Om NetOnNet

NetOnNet åpnet den 10. mars 1999 med en enkel forretningsidé: å selge hjemmeelektronikk til lavere priser enn i vanlige butikker. Vi fantes bare på nett og solgte våre produkter direkte fra lagerhyllen. I 2016 kom den første Lagershopen i Norge, og i 2017 åpnet vi to til. I Lagershopen kan man handle til samme lave priser som på nett.

Service og Sikkerhet
Vi nøyer oss ikke med lave priser. Vi tror at du vil handle av en seriøs bedrift med god service i form av raske og sikre leveringer, proff rådgivning, bra garantibetingelser og dyktige serviceverksteder. For at du skal kunne HANDLE SIKKERT har NetOnNet bl.a. angrefrist og åpent kjøp i 30 dager, 1- 2 års garanti og raske leveranser. Du velger selv den leveringsmåten som passer deg, ut fra Posten Norges leveringsmuligheter. Les gjerne mer om det i våre Kjøpsbetingelser.

Sortiment og rådgivning
Vi på NetOnNet selger hjemmeelektronikk som TV, lydanlegg, datamaskiner, mobiltelefoner, kamera, hodetelefoner, kaffemaskiner og mye mer. Vår jobb er å hjelpe deg til å finne akkurat det du vil ha, uansett om du er ekspert eller bare litt nysgjerrig. Dersom du har noen spørsmål, kontakt oss gjerne! Klikk her for informasjon om hvordan du kontakter oss på NetOnNet.

Fordelene med NetOnNets modell
Lave priser: Som nettbutikk/Lagerhop minimerer vi kostnadene for lager, eksponering, leie, administrasjon og personale. Kostnadsfordelene kommer deg som kunde til gode i form av lavere priser.

Enkelt: På nett har vi åpent 24 timer i døgnet, året rundt. Det gir deg muligheten til å handle når du selv vil. Vil du heller handle i en fysisk butikk, kan du oppsøke en av våre 3 Lagershoper.

Sikkerhet: Vi følger Forbrukerrådets retningslinjer når det kommer til reklamasjonsrett. Via våre nettsider kan du ta kontakt med nærmeste autoriserte verksted, eller med oss når det passer deg.

Kundens betingelser: I en nettbutikk/Lagershop gjør du ditt eget valg uten stress eller press. NetOnNet har ambisjoner om å ha markedets beste produktinformasjon i tillegg til det bredeste utvalget. Vi vet nemlig at du bare kommer til å handle hos oss hvis det skjer på dine betingelser.

Omtaler av NetOnNet

Totalt 1.5 av 5

Basert på 28 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • Denis Vygivskyy 18.11.2020
    Jeg anbefaler ikke denne butikken til noen !!! Kvaliteten på tjenesten er 0! Jeg kjøpte en iPhone fra dem, den kom til meg med en fabrikksvikt, Netonnet sendte meg et klistremerke for å sende den tilbake med Postnord-transportøren, jeg sendte pakken 30. oktober, i dag er det 18. november, og ifølge Postnord var pakken tapt et sted og Netonnet må returnere pengene til meg. Postnord informerte...
  • Jan Aage 02.11.2020 Ca. 1 uke
    Siden og produktene er gode nok. Så jeg har handlet mye her.
    Men da jeg skulle reklamere på et produkt ble opplevelsen en helt annen. Jeg skulle gjerne gitt de 0 stjerner. For dette er et firma jeg aldri mer skal ha noe med å gjøre. Makan til ufordragelig kundeservice skal man lete lenge etter.
  • Sari 15.10.2020 3 uker eller mer
    Styr unna. Elendig kundesenteret. Arrogant og uhøflige folk. Du må gjør alt selv hvis du ikke får bestillingen.
  • Eldbjørg 03.10.2020
    Styr unna! Du må i alle fall være helt sikker på at du ikke kommer til å returnere produktet du kjøpte. De har stengt telefon og sender ikke ut returlapper. Det må du ordne selv og betale for retur selv. Om du lar pakken bli uavhentet fordi du ikke vil gå gjennom alt styret med retur blir du belastet 395kr.
  • Tommy 01.10.2020 4 dager
    Netonnet er bare lureri. Hvis du får du et produkt du har problemer med, kan du bare glemme å få hjelp av kundeservice.
    Kjøpte desverre to stk e-scooter og begge ble ødelagt i løpet av et år. Den ene tok de i retur i butikken på alnabru da det ikke holdet 2 mnd engang. Den andre nekter de å gjøre noe med da batteriet er eldre enn 6 mnd. og de påstår at det er en slitedel.
    En elektrisk sparkesykkel har levetid lengere enn 2 år. Da skal batteriet vare minimum 2 år.
    Dette endte i sak hos forbrukerrådet.
  • tom 30.09.2020 Ca. 1 uke
    fikk et defekt produkt. sende det tilbake og hørte ikke noe mer. etter 1 mnd kom svar at jeg selv måtte oprette en garantisak hos leverandør. leverandør avviste dette. net on net avviste deres avvisning og sånn gikk tralten.