Om NetOnNet

NetOnNet åpnet den 10. mars 1999 med en enkel forretningsidé: å selge hjemmeelektronikk til lavere priser enn i vanlige butikker. Vi fantes bare på nett og solgte våre produkter direkte fra lagerhyllen. I 2016 kom den første Lagershopen i Norge, og i 2017 åpnet vi to til. I Lagershopen kan man handle til samme lave priser som på nett.

Service og Sikkerhet
Vi nøyer oss ikke med lave priser. Vi tror at du vil handle av en seriøs bedrift med god service i form av raske og sikre leveringer, proff rådgivning, bra garantibetingelser og dyktige serviceverksteder. For at du skal kunne HANDLE SIKKERT har NetOnNet bl.a. angrefrist og åpent kjøp i 30 dager, 1- 2 års garanti og raske leveranser. Du velger selv den leveringsmåten som passer deg, ut fra Posten Norges leveringsmuligheter. Les gjerne mer om det i våre Kjøpsbetingelser.

Sortiment og rådgivning
Vi på NetOnNet selger hjemmeelektronikk som TV, lydanlegg, datamaskiner, mobiltelefoner, kamera, hodetelefoner, kaffemaskiner og mye mer. Vår jobb er å hjelpe deg til å finne akkurat det du vil ha, uansett om du er ekspert eller bare litt nysgjerrig. Dersom du har noen spørsmål, kontakt oss gjerne! Klikk her for informasjon om hvordan du kontakter oss på NetOnNet.

Fordelene med NetOnNets modell
Lave priser: Som nettbutikk/Lagerhop minimerer vi kostnadene for lager, eksponering, leie, administrasjon og personale. Kostnadsfordelene kommer deg som kunde til gode i form av lavere priser.

Enkelt: På nett har vi åpent 24 timer i døgnet, året rundt. Det gir deg muligheten til å handle når du selv vil. Vil du heller handle i en fysisk butikk, kan du oppsøke en av våre 3 Lagershoper.

Sikkerhet: Vi følger Forbrukerrådets retningslinjer når det kommer til reklamasjonsrett. Via våre nettsider kan du ta kontakt med nærmeste autoriserte verksted, eller med oss når det passer deg.

Kundens betingelser: I en nettbutikk/Lagershop gjør du ditt eget valg uten stress eller press. NetOnNet har ambisjoner om å ha markedets beste produktinformasjon i tillegg til det bredeste utvalget. Vi vet nemlig at du bare kommer til å handle hos oss hvis det skjer på dine betingelser.

Omtaler av NetOnNet

Totalt 1.5 av 5

Basert på 39 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • petter 12.03.2020 3 uker eller mer
    Elendig kommunikasjon
  • Vegard 04.03.2020 Ca. 2 uker
    Elendig.

    Bestilte og betalte for vare. Fikk aldri noen bekreftelse på e-post, og måtte etterspørre dette.

    Da viser det seg at ordren ikke har gått igjennom, selv om jeg har betalt for varen.
  • Johnny 12.02.2020 Ca. 2 uker
    Skulle bestille en billig vare hos dette nettstedet. Det står velg leveringstid 1-3 dager for kr 79,- og ganske tydelig at de har plukket opp riktig postkontor og vanligvis er utregningen riktig.

    OM MAN IKKE TRYKKER PÅ "VIS INFO" med liten skrift så får man heller ikke vite at det kan ta 1-2 dager ekstra om man bor usentralt.

    Hjelper veldig lite at support er arrogant og direkte frekk da...
  • Sebastian 21.01.2020 2 dager
    Fin og ryddig nettside, har aldri hatt problemer, og billige priser. Kom mindre enn 48 timer etter bestilling. Grei og hyggelig kundeservice.

    Anbefales!
  • Olav 19.12.2019 3 uker eller mer
    LIGG LANGT UNNA
    Dette er useriøst.

    Gressklipper sluttet å virke i garantiperioden. Den ble sendt på reparasjon av NetOnNet. Deretter skjedde intet. NetOnNet trenerte bevisst prosessen. På tross av at forbrukerkjøpsloven slo fast at jeg adde krav på å få låne et tilsvarende produkt inntil min var ferdig på verksted, nektet NetOnNet å etterkomme dette. De sa rett ut at de ikke ville følge...
  • Camilla 07.12.2019 Ca. 1 uke
    Utrolig irriterende å betale ekstra i frakt for å få varen fortere, men det tar like lang tid som det ellers ville gjort. Nå er det 5 dager siden jeg bestilte, har enda ikke mottatt pakken.