Varelager i utlandet

Alle varer sendes fra utlandet, men pixmania har inkludert moms og toll i prisene sine så kunder slipper å forholde seg til det.

Om Pixmania

PIXmanias lager er lokalisert i Frankrike.

PIXmania.com ble etablert i 2000, og er den største Europeiske forhandleren av elektroniske varer på Internet. Pixmania har 25 millioner kunder fordelt på 14 land i Europa. Med mer enn 500,000 produkter og 1,300 ansatte, bygger PIXmania.com sin suksess på det høye nivået av produktenes tilgjengelighet, lave priser, rask levering, samt mange andre tjenester. Pixmania er en del av DSG internasjonal plc, en av Europas ledende innen elektronisk handel. Det gjør Pixmania til en del av en multi-channel bedrift innen elektronisk detaljhandel med mer enn 1,300 utsalgssteder og online butikker i 27 land og 40,000 ansatte.

Frakt

Produktene som du kjøper på nettsiden leveres kun til Norge.

For mer informasjon om PIXmania sine fraktløsninger, se PIXmanias leveringsmåter.

Omtaler av Pixmania

Totalt 1 av 5

Basert på 2 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • elena 30.05.2017 Ca. 1 uke

    Kjøpte en tv på pixmania i 2011, og den blir ødelagt i 2015. Da man har fem års garanti ringte jeg Phillips som sendte noen for å se på tv. Den gikk ikke an å reparere, og de tok med seg tv. De sendte et brev til pixmania fra phillips, med anmodning om å kreditere meg. Nå er dette to år siden, og jeg har snakket med pixmania som mener hovedkontoret ikke har mottatt brev fra Phillips. sendt mange mail med og til pixmania...Snakket med phillips mange ganger... har jo vært noen mnd mellom hver gang da man på en måte glemmer det litt ( når ting tar tid!!!) fikk beskjed i dag av phillips at jeg ikke vil få noe kompensasjon da tv er kjøpt i frankrike og garanti på fem år ikke gjelder - dette er vel feil??? Kjenner meg irritert over manglende oppfølging av saken

  • Kristin 20.09.2016 Ca. 2 uker

    Styr unna!!! Lot meg lure av prisen som var lav. Da det så ble feil med telefonen etter 10 mnd starta elendigheten. Snakka sikkert med 10 forskjellige saksbehandlere, ingen av dem hadde oversikt over min sak. Skrev 30-40 mail, hadde nemlig bestemt meg for ikke å gi opp. Til slutt, etter mange måneder, fikk jeg pengene tilbake iom at telefonen var gått ut av produksjon.  Skjønner godt at folk gir opp før den tid.

  • Svein Fedje 02.05.2016

    Fra før har jeg denne erfaringen etter dette kjøpet:

    ...
  • Steinar 15.02.2016 3 dager

    Som butikk grei nok og leverer.


    Kundeservice blir desverre ikke bra med en utenlandsk aktør. Dette kommer ikke særlig godt fram før man må reklamere på et produkt, veldig tungvint og ikke noe man bør risikere. Bedre å forholde seg til norske butikker.

  • Øystein 02.12.2014 Ca. 1 uke
    Levering var som forventet.

    Reklamasjon derimot er fryktelig tungvindt og tidkrevende. Sender inn kamera så tar det nesten 2 måneder før jeg fikk tilbakemelding om at kameraet var reparert og på vei tilbake til meg.
    Deretter må jeg etterlyse kameraet en måned senere, og det tar ytterligere 4 telefoner og 3 eposter å få vite at "kameraet ikke dekkes av garanti da det er mer enn 2 år gammelt,...
  • Egil 31.10.2014 Ca. 2 uker
    Jeg har brukt pixmania.no to ganger til store innkjøp og begge to har vært meget positivt.

    Sparte flere tusen på kitchen aid og noe på Nikon kamera, og ingenting å klage på når det kommer leveringstid og pris. KitchenAid pakken ankom i god tid selv i julerushet ;)
    OBS.. De sender alle pakkene fra utlandet, så det tar lengre tid enn de som har norske lager.

    De har derimot en tendens til å...
    Pixmania logo
    Stig 06.11.2014
    Hei Egil,

    Takk for positiv tilbakemelding!

    Du har rett i at vi tilbyr noen ekstra forsikringer som strengt tatt ikke er nødvendig for nordmenn, men dette er rett og slett fordi vi selger varer i 14 ulike land og det er ikke alle land som... Les hele svaret »
Vis alle omtaler (100)

Din Prisguide

eller Få engangspassord NB! Vi har oppdatert profilsidene. Bruk engangspassord-funksjonen for å sette nytt passord