Power logo

Power

21 00 40 00

kundeservice@support.power.no

power.no

Om Power

POWER er Nordens nye elektrogigant som utfordrer markedet med prisrobot og oppdaterte nettpriser i butikk.  

POWER-suksessen startet i Danmark i 2015. Senere åpnet vi i Finland og Sverige, og i mai 2017 kom POWER til Norge.
I POWER ønsker vi alltid å ligge ett steg foran, fordi vi vet at smarte, effektive løsninger holder prisene lave, samtidig som det gir den beste handleopplevelsen for kundene.  

Vi kaller butikkene våre POWERHOUSES og de er fylt opp av ENGASJERTE medarbeidere, et GIGANTISK produktutvalg – og alltid OPPDATERTE nettpriser.  Prisroboten skanner markedet og oppdaterer prisene på nett og på digitale prisskilt i våre POWERHOUSES. 

POWER Norge er et selskap eid av POWER International. POWER International eies av AWILHELMSEN AS og Dolphin Invest AS ved Øivind Tidemandsen. Det norskeide konsernet driver også POWER i Danmark, Finland og Sverige. Som et nordisk konsern har vi stordriftsfordeler og er kostnadseffektive, som kommer kundene til gode i form av lave priser. 

Å jobbe i POWER betyr å ta del i kulturen som består av MOT, GLEDE og BEGEISTRING. En POWER-medarbeider har MOT til å gå foran, kan GLEDE seg over kollegaenes suksess og BEGEISTRE kundene med kunnskap om teknologi.  

Vi vet nemlig at mange trenger hjelp til å ta i bruk sin nye mobiltelefon, aktivitetsklokke – eller det nye smart-kjøleskapet.  POWER er der for å hjelpe. Fordi POWER kan teknologi. 

Se hele utvalget på POWER.no, eller besøk et av våre POWERHOUSES. I 2017 skal vi nemlig åpne POWERHOUSES i alle landets fylker.

Frakt

Normal leveringstid er 2 til 5 arbeidsdager. Vi har også ekpresslevering på inntil 2 timer.

Power leveres til ditt lokale postkontor eller du kan få de kjørt hjem. Du vil få tilsendt en hentelapp når varen er kommet til ditt postkontor. Er varene tyngre enn 30 kg leveres de av annen transportør som kontakter deg angående leveringsdag/tid.

Omtaler av Power

Totalt 1 av 5

Basert på 19 omtaler, siste 12 måneder

Leveringstid

Siste omtaler

  • Magne Brenås 16.09.2021
    Leveringstid: 3 uker eller mener

    Kjøpte en iRobot som etter noen runder sluttet å få kontakt med laderen, og sluttet også å finne tilbake til laderen. Leverte den inn, og etter to måneder får jeg beskjed om at den er reparert. Dro til butikken og får beskjed om å betale 1200 for at de har renset polene!!! I tillegg hadde de ikke laderen jeg leverte inn. Jeg betalte selvfølgelig ikke noe, så de går returnere meg en støvsuger med lader som fungerer først. Totalt elendig service.

  • Stein 11.08.2021
    Leveringstid: 3 uker eller mener

    I mine over 50 år, skal dette få være den desidert verste butikken jeg har hatt med å gjøre!! 😢

    Var og leverte inn en Miele Robotstøvsuger jeg hadde fått feil på. Fikk beskjed om at det var ikke mulig å reparere robotstøvsugeren, jeg skulle få kreditert beløpet jeg hadde betalt, dette skulle skje ila. 2- 3 dager. Fikk også kvittering på at jeg skulle bli kreditert for beløpet. Så...

    Les hele erfaringen >>
  • Bjørn 11.05.2021

    Prisløfte- Power skulle ikke fått lov til å reklamere med prisløfte, en prisrobot de selv har valgt å kun crawle de butikkene de selv har håndplukket ut. Prismatcher ikke feks NetonNet som omsatte for omtrenlig samme sum som Power i 2019.

    Pr d.d så sparer man 1000 spenn på å handle/bestille Iphone 12 på Netonnet eller handle i butikken dems i Oslo. Power gir jo kun prisløfte på de butikkene de selv ønsker.

  • Sander 25.04.2021
    Leveringstid: 3 uker eller mener

    Aldri mer. Har gang på gang opplevd elendig kundeservice fra Power. Kan starte med at jeg leverte et produkt inn på åpent kjøp, leverte til butikken og pengene skulle komme på konto ila noen dager. En uke gikk, ingen penger, dro innom butikken, jo dem skulle ordne det, en uke til gikk, dro til butikken igjen, da hadde dem glemt det av og rotet bort produktet, måtte nærmest krangle meg til å...

    Les hele erfaringen >>
  • Johan 18.04.2021
    Leveringstid: Ca. 2 uker

    Null kundeservice. Fikk ikke bestilt noe da jeg aldri fikk svar fra kundeservice. Hva er poenget med å kunne kontakte en butikk da de ikke svarer på spørsmål angående produkter?

  • Monica P Jansen 05.02.2021
    Leveringstid: Ca. 2 uker

    vi fikk lovet at jeg skulle få bytte eigerskap med byttelappen på robotstøvsugeren men fikk det ikke likevel fotdi vi var to måneder for sene selvom det ikke sto noe om det på byttelappen. og garantien er 2 uker kortere fordi den garantien er fra den ble bestillt og ikke fra den ble hentet. dritbutikk!

Sist sett på