Om NetOnNet

NetOnNet åpnet den 10. mars 1999 med en enkel forretningsidé: å selge hjemmeelektronikk til lavere priser enn i vanlige butikker. Vi fantes bare på nett og solgte våre produkter direkte fra lagerhyllen. I 2016 kom den første Lagershopen i Norge, og i 2017 åpnet vi to til. I Lagershopen kan man handle til samme lave priser som på nett.

Service og Sikkerhet
Vi nøyer oss ikke med lave priser. Vi tror at du vil handle av en seriøs bedrift med god service i form av raske og sikre leveringer, proff rådgivning, bra garantibetingelser og dyktige serviceverksteder. For at du skal kunne HANDLE SIKKERT har NetOnNet bl.a. angrefrist og åpent kjøp i 30 dager, 1- 2 års garanti og raske leveranser. Du velger selv den leveringsmåten som passer deg, ut fra Posten Norges leveringsmuligheter. Les gjerne mer om det i våre Kjøpsbetingelser.

Sortiment og rådgivning
Vi på NetOnNet selger hjemmeelektronikk som TV, lydanlegg, datamaskiner, mobiltelefoner, kamera, hodetelefoner, kaffemaskiner og mye mer. Vår jobb er å hjelpe deg til å finne akkurat det du vil ha, uansett om du er ekspert eller bare litt nysgjerrig. Dersom du har noen spørsmål, kontakt oss gjerne! Klikk her for informasjon om hvordan du kontakter oss på NetOnNet.

Fordelene med NetOnNets modell
Lave priser: Som nettbutikk/Lagerhop minimerer vi kostnadene for lager, eksponering, leie, administrasjon og personale. Kostnadsfordelene kommer deg som kunde til gode i form av lavere priser.

Enkelt: På nett har vi åpent 24 timer i døgnet, året rundt. Det gir deg muligheten til å handle når du selv vil. Vil du heller handle i en fysisk butikk, kan du oppsøke en av våre 3 Lagershoper.

Sikkerhet: Vi følger Forbrukerrådets retningslinjer når det kommer til reklamasjonsrett. Via våre nettsider kan du ta kontakt med nærmeste autoriserte verksted, eller med oss når det passer deg.

Kundens betingelser: I en nettbutikk/Lagershop gjør du ditt eget valg uten stress eller press. NetOnNet har ambisjoner om å ha markedets beste produktinformasjon i tillegg til det bredeste utvalget. Vi vet nemlig at du bare kommer til å handle hos oss hvis det skjer på dine betingelser.

Omtaler av NetOnNet

Totalt 1.5 av 5

Basert på 59 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • Kristin 24.07.2017 3 uker eller mer

    Elendig kundeservice. Kjøpt en hp laptop i mars som har hatt feil helt fra starten. Er nå inne på sin 3dje service (kan ikke få ny vare før tre reparasjoner for samme feil). Inne nå i tre uker - får ikke svar ved henvendelser før etter utrolig lang tid. Enda ikke fått svar fra netonnet sitt EGET kundeombud (sendt Mail for tre uker siden). Vil ikke anbefale noen å bruke dette firmaet. 


     

  • Jens 20.07.2017 4 dager

    Grusomt dårlig kundeservice, aldri igjen.

  • Truls 14.07.2017 Ca. 1 uke

    NetOnNet pleide å være en gjennomsnittlig OK nettbutikk for oss, og dersom de var billigst på noe kunne vi bestille herfra, men etter å ha hatt med deres kundeservice å gjøre noen ganger det siste halvåret, så går de ned til bånn. Vi kan derfor dessverre bekrefte andres negative erfaringer med dem. Vi har aldri erfart at kundeservicefunksjonen i en butikk vært så vanskelig å få tak i, brukt så lang tid på å svare, og vært så lite behjelpelige når butikken selv har gjort feil. Også ved en snere ordre og feil på produkt, viste de seg igjen fra en side som gjør at selv de få gangene de er bittelittegran billigere enn andre, så velger vi ikke NetOnNet igjen. De har liten løsningsvilje, noe som som går på bekostning av kunden, og de har ingen vilje til å kompensere sine egne feil eller bidra til en god løsning. Vurderer du dem da burde de være ekstremt mye billigere på relativt risikofrie produkter. Det er ikke lengre gratis frakt på alt heller, kun over en gitt sum, så de scorer ikke noe bedre der lengre heller.

    ...
  • Per 07.07.2017

    Utrolig sur kundeservice! Kundebehandler ville starte en krangel med meg enda det var jeg som hadde problem med et produkt fra Net on Net, og dette til tross for at jeg var blid og hyggelig?! Tidligere bestilt vare fra Net on Net som var av dårlig kvalitet, gikk i stykker med det samme, og de nektet da å erstatte varen!  Kan det bli verre enn dette?? 

  • Mikal 26.06.2017 3 uker eller mer

    Jeg skal skrive et lengre referat fra min erfaring, men jeg leverte tilbake en DOA pc som jeg hadde kjøpt på tilbud for 7999,- med ønske om å få ny PC. Jeg spurte først om jeg kunne få pengene igjen, og da kjøpe en ny PC for samme pris slik at jeg slapp å vente, men det gikk ikke. 

    ...
  • Espen Kvalheim 26.06.2017 5 dager

    Veldig nøgd! Gode priser, enkel gjennomføring av kjøp og levert før estimert tid! Var i utgangspunktet skeptisk til å nytte dei pga. tilbakemeldingane her, men etter eit sveip innom mine kontaktar på Facebook var det utelukkande positive tilbakemeldingar — noko som eg kan bekrefte at stemmer :-)

Vis alle omtaler (100)

Din Prisguide

eller Få engangspassord NB! Vi har oppdatert profilsidene. Bruk engangspassord-funksjonen for å sette nytt passord