Om Power

POWER er Nordens nye elektrogigant som utfordrer markedet med prisrobot og oppdaterte nettpriser i butikk.  

POWER-suksessen startet i Danmark i 2015. Senere åpnet vi i Finland og Sverige, og i mai 2017 kom POWER til Norge.
I POWER ønsker vi alltid å ligge ett steg foran, fordi vi vet at smarte, effektive løsninger holder prisene lave, samtidig som det gir den beste handleopplevelsen for kundene.  

Vi kaller butikkene våre POWERHOUSES og de er fylt opp av ENGASJERTE medarbeidere, et GIGANTISK produktutvalg – og alltid OPPDATERTE nettpriser.  Prisroboten skanner markedet og oppdaterer prisene på nett og på digitale prisskilt i våre POWERHOUSES. 

POWER Norge er et selskap eid av POWER International. POWER International eies av AWILHELMSEN AS og Dolphin Invest AS ved Øivind Tidemandsen. Det norskeide konsernet driver også POWER i Danmark, Finland og Sverige. Som et nordisk konsern har vi stordriftsfordeler og er kostnadseffektive, som kommer kundene til gode i form av lave priser. 

Å jobbe i POWER betyr å ta del i kulturen som består av MOT, GLEDE og BEGEISTRING. En POWER-medarbeider har MOT til å gå foran, kan GLEDE seg over kollegaenes suksess og BEGEISTRE kundene med kunnskap om teknologi.  

Vi vet nemlig at mange trenger hjelp til å ta i bruk sin nye mobiltelefon, aktivitetsklokke – eller det nye smart-kjøleskapet.  POWER er der for å hjelpe. Fordi POWER kan teknologi. 

Se hele utvalget på POWER.no, eller besøk et av våre POWERHOUSES. I 2017 skal vi nemlig åpne POWERHOUSES i alle landets fylker.

Frakt

Normal leveringstid er 2 til 5 arbeidsdager. Vi har også ekpresslevering på inntil 2 timer.

Power leveres til ditt lokale postkontor eller du kan få de kjørt hjem. Du vil få tilsendt en hentelapp når varen er kommet til ditt postkontor. Er varene tyngre enn 30 kg leveres de av annen transportør som kontakter deg angående leveringsdag/tid.

Omtaler av Power

Totalt 1.5 av 5

Basert på 14 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • Line 14.10.2020 3 uker eller mer
    To måneder ventet vi på en komfyr som skulle vært levert tre uker etter bestilling. Dårlig oppfølging og lite beskjeder fra power.
  • joakim bøe 14.09.2020 3 uker eller mer
    Jeg kjøpte et tilbuds-produkt hos Power, Men 2 dager senere nektet de å levere ut produktet og returnerte pengene jeg hadde betalt på grunn av teknisk feil fra de sin side. Selv om annonsen deres sa at det var supertilbud. Jeg begynner deretter å lure på om de bare legger ut tilbud for å lokke kunder. Og om man ikke kjøper nok så er tilbudet irrelevant
  • Arild Arnesen 04.09.2020
    Etter tre og en halv uke venter jeg fortsatt på en komfyr, som Power skulle levert innen kort tid. Jeg har kontaktet deres kundeservice seks ganger, uten å kommet nærmere levereanse. Komfyren har nå stått som «underveis til deg» i en full uke, uten å være levert!
    Ved de to siste kontaktene med kundeservice, innrømmet begge at de ikke kunne finne hvor komfyren var. Siste kundebehandler ...
  • Ole 21.08.2020 Ca. 2 uker
    Helt elendig kundeservice og leveranse. Det står at de har kjapp leversnse, men det er feil. Styr unna.
  • Per 13.08.2020
    Power kjører supertilbud kampanjer i samarbeid med DNB mastercard hvor man får 20% på hele butikken på bestemte dager. Det Power da gjør er at samme dag som det er "supertilbud" så setter de opp prisene med mer enn 20% slik at faktisk blir dyrere å vente på "supertilbudet". Rett og slett svindel. Styr unna denne kjeden!
  • Thomas 05.08.2020 Ca. 1 uke
    Verste service jeg har opplevd. Bestilte kjøleskap og montøren greide å knuse komfyren i kjøkkenet på to steder så den er ødelagt og ikke lar seg reparere. Power nekter å ta ansvar. Bestilte kjøleskap og sitter igjen ned en ødelagt og Ikke brukbar komfyr som jeg er tvunget til å erstatte og et kjøleskap hvor grønnsaksskuffen dessuten er feilmontert så den ikke kan brukes.