
CDON cdon.no »
Velkommen til Nordens største underholdningsbutikk på nettet.
Vi tilbyr deg det beste av musikk, film, spill, bøker og hjemmeelektronikk på dine vilkår, det har vi gjort siden starten i 1999. Vårt musikksortiment består av CD-plater og nedlastinger som du kan prøvelytte. Du kan kjøpe eller leie DVD-filmer, eller leie bredbåndsfilm. Når du handler hos CDON.COM ønsker vi å gi deg morsom og spennende opplevelse.
CDON.COM inngår i CDON Group som er en ledende e-handelskoncern med noen av Nordens mest kjente varemerker. CDON Groups aksjer kan kjøpes på Nasdaq OMX Stockholms Mid Cap-liste.
Totalt 1.5 av 5
Basert på 34 omtaler, siste 12 måneder

Nikon AF-P DX Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6G

Hardanger Bestikk Linnea 24 deler
-
Rosita 15.02.2019 Ca. 1 uke Styr unna alt som leveres fra vidaXL.
Grei nettbutikk så lenge det du får fungerer. Er det feil med noe, får du ikke hjelp, ny vare el pengene tilbake. Useriøst. -
Freddy 12.02.2019 3 uker eller mer Ett forferdelig selskap som lyger så det renner av dem.
4 uker leverings tid på lagervare. 3 helligdager stengt i Desember, så da tar CDON selvfølgelig 3 uker fri.
Svindelbedrift. -
Lene 08.02.2019 Utrolig vanskelige å ha med å gjøre etter at feil ble oppdaget på Iphone7. Tungvint prosess, der jeg måtte bevise feil før telefonen måtte sendes til verksted. Setter til side verkstedrapport fra Eplehuset og tilbyr reparasjon til 4000,-
Styr unna!! -
Lise 21.01.2019 ALDRI kjøp noe fra dette stedet. Jeg fikk aldri varene men trues med inkasso. Jeg har sikkert 40 mail korrespondanser uten å få hjelp siden alle fraskriver seg ansvaret. Har aldri vært borti mere useriøst selskap og jeg blir nødt til å kontakte forbrukerrådet. Skriver dette til skrekk og advarsel for andre før de kjøper noe derfra!
-
Mike Dave S 06.01.2019 Ca. 1 uke Jag köpte cleanmate S800 fr CDON.
This is so far the worst experience I have ever faced buying from internet. First of all, the customer care is disaster. Secondly: you purchase damn expensive and the service you get on product you purchased is terrible. So stay away from CDON. -
Bård 30.12.2018 Ca. 1 uke Bestilte julegaver ca 1 uke før jul. Varene ble lovet å være fremme før julaften, og den siste pakken kom på julaften! Ingenting å utsette.
-
Rijad 06.12.2018 Ca. 2 uker Jeg kontaktet kundeservice i dag og ba om å heve kjøpet grunnet en betydelig forsinkelse av leveransen Forsinkelsen skyldes feil fra selgers side dvs cdon og postnord. Det er snakk om culpa ansvaret etter kjøpsloven og da skal de erstatte alle direkte og indirekte tap.Jeg har ennå ikke fått noe svar.Det hjelper ikke å sende en generisk mail til kunder å tro at det vil løse noe. Jeg har vært en lojal kunde hos cdon i mange år men ALDRI mer.
-
Henrik G 19.10.2018 Ca. 2 uker Skulle bestille mobiltelefon. Etter 3 dager der varen kun ligger under status: "under behandling", tok jeg å avbestilte varen. Hadde i mellomtiden sendt to purringer om å få satt igang behandlingav kjøpet. Jeg fikk aldri svar fra kundeservice.
-
Phong 19.10.2018 3 uker eller mer Styr unna cdon. Dårlig bestillingssystem og leveranse. Ingen meldinger etter bestilling. Er du heldig så får du en melding fra cdon at pakken har blitt returnert og penger blir kredittert.
-
Nam Nguyen 10.10.2018 3 uker eller mer Slettet ordre/bestillingene mine uten grunn. Hold dere unna fra denne nettbutikken.
