Om MyTrendyPhone

MyTrendyPhone.no selger kvalitetstilbehør til mobiltelefoner, iPod-er og andre MP3-spillere, kameraer og videotilbehør, tilbehør til bærbare og PC-er samt Bluetooth-utstyr. Med et produktutvalg på over 100.000 forskjellige varer har vi en sterk posisjon på mobiltelefonmarkedet. MyTrendyPhone selger for øyeblikket sine produkter i følgende land: Danmark, Sverige, Norge, Finland, Tyskland, Nederland, Spania, Italia, Frankrike, Storbritannia, Østerrike, Polen og USA, med sentralt lager i Danmark.

Vi kan imøtekomme ordrer i små eller store kvantiteter og vi vil vie deg personlig oppmerksomhet til alle tider.

Pakker er ikke tollpliktige lenger
Den 17. Oktober 2016 registrerte vi selskapet i Norge. Derfor betaler vi nå tollavgift for deg. Samtlige priser oppgitt på mytrendyphone.no er i norske kroner og inklusive moms.

Les mer om MyTrendyPhone »

Frakt

Fraktkostnad er 44 kr for bestillinger under 499 kr (brev).
For bestillinger over 499 kr (pakke til butikk) koster frakt 112 kr, hjemlevering koster 131 og 124 kr for bedriftspakke. Pick-up point i Oslo er gratis.

Hvis du bestiller før kl. 16.00 på en arbeidsdag, blir din ordre sendt samme dag. Bestiller du mellom kl. 16.00 på fredag og kl. 9:00 på søndag, vil ordren bli sendt på søndag. Ved siden av hvert produkt på nettsiden vår kan du finne informasjon om lagerstatus og forventet leveringstid.

Omtaler av MyTrendyPhone

Totalt 1 av 5

Basert på 19 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • Victor 04.07.2018 3 uker eller mer
    Hadde bestilt flere deler... Fikk levert bare en, resten ble fakturert og levert mer en 2 måneder etter. Da trengte jeg ikke disse delene lenger!
    MyTrendyPhone logo
    Stine Olsen 09.07.2018
    Hei Victor,

    Takk for din feedback!

    Vi beklager meget at varestatus ikke har vært i samsvar med informasjon i vår fysiske lager. Når vi håndterer 100.000 + produkter, kan det noen ganger skje dessverre, at det oppstår forsinkelser i... Les hele svaret »
  • Eivind Hansen 03.07.2018 3 uker eller mer
    Greit nok på rent kjøp av deler og utstyr, men regn med ganske lang leveringstid.
    Men får du feil på delene du har kjøpt der, er helvete løst.
    Kjøpte skjerm til en Sony Xperia z3. Men etter å ha montert den, virket den ikke. Ringte dem, og fikk beskjed om at mobilen måtte sendes inn for diagnose, så de kunne fastslå at det var feil på skjermen. Registrerte reklamasjon på nettet, og...
    MyTrendyPhone logo
    Stine Olsen 09.07.2018
    Hei Eivind,

    Takk for din vurdering på prisguiden.no.

    Jeg beklager uleiligheten du opplevde ved din bestilling hos oss.
    Vennligst kontakt vår kundeservice til support@mytrendyphone.no, att. Stine Olsen med ditt ordrenummer eller... Les hele svaret »
  • Andreas 06.03.2018 3 uker eller mer
    Brukte MyTrendyPhone for å bytte skjerm og batteri på en Iphone.
    Gir selskapet 1 stjerne. Fra jeg sendte telefonen til jeg fikk den igjen gikk det 4 uker, det står at det skal ta 2-5 dager.
    MyTrendyPhone logo
    Stine 07.03.2018
    Hei Andreas,

    Takk for din tilbakemelding.

    Vi beklager veldig mye for ulempen du opplevde med din siste handel hos oss. Vennligst kontakt vår kundeservice: support@mytrendyphone.no, att. Stine Olsen med ditt ordrenummer, så jeg vil personlig undersøke saken.

    Takk på forhånd!
  • JIMMY SAVILLR 22.02.2018 2 dager
    MY TRENDY PHONE ER RETT OG SLETT VELDIG BRA. HAR ALT AV UTSTYR.
    MyTrendyPhone logo
    Stine 23.02.2018
    Hei Jimmy,

    Tusen takk for din tilbakemelding!
    Det er så greit å høre at du er fornøyd med vår tjeneste. Du skal vite at vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger vi får, men det er selvfølgelig ekstra hyggelig med ros fra fornøyde kunder!
  • G. 21.02.2018 2 dager
    Var akkurat i kontakt med kundeservice om feil i forsendelsesadressen. Fyren var rett og slett ikke interessert i å rette opp adressen og endte med at han bare la på. Når jeg får spørsmål på web-siden om forsendelseadresse, og skriver inn eksakt forsendelesadresse, så bare ignoreres det. Frekt av support å bare avbryte samtalen ved å legge på. Mistenker at det er noe feil på web-siden. Jeg prøvde å ringe allerede rett før 10, men da var dere stengt. klokken 12 var pakken allerede sendt sa de på support og avbrøt samtalen.....
    MyTrendyPhone logo
    Stine 22.02.2018
    Takk for din tilbakemelding.

    Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med behandlingen av ordren.
    Våre kolleger fra support er tilgjengelige mandag-lørdag fra kl.10 til kl.15, så om man ringer før eller etter, er det ingen som kan svare... Les hele svaret »
  • Ingrid 05.02.2018
    Utrolig dårlig kundeservice og dårlig kvalitet på tjenestene og varene. Jeg fikk skjermen min reparert på en torsdag, og allerede lørdag ettermiddag knuste den etter å ha falt 0,5 meter fra sofaen og ned på et gulvteppe. I tillegg til å knuse litt i venstre hjørne, løsnet også hele skjermen øverst, og jeg dro på Eplehuset for å få en autorisert tekniker til å se på det. De mente at...
    MyTrendyPhone logo
    Stine 07.02.2018
    Hei Ingrid,

    Det er trist å høre du føler deg lurt etter din handel hos oss og at du hadde en dårlig opplevelse i butikken vår. Jeg har kontaktet kolleger fra Oslo butikk for å kunne undersøke saken grundig og finne hva det var som gikk... Les hele svaret »
Vis alle omtaler (100)

Min Prisguide

Opprett bruker

Jeg har lest og godtar brukervilkårene.

Glemt passord Ny bruker