Om MyTrendyPhone

MyTrendyPhone.no selger kvalitetstilbehør til mobiltelefoner, iPod-er og andre MP3-spillere, kameraer og videotilbehør, tilbehør til bærbare og PC-er samt Bluetooth-utstyr. Med et produktutvalg på over 100.000 forskjellige varer har vi en sterk posisjon på mobiltelefonmarkedet. MyTrendyPhone selger for øyeblikket sine produkter i følgende land: Danmark, Sverige, Norge, Finland, Tyskland, Nederland, Spania, Italia, Frankrike, Storbritannia, Østerrike, Polen og USA, med sentralt lager i Danmark.

Vi kan imøtekomme ordrer i små eller store kvantiteter og vi vil vie deg personlig oppmerksomhet til alle tider.

Pakker er ikke tollpliktige lenger
Den 17. Oktober 2016 registrerte vi selskapet i Norge. Derfor betaler vi nå tollavgift for deg. Samtlige priser oppgitt på mytrendyphone.no er i norske kroner og inklusive moms.

Les mer om MyTrendyPhone »

Frakt

Fraktkostnad er 44 kr for bestillinger under 499 kr (brev).
For bestillinger over 499 kr (pakke til butikk) koster frakt 112 kr, hjemlevering koster 131 og 124 kr for bedriftspakke. Pick-up point i Oslo er gratis.

Hvis du bestiller før kl. 16.00 på en arbeidsdag, blir din ordre sendt samme dag. Bestiller du mellom kl. 16.00 på fredag og kl. 9:00 på søndag, vil ordren bli sendt på søndag. Ved siden av hvert produkt på nettsiden vår kan du finne informasjon om lagerstatus og forventet leveringstid.

Omtaler av MyTrendyPhone

Totalt 1 av 5

Basert på 17 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • Jan De Doncker 15.02.2019 3 uker eller mer
    Utrolig dårlig. Kjøpte bytte av skjerm på en iphone 18. sept 2018. Skulle ta 5-7 dager.
    29. okt fikk jeg levert mobil. Skjermen var reparert, men home-knappen ødelagt. Sendte klage og fikk RMA. Måtte sende den til Sverige, men fikk den i retur fordi den skulle sendes til Oslo.
    26. nov fikk jeg beskjed om at pakken var mottatt (dette er juks med datoer, sjekket med posten!).
    4 des. fikk jeg...
  • Øyvin 28.01.2019 3 uker eller mer
    Elendig! Ikke bestill reparasjon herifra. Reklamerer med 4-8 dager etter mottak. Sendte inn 18.12. Har nå fått tilbakemelding på at de forventer å få inn batteri til Galaxy S7 28.01. Dette var på lager når jeg bestilte, men det betyr tydeligvis ingenting.
    Etter 25min venting på telefonsupport, sier de at de regner disse 4-8 dagene de skal reparere fra tekniker i Danmark mottar telefonen hos...
  • Øyvind Kristensen 24.01.2019 Ca. 1 uke
    Ser av andre sine erfaringer her at eg kanskje burde sjekka litt før eg sendte bestilling. Leveringstid var litt lenger enn det som stod oppgitt, men det hadde eg egentlig regna med. Værre er det at skjermbeskyttere og deksel eg kjøpte ikkje passer. Lave priser, men det hjelper lite når eg har kjøpt 3 stk skjermbeskyttere og 3 stk deksel som er ubrukelige. Stor skuffelse for barna og som gleda seg til å montere nye deksel. Håper bare my trendy phone viser seg fra ei bedre side enn andre her har erfart når eg tar kontakt
  • Ida 18.12.2018
    Noe av det mest useriøse jeg har vært borti.

    Bestilte to mobildeksel til min nye mobil. Den ene ble sendt etter ett par dager... Men kom aldri fram. Den andre lå plutselig på restordre selvom den skulle være på lager ifølge produktsiden.

    Når jeg ikke mottok det ene dekselet etter 2 uker, sendte jeg mail og sa jeg ville avbestille hele orderen.

    Det jeg får i respons er at de akkurat...
  • Thomas Rosseland 14.12.2018 3 uker eller mer
    Elendig! Bestilte for 15 dager siden. Fortsatt ikke kommet. Tatt kontakt 2 ganger. Lover og lover. elendig service på chat. Tar 30 min før svar på chat. Svaret du får er copy paste. Posten tar lang tid bla bla. Styr unna dette selskapet!
    MyTrendyPhone logo
    Stine Olsen 18.12.2018
    Hei Tomas,

    Takk for din kommentar.

    Vi hadde et par problemer med transport og Posten i november, så derfor har forsinkelser oppstått. Vi beklager for det meget.

    Nå sendes alle varer uten problemer, så om pakken ennå ikke har blitt... Les hele svaret »
  • Morten Bakke 11.12.2018 Ca. 2 uker
    Ikke bli lokket med gode priser, de klarer ikke levere.

    Kjøpte varene 26.11.2018. 2 av produktene manglet på lager. Jeg måtte vente for å få sendt de. Etter 1,5 uke ba jeg om å slette de varene som forutsaket forsinkelsene for å få de varene som var på lager. Da en halv uke etter dette kom de til meg og sa:

    Vi kontaktar dig angående din beställning.

    Varan som du har beställt...
    MyTrendyPhone logo
    Stine Olsen 18.12.2018
    Hei Morten,

    Takk for din kommentar.

    Vi beklager for din opplevelse.

    Problemer med Posten og transport har blitt løst, så nå blir alle varer utlevert på tide. Om du har opplyst mine kolleger fra support om annullering, da vil de slette... Les hele svaret »
Vis alle omtaler (100)

Min Prisguide

Opprett bruker

Glemt passord Ny bruker