-
Arild 05.10.2018 5 dager Fikk ingen sporingsnummer eller noenting, fikk kun en ordrebekreftelse, og bestillingen er ikke engang registrert på mine sider. Styr unna, kundeservicen er ubrukelig, og de svarer ikke på henvendelser i det hele tatt.
-
Haji Haj 03.10.2018 3 uker eller mer Har bestillt barberingsmaskin fra denne nettsiden, fikk sporings lenke og det sto ingen informasjon om pakken min og får ikke til å se plasseringen, bestillte den 7 dager siden og har enda ikke fått bestillingen min, prøve å sende dem mail men får ingen svar i flere dager, helt utrolig at denne nettsiden finnes fortsatt. Advarer dere sterkt å ikke bestille noe fra denne nettsiden, de har ingen telefon og svarer aldri på mail HOLD DERE UNNA!
-
Jim-Ove Nilsen 25.09.2018 3 uker eller mer Kjøpte headsett til 2000 ved hurtikassa fikk betalingsbekreftelse, en uke senere forsatt ikke noe sendingsbekrefelse, og kundeservice er ikke å få tak på via mail heller. Anbefaler sterkt å holde seg CDON.
-
idunn 15.09.2018 Fikk en mail med tilbud på HBO Nordic fra Customer service nyhetsbrev@ cdon.no.Prøv i 1 år for kr 15..799 pr mnd etter 1 år..Å jeg var tilfeldig utvalgt ?? Haha... (søkte opp hbo )koster 99 pr mnd hos den rette HBO...og du får 1 kostnadsfri mnd.. Den første er jo Svindel så det holder !!!!
-
Einar 29.08.2018 3 uker eller mer Styr unna denne nettleverandøren. Er total useriøs og holder ikke prisene de selv har på sine nettsider. Umulig å få kontakt med da kundeservice nås kun med mail-ikke telefon. Har meldt firmaet til Forbrukerrådet.
-
sturla larsen 23.08.2018 Ca. 2 uker I likhet med de fleste omtalene her, kan jeg sterkt fraråde å handle med cdon.no. Skulle det oppstå problemer med levering, retur eller hva det måtte være, er det komplett umulig å komme i kontakt med butikken. Kun epost som ikke besvares. Ligg unna cdon.no.
-
Mona 01.08.2018 3 uker eller mer Jeg fraråder alle å kjøpe større ting som ikke er på lager fra cdon.com! Med mindre ting har jeg aldri hatt noen problemer, det har blitt levert raskt, men etter at jeg bestilte et drivhus derfra (som selvfølgelig ikke befant seg i Norge), som brukte to måneder på å komme hit - og underveis mottok jeg både purringer og inkassovarsel (på en vare jeg ennå ikke hadde mottatt), kommer jeg aldri...
Les hele erfaringen »
Jeg fraråder alle å kjøpe større ting som ikke er på lager fra cdon.com! Med mindre ting har jeg aldri hatt noen problemer, det har blitt levert raskt, men etter at jeg bestilte et drivhus derfra (som selvfølgelig ikke befant seg i Norge), som brukte to måneder på å komme hit - og underveis mottok jeg både purringer og inkassovarsel (på en vare jeg ennå ikke hadde mottatt), kommer jeg aldri til å bestille noe som helst fra dette stedet igjen.
De har midlertidig fått stoppet inkassovarselet, men ser ut som de sliter med å kommunisere med hverandre på cdon.com og Qliro og virker også vanskelig å få varen returnert (jeg skaffet meg selvfølgelig et annet drivhus mens jeg ventet).
Antagelig ender det opp med at jeg bare betaler for dette elendige drivhuset (antagelig kvalitet som stinker) for å få hele saken ut av verden, men det er selvfølgelig uaktuelt å betale noen ekstra gebyrer.
Gjør deg selv en tjeneste; hold deg unna CDon.com! -
Erik 19.07.2018 4 dager For å si det viktigste først.
Ikke kjøp noe fra CDON.com!!
Hvis du får en defekt vare, må du ha flere måneders tålmodighet.
Jeg bestilte en WD (Western Digital) harddisk 14. mars - for 4 måneder siden. Det er ikke ofte en harddisk er defekt fra starten, men det var denne. Jeg brukte WD's egen testsoftware som viste at harddisken var defekt. Jeg printet skjermdump av denne samt Windows...Les hele erfaringen »
For å si det viktigste først.
