Om Power.no

POWER er Nordens nye elektrogigant som utfordrer markedet med prisrobot og oppdaterte nettpriser i butikk.  

POWER-suksessen startet i Danmark i 2015. Senere åpnet vi i Finland og Sverige, og i mai 2017 kom POWER til Norge.
I POWER ønsker vi alltid å ligge ett steg foran, fordi vi vet at smarte, effektive løsninger holder prisene lave, samtidig som det gir den beste handleopplevelsen for kundene.  

Vi kaller butikkene våre POWERHOUSES og de er fylt opp av ENGASJERTE medarbeidere, et GIGANTISK produktutvalg – og alltid OPPDATERTE nettpriser.  Prisroboten skanner markedet og oppdaterer prisene på nett og på digitale prisskilt i våre POWERHOUSES. 

POWER Norge er et selskap eid av POWER International. POWER International eies av AWILHELMSEN AS og Dolphin Invest AS ved Øivind Tidemandsen. Det norskeide konsernet driver også POWER i Danmark, Finland og Sverige. Som et nordisk konsern har vi stordriftsfordeler og er kostnadseffektive, som kommer kundene til gode i form av lave priser. 

Å jobbe i POWER betyr å ta del i kulturen som består av MOT, GLEDE og BEGEISTRING. En POWER-medarbeider har MOT til å gå foran, kan GLEDE seg over kollegaenes suksess og BEGEISTRE kundene med kunnskap om teknologi.  

Vi vet nemlig at mange trenger hjelp til å ta i bruk sin nye mobiltelefon, aktivitetsklokke – eller det nye smart-kjøleskapet.  POWER er der for å hjelpe. Fordi POWER kan teknologi. 

Se hele utvalget på POWER.no, eller besøk et av våre POWERHOUSES. I 2017 skal vi nemlig åpne POWERHOUSES i alle landets fylker.

Frakt

Normal leveringstid er 2 til 5 arbeidsdager. Vi har også ekpresslevering på inntil 2 timer.

Power leveres til ditt lokale postkontor eller du kan få de kjørt hjem. Du vil få tilsendt en hentelapp når varen er kommet til ditt postkontor. Er varene tyngre enn 30 kg leveres de av annen transportør som kontakter deg angående leveringsdag/tid.

Omtaler av Power.no

Totalt 1.5 av 5

Basert på 55 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • Alexander 19.11.2018
    Oppfordrer samtlige til å holde seg unna Power Åsane. Hadde «reservert» en klokke med «klikk & hent» funksjonen på nett. Da jeg kom i butikken hadde de kun brukte B-varer å tilby noe jeg ikke forventet da jeg hadde holdt av en ny klokke. De hadde samme klokke med annen reim som jeg angivelig skulle få for samme pris, men da jeg kom til kassen skulle de ha full pris på den da det ikke var den samme som annonsert vare. Useriøse og svært lite forstående. Har en del å lære av Elkjøp!
  • Francis 10.11.2018 Samme dag
    ADVARSEL: IKKE KJØP HOS POWER! ENDELIG KUNDESERVICE. USERIØS BUTIKK. INGEN INTEGRITET. ARROGANT OG DUMME TEKNIKER OG KUNDESERVICE. Jeg kjøpte en returnert produkt som selgeren på Power sa var godt som ny. Men siden Power ikke har integritet var produkten IKKE GODT SOM NY. Det var Apple Time Capsule som inneholdet mange bilder og videor av andre personer som jeg ikke kan slette.
    Jeg returnerte...
    Power.no logo
    Anders 12.11.2018
    Hei Francis,

    Så utrolig leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Jeg ser i denne saken at det ikke er mulig å reparere ditt produkt. Om du sender oss litt informasjon med service-nummer, og kort beskrivelse av saken til... Les hele svaret »
  • Alexander 08.11.2018 3 uker eller mer
    Elendig kundeservice. Arrogant, frekk, enormt lang svartid, enormt treg leveringstid, finnes ikke løsningsorienterte (uansett om man legger alt til rette for de). Kundebehandlere som ikke har peiling på hvilke retningslinjer Power har. Hver gang jeg kontaktet kundeservice motsier hver enkelt kundebehandler det den forrige sa osv. Her snakker vi alt fra rage quits på chat (opp til flere ganger) til saker som blir opprettet uten fremgang på flere uker, ignorering, forskjellsbehandling osv.
    Power.no logo
    Anders 12.11.2018
    Hei Alexander.

    Tusen takk for din tilbakemelding. Først og fremst er det leit å høre at du ikke er fornøyd med vår kundeservice. Jeg har dessverre ikke noen oversikt over hva som har skjedd i denne saken. Det hadde vært fint om du kunne... Les hele svaret »
  • Viljar Stabell 05.11.2018 3 uker eller mer
    Forferdelig kundeservice. Kjøpte en TV på Black Friday til 2999. Original pris er 4999. TV'en bruker nesten 4 måneder på å bli levert. Den har flere problemer enn jeg klarer å telle, men jeg ignorerer de fordi jeg er så lei av å vente. Etter en stund slutter den å fungere helt. Jeg leverer den inn på service, og venter flere uker før jeg blir fortalt at den ikke kan repareres. Da drar jeg...
    Power.no logo
    Anders 12.11.2018
    Hei Viljar,

    Så utrolig leit å høre at du ikke er fornøyd med vår service. Når det komme til service på TV så er det slik at det er produsenten som har service på sine egne varer. Om du sender oss en epost på review@support.power.no slik... Les hele svaret »
  • Frank Johansen 23.10.2018 3 uker eller mer
    Hvis du handler der og får et produkt som har produksjonsfeil og som kan dokumenteres, vil de ikke akseptere reklamasjon eller heving av kjøpet. Jeg har aldri i mine 20 år som konsument av elektroniske produkter opplevd en mer arrogant kundebehandling hvor jeg får "har du krasjet en bil får du ikke pengene tilbake" i fleisen. Jeg kommer aldri til å handle mer hos Power og advarer andre mot å gjøre det.
    Power.no logo
    Anders 12.11.2018
    Hei Frank,

    Takk for din tilbakemelding.

    Så leit å høre om din hendelse hos POWER. Det er ikke slik det skal oppleves å handle hos oss. Når det kommer til din hendelse er det slik at vi har 30 dagers åpent kjøp og dette gjelder også... Les hele svaret »
  • Karen Stångberg 19.10.2018 Ca. 1 uke
    Advarer mot å handle på Power nettbutikk. 4.9.18 bestilte og betalte jeg med kredittkort for oppvaskmaskin. Den skulle leveres 19.9. De leverte ikke til avtalt dato. Deretter fikk de enda to forsøkt på å levere. Varen kom aldri til meg.
    2.10. Kanselerte jeg bestillingen og ba om å få pengene tilbake. I dag 19.10.18 etter utallige telefonsamtaler og e-post utveksling har de enda ikke tilbakebetalt meg over 5000 kr. Elendig kundebehandling.
    Power.no logo
    Simen 24.10.2018
    Hei Karen. Vi beklager for at det var litt problemer med dette. Vi gjennomførte en kreditering hvor det skjedde en feil at alle pengene ikke kom tilbake. Dette er fikset nå og vi har snakket med deg om det. Beklager ulempene dette medførte.
Vis alle omtaler (80)

Min Prisguide

Opprett bruker

Glemt passord Ny bruker