Om NetOnNet

NetOnNet åpnet den 10. mars 1999 med en enkel forretningsidé: å selge hjemmeelektronikk til lavere priser enn i vanlige butikker. Vi fantes bare på nett og solgte våre produkter direkte fra lagerhyllen. I 2016 kom den første Lagershopen i Norge, og i 2017 åpnet vi to til. I Lagershopen kan man handle til samme lave priser som på nett.

Service og Sikkerhet
Vi nøyer oss ikke med lave priser. Vi tror at du vil handle av en seriøs bedrift med god service i form av raske og sikre leveringer, proff rådgivning, bra garantibetingelser og dyktige serviceverksteder. For at du skal kunne HANDLE SIKKERT har NetOnNet bl.a. angrefrist og åpent kjøp i 30 dager, 1- 2 års garanti og raske leveranser. Du velger selv den leveringsmåten som passer deg, ut fra Posten Norges leveringsmuligheter. Les gjerne mer om det i våre Kjøpsbetingelser.

Sortiment og rådgivning
Vi på NetOnNet selger hjemmeelektronikk som TV, lydanlegg, datamaskiner, mobiltelefoner, kamera, hodetelefoner, kaffemaskiner og mye mer. Vår jobb er å hjelpe deg til å finne akkurat det du vil ha, uansett om du er ekspert eller bare litt nysgjerrig. Dersom du har noen spørsmål, kontakt oss gjerne! Klikk her for informasjon om hvordan du kontakter oss på NetOnNet.

Fordelene med NetOnNets modell
Lave priser: Som nettbutikk/Lagerhop minimerer vi kostnadene for lager, eksponering, leie, administrasjon og personale. Kostnadsfordelene kommer deg som kunde til gode i form av lavere priser.

Enkelt: På nett har vi åpent 24 timer i døgnet, året rundt. Det gir deg muligheten til å handle når du selv vil. Vil du heller handle i en fysisk butikk, kan du oppsøke en av våre 3 Lagershoper.

Sikkerhet: Vi følger Forbrukerrådets retningslinjer når det kommer til reklamasjonsrett. Via våre nettsider kan du ta kontakt med nærmeste autoriserte verksted, eller med oss når det passer deg.

Kundens betingelser: I en nettbutikk/Lagershop gjør du ditt eget valg uten stress eller press. NetOnNet har ambisjoner om å ha markedets beste produktinformasjon i tillegg til det bredeste utvalget. Vi vet nemlig at du bare kommer til å handle hos oss hvis det skjer på dine betingelser.

Omtaler av NetOnNet

Totalt 2 av 5

Basert på 28 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • Kristoffer 23.11.2017 Ca. 2 uker
    Håpløs kundeservice, greie priser.
    Etter å ha brukt nesten to uker på å levere en tv (dette er selvfølgelig et problem de bare legger på Bring, men uansett håpløst)
    TV (Philips OLED 55POS901F) døde etter to dager (etter litt googling er dette et velkjent problem hos Philips på flere serier) og trolig er hovedkort kaputt. Ny Tv skulle sendes, og opphenting av DOA produkt skulle også...
  • Snorre Skistad 20.11.2017
    Kjøpte for ca 2 mnd siden en Philips TV (50PUS6262/12) til veldig bra pris med hjemlevering. Bortsett fra at transportør slet med å finne fram hit vil jeg (og kona) si meg fornøyd med kjøpet så langt.
    Men som sagt etter bare to måneder så gikk skjermen i sort, kjipt, men slikt kan skje.
    Tok kontakt med kundeservice via mail (dette skjedde selvsagt søndag kveld). Så begynte jeg surfe litt...
  • Erlend 06.11.2017
    Har feil på en Fitbit klokke og kontaktet support for innsending av varen for reparasjon. Får først svar etter 1 uke og de ønsker da at jeg skal kontakte leverandør selv for reklamasjon. Da kunne jeg jo handlet direkte av Fitbit til å begynne med?
    Etter mange mailer fram og tilbake hvor jeg ønsker å sende inn til de for reklamasjon avventer jeg fremdeles å motta en fraktseddel de har lovd meg. Har nå holdt på i litt over 1 måned.... Handler ikke her igjen!!
  • Cato Larsen 21.08.2017 3 uker eller mer
    Nei, STYR unna folkens. Disse folka her bryr seg ikke om deg og dine problemer. Når de har solgt produktet, er saken over for deres del. Skulle du få problemer med et produkt og kontakte kundeservice eller sende det inn for bytte/reparasjon, da ønsker jeg deg bare lykke til. Til nå har det tatt 19 dager siden jeg har sendt de meldinger (flere enn en), men fortsatt ikke noe svar...
  • Andreas 08.08.2017 5 dager
    Bestilte på formiddagen på en torsdag og betalte ekstra for den raskete servicepakken. Tirsdag kl 15.30 kunne pakken hentes på posten. I mellomtiden bestilte jeg på lørdag en pakke fra en annen nettbutikk som var fremme 5 timer før Netonnet sin, med Postnord. Postnordfrakta var billigere enn begge alternativene hos netonnet, til tross for at pakka var større. Er man treg med å få ting til frakselskapet, bør man ikke ha avtale med norges tregeste fraktselskap.
  • Kristin 24.07.2017 3 uker eller mer

    Elendig kundeservice. Kjøpt en hp laptop i mars som har hatt feil helt fra starten. Er nå inne på sin 3dje service (kan ikke få ny vare før tre reparasjoner for samme feil). Inne nå i tre uker - får ikke svar ved henvendelser før etter utrolig lang tid. Enda ikke fått svar fra netonnet sitt EGET kundeombud (sendt Mail for tre uker siden). Vil ikke anbefale noen å bruke dette firmaet. 


     

Vis alle omtaler (100)

Din Prisguide

eller Få engangspassord NB! Vi har oppdatert profilsidene. Bruk engangspassord-funksjonen for å sette nytt passord