Om Power.no

POWER er Nordens nye elektrogigant som utfordrer markedet med prisrobot og oppdaterte nettpriser i butikk.  

POWER-suksessen startet i Danmark i 2015. Senere åpnet vi i Finland og Sverige, og i mai 2017 kom POWER til Norge.
I POWER ønsker vi alltid å ligge ett steg foran, fordi vi vet at smarte, effektive løsninger holder prisene lave, samtidig som det gir den beste handleopplevelsen for kundene.  

Vi kaller butikkene våre POWERHOUSES og de er fylt opp av ENGASJERTE medarbeidere, et GIGANTISK produktutvalg – og alltid OPPDATERTE nettpriser.  Prisroboten skanner markedet og oppdaterer prisene på nett og på digitale prisskilt i våre POWERHOUSES. 

POWER Norge er et selskap eid av POWER International. POWER International eies av AWILHELMSEN AS og Dolphin Invest AS ved Øivind Tidemandsen. Det norskeide konsernet driver også POWER i Danmark, Finland og Sverige. Som et nordisk konsern har vi stordriftsfordeler og er kostnadseffektive, som kommer kundene til gode i form av lave priser. 

Å jobbe i POWER betyr å ta del i kulturen som består av MOT, GLEDE og BEGEISTRING. En POWER-medarbeider har MOT til å gå foran, kan GLEDE seg over kollegaenes suksess og BEGEISTRE kundene med kunnskap om teknologi.  

Vi vet nemlig at mange trenger hjelp til å ta i bruk sin nye mobiltelefon, aktivitetsklokke – eller det nye smart-kjøleskapet.  POWER er der for å hjelpe. Fordi POWER kan teknologi. 

Se hele utvalget på POWER.no, eller besøk et av våre POWERHOUSES. I 2017 skal vi nemlig åpne POWERHOUSES i alle landets fylker.

Frakt

Normal leveringstid er 2 til 5 arbeidsdager. Vi har også ekpresslevering på inntil 2 timer.

Power leveres til ditt lokale postkontor eller du kan få de kjørt hjem. Du vil få tilsendt en hentelapp når varen er kommet til ditt postkontor. Er varene tyngre enn 30 kg leveres de av annen transportør som kontakter deg angående leveringsdag/tid.

Omtaler av Power.no

Totalt 1 av 5

Basert på 70 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • Bjørnar 22.01.2019
    Elendig kundeservice. Bestilte ny innbyggingsovn 6 januar. Fikk straks svar om at den kom innen 3-7 dager. I går kjøpte eg ny ovn hjå ELON. Monterte den samme kveld
    Power.no logo
    Adrian 23.01.2019
    Hei Bjørnar.

    Det er leit å høre. Ta gjerne kontakt med oss så tar vi en titt på saken!
  • christina 20.01.2019
    Hadde hatt min iPhone 8 plus i syv måneder da den plutselig ikke ville lade lenger. Leverte den hos Power, for der hadde jeg kjøpt den. Etter to eller tre uker forteller de at grunnen til det er at den har fått et slag på kanten av telefonen. Det merket kom en måned etter jeg kjøpte telefonen, og er en "vanlig" skramme på kanten av telefonen. Power skal da ha 5350 kroner for å fikse dette....
    Power.no logo
    Adrian 23.01.2019
    Hei!

    Det er leit at du sitter igjen med et slikt inntrykk. Det er ikke vi som har service på telefonen, det er Apple-autoriserte teknikere. Hvis de finner en feil som dekkes av garantien vil man selvsagt ikke måtte betale noe. Dersom man finner... Les hele svaret »
  • Svein-Åge Karlsen 20.01.2019 Ca. 1 uke
    Bestilte og mottok en vaskemaskinen etter en uke, pakket den ut, viste seg at det var en skade på den, tok bilder og sendte inn reklamasjon. Fikk melding samme dag om at dette skulle behandles raskt, sendte mail etter noen dager, fortsatt ikke noe svar, det har nå godt en uke. Dette er for dårlig.
    Power.no logo
    Adrian 23.01.2019
    Hei! Det er svært beklagelig. Ta gjerne kontakt med oss, så hjelper vi deg med dette!

  • Nina 15.01.2019
    Tegnet forsikring på mobil. Måtte levere den inn på reparasjon tlf kunne ikke repareres. Fikk godkjent ny enhet ifra forsikringen. Ble oppringt om jeg kunne ta en annen farge da dem ikke hadde min på lager. Jeg sa at det gikk greit. Fikk en gammel tlf som hadde vært brukt før og som ikke fungerte på samme måtte, over to år siden sist den hadde vært slått på.Trodde man hadde rett på ny når den gamle ble kastet. Ikke noe vits i å ha forsikring i hvert fall. nå ligget den bare i et skap. Det var belønningen for å takke ja til en annen farge. Trodde ikke dette var lov
    Power.no logo
    Simen 15.01.2019
    Hei Nina. Hvis du har fått godkjent ombytte på telefonen så kan det være at de har en ombytteenhet som de sender. Det er en mobil som kan ha blitt reparert eller fått byttet en del, men den skal fremstå som ny og være like god som en ny... Les hele svaret »
  • Omar 04.01.2019
    Svindler kunder ved "reperasjoner".
    Ved GPU feil krevde de 600kr for at jeg skulle få maskinen ureparert tilbake da de mente jeg hadde ødelagt LCD panelet på en iMac skjerm ved og dimme lystyrken, dette gir selvfølgelig ingen mening. Gikk til annen reperatør, lcd helt i orden, gpu fikset på kort tid.

    Enhver kyndig reperatør jeg har spurt siden sier dette er feil som ikke skal kunne forveksles.
    Power.no logo
    Simen 15.01.2019
    Hei Omar.

    Husker jeg svarte deg på dette på en annen kanal. Vi bruker et autorisert Apple verksted som reparerer for oss og tar avgjørelser på hva som skal gjøres på vegne av Apple. Er du ikke enig i svaret kan du sende inn en klage til... Les hele svaret »
  • Steffen 31.12.2018 Samme dag
    Jeg bestilte en MacBook Pro og valgte Klikk&Hent hos Power Lørenskog, da jeg hadde bestemt meg for hvilken modell jeg ønsket. Ble møtt av en overivrig butikkselger som jeg måtte overbevise om at jeg faktisk trengte en "Pro", selv om jeg ikke redigerer bilder eller film. Han gav uttrykk for at jeg også var dum som ikke kjøpte med antivirusprogrammet de anbefalte, og at jeg kom til å bli misfornøyd...
    Power.no logo
    Bendik 02.01.2019
    Hei Steffen.

    Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med ordrebehandlingen og kommunikasjonen fra butikken ved bestilling, det er derimot leit å høre at du ikke var helt fornøyd med anbefalingene i butikk. Våre selgere vil alltid anbefale... Les hele svaret »
Vis alle omtaler (100)

Min Prisguide

Opprett bruker

Glemt passord Ny bruker