Ikke kjøp noe fra CDON.com!!
Hvis du får en defekt vare, må du ha flere måneders tålmodighet.
Jeg bestilte en WD (Western Digital) harddisk 14. mars - for 4 måneder siden. Det er ikke ofte en harddisk er defekt fra starten, men det var denne. Jeg brukte WD's egen testsoftware som viste at harddisken var defekt. Jeg printet skjermdump av denne samt Windows feilmeldinger og sendte inn sammen med harddisken. CDON.com bekreftet at de hadde fått den. For over 3 uker siden fikk jeg - etter purring (noe som CDON fraråder) - en ny beklagelse, men ble lovet svar "på mandag". I dag sendt jeg en ny purring, og ga tydelig beskjed at neste henvendelse kommer fra Forbrukerrådet eller TV2. -
Joakim 14.07.2018 Ca. 1 uke Kjøper aldri der igjen. Ikke mulig å komme i kontakt med noen. De svarer på mail etter 10 dager. Jeg hadde bestilt til feil adresse, noe jeg så 5 min etter kjøpet. Måtte sende mail om dette, som ble besvart etter 10 dager. Rutur av produkt var nermest umulig og ingen å spørre om hjelp. Ingen oppdatering på status på ordre underveis. Dette ble en dyr lærepenge. Anbefales på ingen måte!
-
Leif Bjarte 03.07.2018 Ca. 1 uke Kjøpte en iPhone til min kone for 1 1/2 år siden. Kameraet virker nå bare av og til. Vi skrev om dette, og fikk beskjed fra svensk kundebehandler om at garanti ikke gjelder softwarefeil og ble rådet til å sette telefonen tilbake til fabrikkinnstillinger. Det hjalp ikke, og vi skrev og spurte om hvordan telefonen kunne sendes på service. Da fikk vi beskjed om at siden garantien er gått ut, noe...
Les hele erfaringen »
Kjøpte en iPhone til min kone for 1 1/2 år siden. Kameraet virker nå bare av og til. Vi skrev om dette, og fikk beskjed fra svensk kundebehandler om at garanti ikke gjelder softwarefeil og ble rådet til å sette telefonen tilbake til fabrikkinnstillinger. Det hjalp ikke, og vi skrev og spurte om hvordan telefonen kunne sendes på service. Da fikk vi beskjed om at siden garantien er gått ut, noe som ikke stemmer i Norge, faller bevisbyrden på oss. Vi kan få oppgitt et verksted, som vil kreve 499 kroner hvis det blir for dyrt å reparere den, hvis vi vil ha telefonen tilbake. Derimot kan de ødelegge telefonen gratis. Hvis de finner at det ikke er en garantiskade, kan vi får reparert den mot betaling. Da vet jeg ikke hva slags priser de har, i og med at de sitter med mobiltelefonen som pant eller "gissel". Jeg skriver om norske garantibestemmelser, 2 år, eller opptil 5 år ifølge en rettsavgjørelse, og fortsatt garanti for software-skader.. Så får vi svar om at vi må erklære at vi godtar deres betingelser før vi kan sende varen til verkstedet, men fortsatt ingen opplysninger om verkstedet. Det tar alltid minst to dager å få svar på mail, og på kundeservice står det at det er forlenget svartid på mail, og at vi ikke må sende ny mail før vi har fått svar, ellers tar det lengre tid før vi får svar. Vi måtte også deaktivere telefonen først, ellers vil verkstedet ikke ta imot den. Det de kaller deaktivering betyr at vi må fjerne muligheten for å spore enheten. Bruker de deler av telefonen til reparasjoner hvis vi ikke vil ha den i retur? Jeg forstår ikke at CDON.COM kan være Nordens største nettforhandler hvis de oppfordrer til krangel eller at man gir opp.
-
Eilin 25.06.2018 3 uker eller mer Dette er helt krise av en nettbutikk. Har fått penger til et kamera jeg har ønsket meg i bursdag. Post nord har mottatt melding om pakken, men den blir jo aldri sendt. De vet ikke selv hvor pakken er, men post nord har jo ikke fått den. Så hva de driver med på det lageret vet ikke jeg. Har allerede rukket å motta utstyr til kameraet fra andre nettbutikker, men CDON greier jo ikke levere. Hurra...
