Om NetOnNet

NetOnNet åpnet den 10. mars 1999 med en enkel forretningsidé: å selge hjemmeelektronikk til lavere priser enn i vanlige butikker. Vi fantes bare på nett og solgte våre produkter direkte fra lagerhyllen. I 2016 kom den første Lagershopen i Norge, og i 2017 åpnet vi to til. I Lagershopen kan man handle til samme lave priser som på nett.

Service og Sikkerhet
Vi nøyer oss ikke med lave priser. Vi tror at du vil handle av en seriøs bedrift med god service i form av raske og sikre leveringer, proff rådgivning, bra garantibetingelser og dyktige serviceverksteder. For at du skal kunne HANDLE SIKKERT har NetOnNet bl.a. angrefrist og åpent kjøp i 30 dager, 1- 2 års garanti og raske leveranser. Du velger selv den leveringsmåten som passer deg, ut fra Posten Norges leveringsmuligheter. Les gjerne mer om det i våre Kjøpsbetingelser.

Sortiment og rådgivning
Vi på NetOnNet selger hjemmeelektronikk som TV, lydanlegg, datamaskiner, mobiltelefoner, kamera, hodetelefoner, kaffemaskiner og mye mer. Vår jobb er å hjelpe deg til å finne akkurat det du vil ha, uansett om du er ekspert eller bare litt nysgjerrig. Dersom du har noen spørsmål, kontakt oss gjerne! Klikk her for informasjon om hvordan du kontakter oss på NetOnNet.

Fordelene med NetOnNets modell
Lave priser: Som nettbutikk/Lagerhop minimerer vi kostnadene for lager, eksponering, leie, administrasjon og personale. Kostnadsfordelene kommer deg som kunde til gode i form av lavere priser.

Enkelt: På nett har vi åpent 24 timer i døgnet, året rundt. Det gir deg muligheten til å handle når du selv vil. Vil du heller handle i en fysisk butikk, kan du oppsøke en av våre 3 Lagershoper.

Sikkerhet: Vi følger Forbrukerrådets retningslinjer når det kommer til reklamasjonsrett. Via våre nettsider kan du ta kontakt med nærmeste autoriserte verksted, eller med oss når det passer deg.

Kundens betingelser: I en nettbutikk/Lagershop gjør du ditt eget valg uten stress eller press. NetOnNet har ambisjoner om å ha markedets beste produktinformasjon i tillegg til det bredeste utvalget. Vi vet nemlig at du bare kommer til å handle hos oss hvis det skjer på dine betingelser.

Omtaler av NetOnNet

Totalt 1.5 av 5

Basert på 46 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • Gunnar 11.09.2019
    Umulig å kunne stole på NetOnNet når man ser seg ut et produkt og neste dag når man skal kjøpe produktet stiger prisen 2 000,-. Ikke mulig å kunne stole på prisene.
  • Oscar 06.09.2019 3 uker eller mer
    Skulle ønske jeg leste omtalene før jeg bestilte hos NetOnNet. Værste kundeservice jeg har vært borti. Lurer på hva slags kriteriene de har for å få jobb hos dem som saksbehandler. Jeg søker gledelig hvis de trenger noen som kan gi en mye bedre service enn de som sitter der per dags dato.

    Uansett. Jeg bestilte en enkel vare som aldri kom frem. Jeg kontaktet kundesupporten og fikk en ubrukelig...
  • Bjørn 22.08.2019 Ca. 1 uke
    Aldrig opplevd værre kundeservice. Styr unna og bruk pengene dine en annen plass.
  • Knut 16.08.2019 Ca. 1 uke
    Forferdelig nettbutikk. Får du problemer med produktet ditt og trenger hjelp fra Netonnets support så kan du banne på at helvete er løs.

    Aldri opplevd verre kundeservice. Styr unna!!!
  • Marita 26.07.2019
    Elendig kundeservice, jeg la inn omtale av forrige kundebehandler som behandlet meg veldig dårlig. I dag nektet de å reparere produktet(samme som var levert inn kun kort tid i forveien) fordi de mente dette var selvforskyldt (noe det ikke er), han truet med å geleide meg ut av butikken da jeg sa ikke ville ta med varen før den var reparert, jeg så meg faktisk nødt til å ringe politiet når jeg...
  • Christer 26.07.2019 4 dager
    Da jeg fikk varen var det feil. Hadde bestilt ett nytt hjemmekinoanlegg, men fikk pc skjerm. Dette tar da ytterlige 2uker å fikse siden skjermen må returneres før de sender ut det jeg opprinnelig skulle ha.