Om NetOnNet

NetOnNet åpnet den 10. mars 1999 med en enkel forretningsidé: å selge hjemmeelektronikk til lavere priser enn i vanlige butikker. Vi fantes bare på nett og solgte våre produkter direkte fra lagerhyllen. I 2016 kom den første Lagershopen i Norge, og i 2017 åpnet vi to til. I Lagershopen kan man handle til samme lave priser som på nett.

Service og Sikkerhet
Vi nøyer oss ikke med lave priser. Vi tror at du vil handle av en seriøs bedrift med god service i form av raske og sikre leveringer, proff rådgivning, bra garantibetingelser og dyktige serviceverksteder. For at du skal kunne HANDLE SIKKERT har NetOnNet bl.a. angrefrist og åpent kjøp i 30 dager, 1- 2 års garanti og raske leveranser. Du velger selv den leveringsmåten som passer deg, ut fra Posten Norges leveringsmuligheter. Les gjerne mer om det i våre Kjøpsbetingelser.

Sortiment og rådgivning
Vi på NetOnNet selger hjemmeelektronikk som TV, lydanlegg, datamaskiner, mobiltelefoner, kamera, hodetelefoner, kaffemaskiner og mye mer. Vår jobb er å hjelpe deg til å finne akkurat det du vil ha, uansett om du er ekspert eller bare litt nysgjerrig. Dersom du har noen spørsmål, kontakt oss gjerne! Klikk her for informasjon om hvordan du kontakter oss på NetOnNet.

Fordelene med NetOnNets modell
Lave priser: Som nettbutikk/Lagerhop minimerer vi kostnadene for lager, eksponering, leie, administrasjon og personale. Kostnadsfordelene kommer deg som kunde til gode i form av lavere priser.

Enkelt: På nett har vi åpent 24 timer i døgnet, året rundt. Det gir deg muligheten til å handle når du selv vil. Vil du heller handle i en fysisk butikk, kan du oppsøke en av våre 3 Lagershoper.

Sikkerhet: Vi følger Forbrukerrådets retningslinjer når det kommer til reklamasjonsrett. Via våre nettsider kan du ta kontakt med nærmeste autoriserte verksted, eller med oss når det passer deg.

Kundens betingelser: I en nettbutikk/Lagershop gjør du ditt eget valg uten stress eller press. NetOnNet har ambisjoner om å ha markedets beste produktinformasjon i tillegg til det bredeste utvalget. Vi vet nemlig at du bare kommer til å handle hos oss hvis det skjer på dine betingelser.

Omtaler av NetOnNet

Totalt 1.5 av 5

Basert på 52 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • Åge 12.02.2019
    Bra kundeservice! Jeg måtte reklamere på en vare som ble defekt etter litt over ett år i bruk. Etter jeg tok kontakt med kundeservice på epost, fikk jeg svar dagen etter at ny vare var på vei i posten. Fantastisk bra service!
  • Geir 28.01.2019 Ca. 1 uke
    Dårlig kundebehandling. Hvis du bestiller feil vare, så må du betale retur selv. 180 kr for retur av vare til 199 kr!? Bruk heller en seriøs nettbutikk som sender med returlapp.
  • Tobias 26.01.2019 Ca. 1 uke
    Kundeservice... Oj oj oj. Betal heller mere hos seriøse selgere. Hvis du får problemer med et produkt blir du å få mye problemer.
  • Mikael 18.01.2019 Ca. 1 uke
    Elendig kundeservice. Lang ventetid og intetsigende svar.
  • ole myhre 16.01.2019
    utrolig dårlig service! tror faktisk det er det dårligste jeg har vært borti gjennom mine 38år. bestillte et produkt på dagen, sendte mail og avbestillte samme dag, dem sende varen dagen etter, uansett om jeg avbestillte. ikke mulig og få til en normal samtale med dem, pga dem svarer ikke på mail og hvis/når dem endelig svarer så er dem svært useriøs. venter nå på penger tilbake, noe som...
  • Jarle 15.01.2019 4 dager
    Elendig kundeservice. Har handlet en del varer hos NetOnNet, men ikke hatt behov for kundeservice før nå.
    Bruker lang tid på å svare, svarer ikke på det jeg spør om og leverer ikke som lovet.
    Returnerer varen kun grunnet elendig kundeservice, og vil ikke handle her igjen.
Vis alle omtaler (100)

Min Prisguide

Opprett bruker

Glemt passord Ny bruker