Les hele erfaringen »
Dette er helt krise av en nettbutikk. Har fått penger til et kamera jeg har ønsket meg i bursdag. Post nord har mottatt melding om pakken, men den blir jo aldri sendt. De vet ikke selv hvor pakken er, men post nord har jo ikke fått den. Så hva de driver med på det lageret vet ikke jeg. Har allerede rukket å motta utstyr til kameraet fra andre nettbutikker, men CDON greier jo ikke levere. Hurra for sommerferie uten kameraet som er kjøpt og betalt. Aldri ALDRI kjøp noe her i fra. Kundeservice svarer heller ikke før du klager på Facebooken dems. Skjønner ikke hvordan de får holde på sånn uten at noen bryter inn.
-
Pål 12.06.2018 3 uker eller mer Helt forferdelig ! Bestilte en hundegård hos CDON for 3600,- Er 3 måneder siden nå! Men har enda ikke fått den! Og vi har 2 hunder som står uten hundegård takket være dårlig service hos CDON ! Hadde tenkt å sette opp hundegården når våren kom så bestilte i god tid men Cdon klarer ikke levere! Og nå prøver jeg iherdig å få pengene refundert men det er ikke lett da dem ikke svarer meg på Mail! STYR UNNA!!!!!
-
Kristian V 08.06.2018 3 uker eller mer Kan ikke si elendig service engang, de har ikke service. Pakken ble sendt til feil adresse, selv om det står riktig adresse i leveranseinformasjonen.
-
Yngve Nymoen 04.06.2018 Får ikke svar på mail, ikke på telefon. Bestilte en gummibåt. På mine sider står det at den er levert, men jeg har ikke fått den. Kjøpt katta i sekken kanskje? Gir lav skår pga fullstendig manglende kommunikasjon.
-
August 19.05.2018 Kjøpte en blu-ray for et par uker siden. Når jeg mottok pakken, var varen skadet og jeg ba om retunering. Noe jeg fikk. En ukes tid senere, får jeg den nye varen, igjen. Men gjett om når jeg åpner pakken, ser varen igjen skadet, på samme sted.
-
Lars R 12.05.2018 3 uker eller mer Elendig service!
For to mnd sidan byrja ein Moto G4 Play mob-tel som eg mottok i posten denne uka for 1 år sidan å gå i svart skjerm når nokon ringer. Umogeleg å svare utan at linja blir broten. Lenovo Noreg henv meg til ein verkstad i Drammen. Dei sa eg måtte ha returkode frå CDON. Sendte epost til dei via skjema på deira webside. To purringer. To veker har gått. Null respons. ...Les hele erfaringen »
Elendig service!
For to mnd sidan byrja ein Moto G4 Play mob-tel som eg mottok i posten denne uka for 1 år sidan å gå i svart skjerm når nokon ringer. Umogeleg å svare utan at linja blir broten. Lenovo Noreg henv meg til ein verkstad i Drammen. Dei sa eg måtte ha returkode frå CDON. Sendte epost til dei via skjema på deira webside. To purringer. To veker har gått. Null respons. Sendte også anmodning om hjelp til https://motorola-global-en-roe.custhelp.com Både der og på eit motorola-forum har eg fått respons/hjelp. Bl.a. telefon frå ein tekniker i Sør-Afrika! Som endte med returkode og adresse til servicesenter i Norwich, England. Kva skal eg gjera? Sende mob til Storbritania eller vente på svar frå CDON? -
Sølve 09.05.2018 3 uker eller mer Gir litt uttelling for at butikken ofte har gode priser på f.eks. spill og annet som går fint an å kjøpe med CDON. Levering på mindre ting kan gå raskt. Må desverre trekke mange stjerner for dårlig service, da de ikke vil tilby låneprodukt mens jeg venter på reparasjon, og i tillegg unngår å svare på mail om dette.
Sendte min mobil på reparasjon, som gikk videre til Mobylife, og jeg...Les hele erfaringen »
Gir litt uttelling for at butikken ofte har gode priser på f.eks. spill og annet som går fint an å kjøpe med CDON. Levering på mindre ting kan gå raskt. Må desverre trekke mange stjerner for dårlig service, da de ikke vil tilby låneprodukt mens jeg venter på reparasjon, og i tillegg unngår å svare på mail om dette.
