Om NetOnNet

NetOnNet åpnet den 10. mars 1999 med en enkel forretningsidé: å selge hjemmeelektronikk til lavere priser enn i vanlige butikker. Vi fantes bare på nett og solgte våre produkter direkte fra lagerhyllen. I 2016 kom den første Lagershopen i Norge, og i 2017 åpnet vi to til. I Lagershopen kan man handle til samme lave priser som på nett.

Service og Sikkerhet
Vi nøyer oss ikke med lave priser. Vi tror at du vil handle av en seriøs bedrift med god service i form av raske og sikre leveringer, proff rådgivning, bra garantibetingelser og dyktige serviceverksteder. For at du skal kunne HANDLE SIKKERT har NetOnNet bl.a. angrefrist og åpent kjøp i 30 dager, 1- 2 års garanti og raske leveranser. Du velger selv den leveringsmåten som passer deg, ut fra Posten Norges leveringsmuligheter. Les gjerne mer om det i våre Kjøpsbetingelser.

Sortiment og rådgivning
Vi på NetOnNet selger hjemmeelektronikk som TV, lydanlegg, datamaskiner, mobiltelefoner, kamera, hodetelefoner, kaffemaskiner og mye mer. Vår jobb er å hjelpe deg til å finne akkurat det du vil ha, uansett om du er ekspert eller bare litt nysgjerrig. Dersom du har noen spørsmål, kontakt oss gjerne! Klikk her for informasjon om hvordan du kontakter oss på NetOnNet.

Fordelene med NetOnNets modell
Lave priser: Som nettbutikk/Lagerhop minimerer vi kostnadene for lager, eksponering, leie, administrasjon og personale. Kostnadsfordelene kommer deg som kunde til gode i form av lavere priser.

Enkelt: På nett har vi åpent 24 timer i døgnet, året rundt. Det gir deg muligheten til å handle når du selv vil. Vil du heller handle i en fysisk butikk, kan du oppsøke en av våre 3 Lagershoper.

Sikkerhet: Vi følger Forbrukerrådets retningslinjer når det kommer til reklamasjonsrett. Via våre nettsider kan du ta kontakt med nærmeste autoriserte verksted, eller med oss når det passer deg.

Kundens betingelser: I en nettbutikk/Lagershop gjør du ditt eget valg uten stress eller press. NetOnNet har ambisjoner om å ha markedets beste produktinformasjon i tillegg til det bredeste utvalget. Vi vet nemlig at du bare kommer til å handle hos oss hvis det skjer på dine betingelser.

Omtaler av NetOnNet

Totalt 1.5 av 5

Basert på 49 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • Tor 14.12.2018 Ca. 1 uke
    Oppdatering/Fortsettelse:
    I dag returnerte jeg varene som ble kjøpt, etter endelig til slutt å få svar ang. dette fra Kundeservice:

    1) Han jeg traff der var positiv og flink

    2) Det viste seg at HP laser printeren jeg hadde fått var feilvare (B-vare). Strekkoden var strøket over med tusj, og X i produktnummeret viste dette får jeg innsikt i.

    3) Jeg har aldri kjøpt, eller villet kjøpe,...
  • Bjørn Dyb 13.12.2018 Ca. 1 uke
    Svært misfornøyd med selskapet, gjør det meste vanskelig, det advares. Retur er vanskelig, man får ikke svar, svar er noe annet enn man spør om. De er Svensk; norske butikker er langt enklere, har bedre rutiner for retur/angrerett osv., og der er jo mange alternativer. Aldri mer, aldri mer, rødt flagg.
  • missfornøyd kunde 30.11.2018 Ca. 1 uke
    Veldig dårlig kundeservice. bruker opptil flere uker og svare på mail. Har en reklamasjonssak inne hos de som de har brukt over 3mnd på og fremdeles ikke har greid og løse eller gi svar på når de kan løse. Styr unna makan til slett kundeservice skal man lete lenge etter.
  • Lasse 11.11.2018 3 uker eller mer
    Utrolig dårlig service når det oppstår feil med produkter. Jeg har i lang tid forsøkt å få pengene tilbake når de ikke kan reparere eller erstatte produktet. Anbefaler å holde seg unna denne leverandøren. Useriøs!
  • Peter 29.10.2018 3 uker eller mer
  • Svend 18.10.2018 3 uker eller mer
    Ville gjerne ha gitt -5 stjerner. Returnerte PC'en min verdt 15k for over 2 mnd. siden og de har tydeligvis ikke mottatt den i følge kundeservicen deres, selv om det står at den ankom lageret deres etter 5 dager. Kundeservicen er også ikke til noe hjelp og bare finner på masse løgn og unnskyldninger.
Vis alle omtaler (100)

Min Prisguide

Opprett bruker

Glemt passord Ny bruker