Om NetOnNet

NetOnNet åpnet den 10. mars 1999 med en enkel forretningsidé: å selge hjemmeelektronikk til lavere priser enn i vanlige butikker. Vi fantes bare på nett og solgte våre produkter direkte fra lagerhyllen. I 2016 kom den første Lagershopen i Norge, og i 2017 åpnet vi to til. I Lagershopen kan man handle til samme lave priser som på nett.

Service og Sikkerhet
Vi nøyer oss ikke med lave priser. Vi tror at du vil handle av en seriøs bedrift med god service i form av raske og sikre leveringer, proff rådgivning, bra garantibetingelser og dyktige serviceverksteder. For at du skal kunne HANDLE SIKKERT har NetOnNet bl.a. angrefrist og åpent kjøp i 30 dager, 1- 2 års garanti og raske leveranser. Du velger selv den leveringsmåten som passer deg, ut fra Posten Norges leveringsmuligheter. Les gjerne mer om det i våre Kjøpsbetingelser.

Sortiment og rådgivning
Vi på NetOnNet selger hjemmeelektronikk som TV, lydanlegg, datamaskiner, mobiltelefoner, kamera, hodetelefoner, kaffemaskiner og mye mer. Vår jobb er å hjelpe deg til å finne akkurat det du vil ha, uansett om du er ekspert eller bare litt nysgjerrig. Dersom du har noen spørsmål, kontakt oss gjerne! Klikk her for informasjon om hvordan du kontakter oss på NetOnNet.

Fordelene med NetOnNets modell
Lave priser: Som nettbutikk/Lagerhop minimerer vi kostnadene for lager, eksponering, leie, administrasjon og personale. Kostnadsfordelene kommer deg som kunde til gode i form av lavere priser.

Enkelt: På nett har vi åpent 24 timer i døgnet, året rundt. Det gir deg muligheten til å handle når du selv vil. Vil du heller handle i en fysisk butikk, kan du oppsøke en av våre 3 Lagershoper.

Sikkerhet: Vi følger Forbrukerrådets retningslinjer når det kommer til reklamasjonsrett. Via våre nettsider kan du ta kontakt med nærmeste autoriserte verksted, eller med oss når det passer deg.

Kundens betingelser: I en nettbutikk/Lagershop gjør du ditt eget valg uten stress eller press. NetOnNet har ambisjoner om å ha markedets beste produktinformasjon i tillegg til det bredeste utvalget. Vi vet nemlig at du bare kommer til å handle hos oss hvis det skjer på dine betingelser.

Omtaler av NetOnNet

Totalt 1.5 av 5

Basert på 30 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • anita 16.02.2018 3 uker eller mer
    Tidenes dårligste kundeservice!!!
  • Lars 15.02.2018 Ca. 2 uker
    Oppdatering:
    Etter forrige runde så kom ny tv ca uke 2 i Januar. Denne kom hel denne gangen og ble fraktet ut som hastesak fra Netonnet, selv om det også tok sin tid. Dog hadde jeg ikke hatt tvn i bruk i mer enn ca to uker før feil dukket opp, horisontal stripe over skjermen, pixler som lyste kraftig hvitt på nevnte linje, og det dukket også opp en svak vertikal linje, begge strålet ut i fra...
  • Mattias 04.02.2018 3 uker eller mer
    Billige priser men noe av den verste kundeservicen jeg har vært borti. Over en måned siden sak ble opprettet og siden har det ikke skjedd noe, selv etter purring på chat, mail og telefon. Anbefaler folk å styre unna å handle et annet sted.
  • Else Pedersen 10.01.2018 Ca. 2 uker
    Styr unna. De svarer ikke hvis du trenger hjelp, eller er mangeler på varen. Du får svar om at de skal undersøke, og så hører man ikke mer.
  • Torgeir E 08.01.2018 5 dager
    Har brukt Netonnet i flere år, men nå er det slutt.. Kundeservicen er blitt særdeles dårlig, tar 1-2 uker før svar på epost, ventetider på over en time på telefon. Dette er alt for dårlig. Prisene er lave, men det er ikke nok betaler da noen kroner ekstra og kjøper fra et sted der jeg får god service ved behov for reklamasjon.
  • Lars 26.12.2017 Ca. 2 uker
    Vel, tidlig i desember røk tvn her. Fant en tv som passet mitt bruk på Netonnet til en hyggelig pris. Leveringstid forespeilet til 4-6 dager. Tvn ble raskt sendt fra Netonnet men når de har valgt det treigeste og mest uforsiktige transportselskapet som eksisterer i Norge sier det seg at det blir komplikasjoner. Resultatet er at tvn brukte 12-tolv dager fra Oslo til Sarpsborg, derav stod tvn parkert...
Vis alle omtaler (100)

Min Prisguide

Få engangspassord