Om NetOnNet

NetOnNet åpnet den 10. mars 1999 med en enkel forretningsidé: å selge hjemmeelektronikk til lavere priser enn i vanlige butikker. Vi fantes bare på nett og solgte våre produkter direkte fra lagerhyllen. I 2016 kom den første Lagershopen i Norge, og i 2017 åpnet vi to til. I Lagershopen kan man handle til samme lave priser som på nett.

Service og Sikkerhet
Vi nøyer oss ikke med lave priser. Vi tror at du vil handle av en seriøs bedrift med god service i form av raske og sikre leveringer, proff rådgivning, bra garantibetingelser og dyktige serviceverksteder. For at du skal kunne HANDLE SIKKERT har NetOnNet bl.a. angrefrist og åpent kjøp i 30 dager, 1- 2 års garanti og raske leveranser. Du velger selv den leveringsmåten som passer deg, ut fra Posten Norges leveringsmuligheter. Les gjerne mer om det i våre Kjøpsbetingelser.

Sortiment og rådgivning
Vi på NetOnNet selger hjemmeelektronikk som TV, lydanlegg, datamaskiner, mobiltelefoner, kamera, hodetelefoner, kaffemaskiner og mye mer. Vår jobb er å hjelpe deg til å finne akkurat det du vil ha, uansett om du er ekspert eller bare litt nysgjerrig. Dersom du har noen spørsmål, kontakt oss gjerne! Klikk her for informasjon om hvordan du kontakter oss på NetOnNet.

Fordelene med NetOnNets modell
Lave priser: Som nettbutikk/Lagerhop minimerer vi kostnadene for lager, eksponering, leie, administrasjon og personale. Kostnadsfordelene kommer deg som kunde til gode i form av lavere priser.

Enkelt: På nett har vi åpent 24 timer i døgnet, året rundt. Det gir deg muligheten til å handle når du selv vil. Vil du heller handle i en fysisk butikk, kan du oppsøke en av våre 3 Lagershoper.

Sikkerhet: Vi følger Forbrukerrådets retningslinjer når det kommer til reklamasjonsrett. Via våre nettsider kan du ta kontakt med nærmeste autoriserte verksted, eller med oss når det passer deg.

Kundens betingelser: I en nettbutikk/Lagershop gjør du ditt eget valg uten stress eller press. NetOnNet har ambisjoner om å ha markedets beste produktinformasjon i tillegg til det bredeste utvalget. Vi vet nemlig at du bare kommer til å handle hos oss hvis det skjer på dine betingelser.

Omtaler av NetOnNet

Totalt 1.5 av 5

Basert på 46 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • Kennet Nesvik 10.10.2018
    Forferdelig kundeservice. Nebbete og sure kundebehandlere i det øyeblikket du nevner forbuker retten din og kjøpsloven. Siste gang det handles derifra.
  • Kåre 29.09.2018 2 dager
    Eneste disse er gode påer å levere raskt. Kundeservice er totalt fraværende. De ønsker ikke å hjelpe kunden i det hele tatt om det oppstår noe. De svarer ikke på epost, de svarer ikke på telefon. De er så dårlige at jeg rett og slett har bedt de slette meg helt som kunde. Dette har de heller ikke svar på men det er greit. For hvis de ikke gjør det innen 30 dager så blir det anmeldelse...
  • Sarah 14.09.2018 5 dager
    Kjempe dårlig kunder service i hell verden .
  • Lise Engen 11.09.2018 3 dager
    Dette er en dårlig butikk hold dere unna. Vær sikker det er feil på det du har kjøpt føre du sender det inn og ha bevis på feilen de klarer ikke og finne feilen selv.og de lar kjøper betalle service på ting som er sendt tilbake med samme feil
  • Kristian 10.09.2018 3 dager
    Netonnet har alltid behandlet meg skikkelig. De har som regel litt "odde" varer som ikke er så mange andre steder. Har hatt to returer opp igjennom årene og det har og gått helt fint
  • Lise Engen 01.09.2018 2 dager
    De er raske med og sende folk pc. Men service her inne er dårlig . Fikk en pc som ikke virker er strøm men ellers står den bare og blinker og de som tar den inn på service gjør ikke noe med den.De ringer og sier det er strøm på den får den tilbake med samme feil kommer aldri til og kjøpe pc her i fra klarer ikke en gang og sende en pc til service . Hold dere unna denne butikken de eier ikke service og sender tilbake en pc som ikke virker. Og de nekter og hjelpe
Vis alle omtaler (100)

Min Prisguide

Opprett bruker

Glemt passord Ny bruker