Om Nettpris.eu

Vi fant dessverre ingen butikkdetaljer for Nettpris.eu.

Tips oss gjerne dersom du har opplysninger om butikken

Omtaler av Nettpris.eu

Totalt 2 av 5

Basert på 22 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • Curt 21.09.2019 3 uker eller mer
    Jeg ble lovet levering i løpet av noen dager. Først fikk jeg faktura. Jeg purret flere ganger på varen uten å få svar. Avsluttet med å avbestille varen. Da ble den sendt. 1 mnd etter at første levering var lovet. Jeg var på ferie og hentet ikke en avbestilt vare. Inkasovarsel fra Klarna. Jeg fikk ryddet opp og det siste var faktura på gebyr for returjnert vare. Jeg svarte at vi fikk møtes i forliksrådet. Arrogante og inkompetente kundebehandlere. Elendig service og kommunikasjon. Minus fem stjerner.
  • Bernice 02.09.2019 3 uker eller mer
    Jeg har skrev til dere mange ganger og får ikke svar. Jeg bestilte culinea gryter og valg del betaling men når jeg gikk for å hente den, sier posten at jeg må betale hele beløpet før å hente den. Pakke står på posten forsatt, hvordan ordner jeg del betaling da?
  • May 23.08.2019
    Jeg lot pakken jeg hadde bestilt, gå i retur, da den kom som postoppkrav, noe jeg ikke hadde bedt om. Og som jeg heller ikke fikk opplysning om. Jeg fikk regning på kr. 500 for dette. Denne betalte jeg ikke, men forlangte en forklaring på hvorfor jeg ikke hadde fått beskjed. Jeg har ikke fått forklaring enda, men jeg har fått purring på kr. 500 med kroner 72,15 i tillegg. Med trussel om inkasso! Veldig bra service fra det firmaet. Aldri mer!! Det hjelper ikke å ha bare gode varer, man må ha en form for service også!
  • Frank 20.08.2019 5 dager
    God kundeservice før salg og ikke-eksisterende kundeservice etter salg. Det er visst slik det er blitt når du handler plasser der du får varer litt billigere
  • Glenn 05.08.2019 Ca. 2 uker
    Hold deg milevis unna Culinae og itskitchen.no. Også kjent som nettpris.eu.
    Bestilte et dashbord kamera, som jeg Valgte å benytte meg av min 14 dagers angrerett på.
    Meldte inn retur i henhold til angrerett skjema, uten noe respons. Har også forsøkt å komme i kontakt med firmaet på nettpris.no samt facbook, også uten resultat. Nettpris. no og innehaver Svein Bjarne Nesbø velger bevist og ikke forholde seg til norsk lov.
    Mistenker sterkt at de få gode anmeldelser ikke er reelle, men skrevet av innehaver eller ansatt
  • Anne Markussen 25.07.2019 3 uker eller mer