapp når varen er kommet til ditt postkontor. Er varene tyngre enn 30 kg leveres de av annen transportør som kontakter deg angående leveringsdag/tid.

Omtaler av Power.no

Totalt 1.5 av 5

Basert på 51 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • Robert 12.05.2018
    Kjøpte kjøkken på power. Fikk levert kjøkken samlet med flere ting upakket. Pakkseddelen fant jeg aldri.Over en måneds periode fikk jeg flere kjøkkendeler også på posten som jeg hentet ut. Uoversiktelig kaos. Rommet hvor kjøkkenet skulle monteres i ble ikke ferdig før ca 10 mnd senere. Når jeg da gikk igjennom delene. Viste det seg at benkeplaten var knekt og det manglet flere skap og deler...
    Power.no logo
    Bendix 14.05.2018
    Hei Robert!

    Ved kjøp av kjøkken hos oss gjøres retningslinjene svært klare for kunde før de blir skrevet under på. Når det gjelder såpass store, avanserte og ikke minst dyre handler, er det viktig å ha detaljene på plass. Ikke bare for... Les hele svaret »
  • Sedad Rizvic 28.04.2018
    Har alltid foretrukket power fordi de alltid kom med gode tilbud. Men de siste gangene har de rette og slett vært elendige både prismessig og kundene. Finner man enbilligere så mener de at en robot bestemmer prisen. Aldri handle hos power igjen..
    Power.no logo
    Bendix 03.05.2018
    Heisann Sedad,

    Send oss en mail med hvilket produkt du ønsket, og hvor du har sett produktet billigere, så ordner vi opp i det.

    Prisroboten er vår versjon av prismatch, og den justerer prisene etter markedet, fordi å gi deg beste... Les hele svaret »
  • Frenki Osbakk 22.04.2018 Ca. 1 uke
    Erfaringen med reklamasjon hos Power er for å si det rett ut katastrofal. Etter å ha hold på med en reklamasjons sak i snart 3 mnd. er saken ennå ikke avsluttet. Har hatt besøk av servicemann 2 ganger og det ble fattet et "Skrotningsvedtak" på produktet. Og at jeg skulle bli kreditert. Etter mange telefoner. Og 2 ganger lovnader om å få pengene på konto er fortsatt ingen ting skjedd. siste...
    Power.no logo
    Bendix 26.04.2018
    Hei Frenki!

    Dersom et elverksted har vedtatt at maskinen din ikke kan repareres, og at du skal få pengene tilbake, søkes det om kredit hos leverandør/produsent. Så fort denne søknaden er godkjent, blir pengene kreditert deg.... Les hele svaret »
  • Marie 19.04.2018
    Har hatt en utrolig dårlig erfaring med Power generel,samt Power Tønsberg etter å ha byttet inn julegave med byttelapp i februar i år. Pengene ble aldri sendt til min konto som lovet og etter en stund fikk jeg beskjed at pengene var sendt tilbake til de som hadde kjøpt gaven til oss. Dette var for så vidt greit, feil kan gjøres,men!
    Her begynte det jeg opplever som 100% mangelfull service...
    Power.no logo
    Bendix 26.04.2018
    Hei Marie!

    Beklager så mye for surret du opplever her. Penger tilbake for et innlevert produkt bør være verdens smaleste sak.
    Vi har veldig lyst til å føge opp dette, og sørge for at du får pengene dine tilbake, samt den servicen du... Les hele svaret »
  • Mads 03.04.2018 5 dager
    Godt fornøyd. Trekk for dårlig utvalg.
    Power.no logo
    Bendix 03.04.2018
    Hei Mads!

    Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig omtale av oss! :)

    Vi gjør alltid vårt beste, og setter stor pris på at det blir lagt merke til.

    Kan ikke se ut i fra denne omtalen hvilke av våre butikker det... Les hele svaret »
  • Frrnk Osbakk 28.03.2018
    Kjøp, betaling var ok. Levering så som så. Men reklamasjon ved feil på produktet er katastrofalt dårlig. Har brukt nesten to måneder på å reklamere på ett kjøleskap med feil på fra dem. Kjøpt i april 2017. Uten løsning ennå.
    Power.no logo
    Bendix 03.04.2018
    Hei du, og takk for omtalen din!

    Dette må vi ta tak i ASAP, slik at du får en løsning du er fornøyd med. Vi er selvsagt svært lei oss for at det har gått så tregt. Vi prioriterer alltid reklamasjonssaker, og er nødt til å undersøke... Les hele svaret »
Vis alle omtaler (51)

Min Prisguide

Få engangspassord