Om Elkjøp

Med butikker over hele landet er vi aldri langt unna! Og hos oss finner du alt du ønsker deg innen elektronikk, enten du trenger noe nytt til kjøkken, stue eller jobb. Med vår kunnskap og ekspertise hjelper vi deg med å finne det produktet som dekker alle dine behov. I tillegg gjør vi kjøpet helt trygt for deg med vår annonsegaranti, prismatch og 50 dagers åpent kjøp.

Og trenger du noe til arbeidsplassen din? Da kan du etablere en bedriftskonto på elkjop.no/bedrift og få tilgang til våre beste tilbud og enorme vareutvalg hver eneste dag.

Frakt

Hvilke fraktalternativer du kan velge mellom, avhenger av hvilke produkter du ønsker å kjøpe. Vi har en fast fraktkostnad avhengig av type levering, og du betaler alltid bare for en frakt, uansett hvor mange produkter du kjøper
Når du handler hos Elkjøp, benytter vi disse leveringsmetodene:

- Klikk&hent, bestill på nett - hent i butikk
- Brevforsendelse til din postkasse.
- Postpakke til lokalt postkontor
- Postpakke prioritert til valgfritt postkontor
- Postpakke hjem på dør
- Hjemlevering fra ditt nærmeste varehus, eller fra vårt sentrallager

Omtaler av Elkjøp

Totalt 3.5 av 5

Basert på 167 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • Fredrik 11.10.2019
    Ved betaling ber dere om bl.a. Visa-kort, men først når betalingsinfo er tastet inn og betaling fullført opplyses det at dere egentlig mente "kredittkort" altså
    Visa/Mastercard.
    Nå har jeg benyttet debetkortet.
  • Paal 10.10.2019 5 dager
    Enkelt og greit å bestille varer for hjemlevering
  • Anders 08.10.2019
    Etter val av henting i butikk, nemleg Elkjøp på Melløs i Moss, blei det grøne «hjulet» berre ståande og surre. Fekk ikkje fullført. Valde så Vipps, men då kom ikkje henting i butikk opp som eit val. Kvifor? Det blei dyrare enn eg hadde tenkt, truleg henting på Posten, som ligg like ved butikken ...

    Robot-chatten må Elkjøp berre skrote med det same!
  • Ola Nordmann 06.10.2019 3 dager
    Helt elendig nettside mtp. å bestille henting i butikk, driter i alle valgene du har gjort og setter butikk til en random butikk i nærheten av adressen du MÅ skrive inn... helt uavhengig av at denne ikke har varene du bestiller på lager, mens den butikken du valgte under bestillingen faktisk hadde de på lager... så kommer en usannsynlig treg funksjon opp for å endre valgt butikk (tilbake til...
  • Jarle M, 30.09.2019
    Måtte gå "inn og ut" 3 ganger før betalingen gikk i orden!
  • GJ 27.09.2019
    Buggy betalingsprosess gjør opplevelsen rett og slett dritt. Etter fjerde forsøk fikk jeg betalt, og Apple Pay fungerer ikke.