Om Power

POWER er Nordens nye elektrogigant som utfordrer markedet med prisrobot og oppdaterte nettpriser i butikk.  

POWER-suksessen startet i Danmark i 2015. Senere åpnet vi i Finland og Sverige, og i mai 2017 kom POWER til Norge.
I POWER ønsker vi alltid å ligge ett steg foran, fordi vi vet at smarte, effektive løsninger holder prisene lave, samtidig som det gir den beste handleopplevelsen for kundene.  

Vi kaller butikkene våre POWERHOUSES og de er fylt opp av ENGASJERTE medarbeidere, et GIGANTISK produktutvalg – og alltid OPPDATERTE nettpriser.  Prisroboten skanner markedet og oppdaterer prisene på nett og på digitale prisskilt i våre POWERHOUSES. 

POWER Norge er et selskap eid av POWER International. POWER International eies av AWILHELMSEN AS og Dolphin Invest AS ved Øivind Tidemandsen. Det norskeide konsernet driver også POWER i Danmark, Finland og Sverige. Som et nordisk konsern har vi stordriftsfordeler og er kostnadseffektive, som kommer kundene til gode i form av lave priser. 

Å jobbe i POWER betyr å ta del i kulturen som består av MOT, GLEDE og BEGEISTRING. En POWER-medarbeider har MOT til å gå foran, kan GLEDE seg over kollegaenes suksess og BEGEISTRE kundene med kunnskap om teknologi.  

Vi vet nemlig at mange trenger hjelp til å ta i bruk sin nye mobiltelefon, aktivitetsklokke – eller det nye smart-kjøleskapet.  POWER er der for å hjelpe. Fordi POWER kan teknologi. 

Se hele utvalget på POWER.no, eller besøk et av våre POWERHOUSES. I 2017 skal vi nemlig åpne POWERHOUSES i alle landets fylker.

Frakt

Normal leveringstid er 2 til 5 arbeidsdager. Vi har også ekpresslevering på inntil 2 timer.

Power leveres til ditt lokale postkontor eller du kan få de kjørt hjem. Du vil få tilsendt en hentelapp når varen er kommet til ditt postkontor. Er varene tyngre enn 30 kg leveres de av annen transportør som kontakter deg angående leveringsdag/tid.

Omtaler av Power

Totalt 1 av 5

Basert på 60 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • Linda 13.06.2019 Samme dag
    Fortjener ikke stjerner, kunne delt ut flere minus stjerner.
    Anbefaler ikke Power til noen, overhode ikke.
    Hold dere unna folkens!!
  • Sanne 13.05.2019 Samme dag
    Hadde det vært mulig å gi minus karakter, så ville jeg satt det. Power - SARPSBORG. Nå handler jeg aldri mer hos dere! Måten dere snakker til kunder på og rett å slett driter de ut/ler/håner det dere mener er dumme spørsmål (tydeligvis) er UAKSEPTABELT. Jeg har sendt inn klage til dere flere fanger, det blir ikke tatt på alvor og det føles ut som dette er enda mer bry for dere. Var innom...
  • Per 26.04.2019 3 uker eller mer
    Hyggelige selgere men ikke særlig effektive. Kjøpte en mocca master med 3 års forsikring for 1 år siden som gikk i stykker, leverte den inn og ble fortalt at jeg skulle få den tilbake etter 10, toppen 14 dager. Jeg fikk med en svært skitten erstatnings trakter til låns. Etter flere dager fikk jeg beskjed om at den endelig ble sendt til verksted, og der har den nå vært i over 2 uker. Etter...
  • Lydia 24.04.2019 3 uker eller mer
    Hvis jeg kunne gitt 0 stjerner så hadde jeg gjort det. Har ventet 1,5mnd på en vare, og kundeservice har vært elendig. Utrolig skuffende.
    Power logo
    Bendik 26.04.2019
    Hei Lydia.

    Leit å høre om leveringstiden du opplevde i forbindelse med din bestilling. Vi har en normal leveringstid på 3-7 virkedager, så her kan det høres ut som noe har gått galt underveis. Vår kundeservice skal selvfølgelig hjelpe på... Les hele svaret »
  • Halvor Tjønn 24.04.2019
    Jeg har fra før av meget dårlige erfaringer med printere. Derfor henvendte jeg meg til Power i april 2016 og ba om at de anbefalte en laserprinter som ville fungere i mange år uten problemer. Jeg ble anbefalt en HP Laserjet pro MFP og fikk forsikringer om at den var meget pålitelig. Med printeren fulgte en toner som varte for mitt vedkommende i cirka to og et halvt år. Etter to og et halvt år...
    Power logo
    Bendik 26.04.2019
    Hei Halvor.

    Det er svært leit å høre om komplikasjonene du opplevde vedrørende din printer. Det stemmer at garantitiden på disse ofte er på to år, derimot har du reklamasjonsrett i fem år. Reklamasjonsretten dekker feil ved produktet som... Les hele svaret »
  • Eva 12.04.2019 3 uker eller mer
    Gratulerer med verdens dårligste kundeservice!

    Kjøleskapet jeg kjøpte for under tre år siden, sluttet å fungere pga en kjent feil hos Grundig. Prosedyren for slike feil er i følge Grundig sin kundeservice enkel, og Power har fått et skriv om hvordan de skal håndtere slike saker. Kjøleskapet skal byttes ut med et nytt, fordi feilen ikke er lett å fikse. Hørtes enkelt ut! Men var det det?...
    Power logo
    Bendik 15.04.2019
    Hei Eva.

    Først og fremst er det svært leit å høre om inntrykket du sitter igjen med etter å ha vært i kontakt med oss og vi har forståelse over at det ikke er spesielt gøy å sitte uten kjøleskap. Vi har gjort en vurdering av saken og... Les hele svaret »
Vis alle omtaler (100)