Om NetOnNet

NetOnNet åpnet den 10. mars 1999 med en enkel forretningsidé: å selge hjemmeelektronikk til lavere priser enn i vanlige butikker. Vi fantes bare på nett og solgte våre produkter direkte fra lagerhyllen. I 2016 kom den første Lagershopen i Norge, og i 2017 åpnet vi to til. I Lagershopen kan man handle til samme lave priser som på nett.

Service og Sikkerhet
Vi nøyer oss ikke med lave priser. Vi tror at du vil handle av en seriøs bedrift med god service i form av raske og sikre leveringer, proff rådgivning, bra garantibetingelser og dyktige serviceverksteder. For at du skal kunne HANDLE SIKKERT har NetOnNet bl.a. angrefrist og åpent kjøp i 30 dager, 1- 2 års garanti og raske leveranser. Du velger selv den leveringsmåten som passer deg, ut fra Posten Norges leveringsmuligheter. Les gjerne mer om det i våre Kjøpsbetingelser.

Sortiment og rådgivning
Vi på NetOnNet selger hjemmeelektronikk som TV, lydanlegg, datamaskiner, mobiltelefoner, kamera, hodetelefoner, kaffemaskiner og mye mer. Vår jobb er å hjelpe deg til å finne akkurat det du vil ha, uansett om du er ekspert eller bare litt nysgjerrig. Dersom du har noen spørsmål, kontakt oss gjerne! Klikk her for informasjon om hvordan du kontakter oss på NetOnNet.

Fordelene med NetOnNets modell
Lave priser: Som nettbutikk/Lagerhop minimerer vi kostnadene for lager, eksponering, leie, administrasjon og personale. Kostnadsfordelene kommer deg som kunde til gode i form av lavere priser.

Enkelt: På nett har vi åpent 24 timer i døgnet, året rundt. Det gir deg muligheten til å handle når du selv vil. Vil du heller handle i en fysisk butikk, kan du oppsøke en av våre 3 Lagershoper.

Sikkerhet: Vi følger Forbrukerrådets retningslinjer når det kommer til reklamasjonsrett. Via våre nettsider kan du ta kontakt med nærmeste autoriserte verksted, eller med oss når det passer deg.

Kundens betingelser: I en nettbutikk/Lagershop gjør du ditt eget valg uten stress eller press. NetOnNet har ambisjoner om å ha markedets beste produktinformasjon i tillegg til det bredeste utvalget. Vi vet nemlig at du bare kommer til å handle hos oss hvis det skjer på dine betingelser.

Omtaler av NetOnNet

Totalt 1.5 av 5

Basert på 28 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • Joakim 25.07.2020 3 uker eller mer
    De nekter å ta i mot reklamasjon når de leverer et defekt produkt, selvom jeg hadde skriftlig bekreftelse fra Philips om at det skulle gå på garantien! Får heldigvis nytt produkt fra Philips, pga. at Netonnet nekter å følge kjøpsloven. Det sier litt om Netonnet!
  • Christian 06.07.2020 3 uker eller mer
    Grusom kundeservice, frekk og lite løsningsorientert.
    Fikk problemer med en støvsuger etter 6 mnd, sendt inn for reparasjon og fikk beskjed 1-3 uker behandlingstid, har nå ventet i over 5 uker. Tok kontakt for å høre status, fikk kun svar tilbake om at de skulle sende mail til verkstedet og viste ingenting om hvor lang tid det vil ta... Var også veldig frekke når jeg tok kontakt om å sende inn til reparasjon.
  • Petter 19.05.2020 Ca. 1 uke
    Alt er bra, frem til noe går galt med forsendelser, eller du vil reklamere på ting, da venter du 2-3 månder før du får tilbake-kreditert. Informasjon om status på repasjoner eller reklamasjoner får du heller ikke.
  • Kenneth 17.05.2020 3 dager
    Bra produkt og rask levering.
  • Knut 21.04.2020
    De har en dårlig kundebehandling selv om jeg har vært kunde i mange år og handlet ganske mye. Jeg valgte tv til kr. 12000.- og det passet å velge faktura. Da kan jeg betale om 30 dager. Men der fikk jeg avslag fra den banken de bruker, men det stemmer dårlig siden jeg har fått godkjent slike kjøp andre steder. Jeg tenker at netonnet har valget faktura for syns skyld og har lagt inn føringer at det ikke kan brukes. Jeg gjennomførte samme handel i en annen butikk uten problemer. Styr unna Netonnet.
  • Jan-Erik 21.04.2020 Ca. 1 uke
    Sto levering 2-3 dager , 6 dager senere har det ennå ikke kommet noe hit til sentrale strøk.