Om Elon.no

I Norge er Elon representert gjennom ca. 50 små og mellomstore butikker fra Båtsfjord i nord til Mandal i sør. Vi tilbyr alt innen forbrukerelektronikk; lyd og bilde produkter, telematikk, data, hvitevarer, småelektrisk og tilbehør.

Vårt mål er at du som kunde skal sitte igjen med en ekstra god handleopplevelse enten du handler i en av våre butikker eller i vår nettbutikk. Vi ønsker å gi deg gode råd og tips samt sikre at du får kjøpt det produktet du faktisk trenger.

Fra 2019 endrer vi navn fra Euronics til Elon. Da slår vi oss sammen med de andre nordiske landene for å kunne gi deg som kunde et enda større sortiment, nye spennende varer og enda bedre service. Alt under et nytt navn og et nytt utseende. Vi kommer fortsatt til å være din lokale butikk med de personene du kjenner fra tidligere. Butikken er fremdeles eid av lokale ildsjeler som brenner for å gi deg de beste produktene og den beste servicen.

Første januar starter vår reise.

Velkommen hjem til ELON!

Omtaler av Elon.no

Totalt 1 av 5

Basert på 3 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • En 11.09.2020 3 uker eller mer
    Det verste jeg har vært på lenge. Bestillte på nettet (via www.elon.no) en vaskemaskin for 9 dager siden og fikk den ikke. Hvorfor? Antakelivis ELON har den ikke selv om på nettside deres sto "50+ på lager" og de tenkte ikke på at kanskje de burde si ifra.
    Etter 1 uke prøvde jeg å komme i kontakt med ELON men til ingen nytte. Ingen tar telefonen.
    Så i dag fikk jeg epost om at den vaskemaskinen er helt utsolgt og de vil selge meg en helt billig merke.
    Nå kommer sikkert til å ta noen uker til for å få pengene tilbake.

    Null stjerner! Det går ikke ann å gjør sånn.
  • Ottar 20.01.2020 Neste dag
    Elon på Lambertseter må dere styre unna. Dårlig kunde service. Lite produkt kunnskap både ved kjøp salg og evt reklamasjon. De ansatte flyr som hodeløse høner i butikken og virker totalt fraværende når de blir spurt om noe.de har ingen forståelse for hva reklamasjonsrett rettigheter kunder har. fy for en useriøs butikk😣😣
  • Tonny 11.12.2019 3 uker eller mer
    Styr unna! Verre kundebehandling finnes ikke i norske butikker! Bestilte varer som var på lager i november. Fikk ordrebekreftelse. Men så stoppet det totalt opp! Ringte dem og dem skulle ordne asap siden dette hadde dem på lager.. Nye dager gikk og ingenting hørt. Purret med mail. Samme beskjed igjen.. Sendte ny mail idag, nå står dem dog tomme på lager og fremdeles ingen tilbakemelding.. Så styr unna Elon! Velg alle andre før disse!
  • Anne Henriksen 16.10.2017
    Var på Lambertseter 20/10-16 og kjøpte ny mobil da var servicen så som så. 21/8-17 trengte jeg nytt kombiskap flott service. Ny tur 07/10-17 da mobilen streiket makan til fantastisk service. Personen burde fått dagens ros og rose helt utrolig.
  • Hugo Valderhaug 28.11.2015 3 uker eller mer
    Elendig. Butikkene kommuniserer ikke med nettbutikkens lagersystem. Fikk ordrebekreftelse på Black Friday nettbestilling av Samsung DV90 tørketrommel for henting av vare på lager i butikk. Ved oppmøte for henting timer senere var de utsolgt og kunne ikke skaffe varen.
  • sylvi 29.08.2014 3 uker eller mer
    Fikk nettbrett av min søster i gave. Det sluttet å virke etter 3mnd. Leverte det i butikken. Da jeg kom til butikken etter en uke så fant de det ikke. Etter en stund fant de det og de sa da at de skulle sende det inn til reparasjon. Nå har jeg ventet en mnd. og ingenting skjer.
    Grinete sjef og de ansatte juger. Skal aldri sette mine ben på Euronics I Sarpsborg.