Sendte min mobil på reparasjon, som gikk videre til Mobylife, og jeg fikk ganske kjapt tilbake mobilen, uten selve problemet jeg sendte den inn for var fikset (men de hadde prestert i å bytte andre deler som var helt irrelevant for problemet). På denne tiden spurte jeg etter lånetelefon, men fikk høre to forskjellige grunner. Først at de hadde lånt ut alle og hadde lang venteliste på låneprodukt, og andre gang jeg spurte sa de at de ikke kunne sende ut da lager og kontor var plassert forskjellige plasser. Etter å ha sendt produktet på reparasjon på nytt, og dette har tatt mye lengre tid har jeg forsøkt å kontakte CDON både med ønske om å få låneprodukt og om å kunne heve kjøpet, men de har brukt for lang tid på å svare i forhold til hva jeg synes man burde forvente, noe jeg tolker som at de unngår å svare.
Kan forsåvidt også være verdt å nevne at da jeg skulle kjøpe mobilen under Green Friday i 2017, har de trolig solgt langt flere produkt enn de egentlig har, og lokket massevis av kunder med et tilbud de egentlig ikke ville tilby. Etter å ha bestillt mobilen fikk jeg etter flere dager mail der kjøpet ville bli avbrutt dersom jeg ikke svarte, da varen ikke var på lager eller noe i den duren. Jeg svarte, ventet og fikk enda en slik mail. Etter kanskje 3 uker fikk jeg endelig produktet. Jeg var på den tiden fornøyd med prisen jeg hadde fått, men det hele virket veldig useriøst for meg.
Min konklusjon her er at jeg anbefaler ikke å kjøpe viktig elektronikk som hverdagen som PC og mobil hos CDON, da man ikke vil motta særlig god service ved eventuell reparasjon. -
Gunnar 11.04.2018 3 uker eller mer Leveringen tar langt tid, noen ganger kommer ikke varen fram. Kundeservice har ingen mulighet eller lyst til å hjelpe kunden. Jeg har svært lite tillit til CDON.com
-
Jan 08.04.2018 Ca. 2 uker Kjøpte være til over kr 3000. Skulle være fraktfritt. Mottok våren etter 2 uker...Men så får jeg faktura fra UPS på nesten kr 800 i frakt og mva.
Våren kom fra Sverige..Altså betalt dobbel mva og frakt..Var ingen opplysning om at varen kom fra utland. SÅ STYR UNNA DENNE BEDRIFTEN. Får ingen kontakt med de heller.😈 -
MADS 03.04.2018 5 dager Etter at de begynte med "market place" har CDON blitt uoversiktlige, trege, dyre og useriøse. Kundeservice er svært dårlig. Flere av butikkene de samarbeider med er useriøse. Styr unna.
-
Espen 28.03.2018 Ikke forhåndsbestill herfra hvertfall. Ikke snakk om att de klarer å levere på release
-
Jan Inge Kaas 26.03.2018 3 uker eller mer Fikk aldri sendt varen, ble refundert istede.
TIPS!
Om du kjøper på CDON, betal via paypal. På den måten kan du enkelt som bruker få refundert beløpet via paypal kontoen om problemer med leveranse eller vare oppstår istede for å vente måneder på at CDON svarer deg.
Åpne en tvist i paypal, velg transaksjonen og beskriv kort hva det gjelder og om du ønsker hele eller deler av beløpet refundert.
Om selger ikke svarer innenfor rimelig tid (her snakker vi få dager) taper de automatisk tvisten og pengene er dine. Enklere og bedre blir det ikke. -
Njål Fisketjøn 25.02.2018 Ca. 2 uker Elendig returhåndtering! Returnerte et par hodetelefoner 6. januar og venter ennå på pengene. Påstod at returen ikke var registrert 7 dager etter at pakken var hentet. Så sa de at det ville ta 14 dager før jeg fikk pengene. 4 uker senere var forklaringen at returen har forsvunnet i posthåndteringen og at jeg vil få pengene etter "noen bankdager".
Styr unna! -
Torbjørn 22.02.2018 4 dager OBS!! VÆR VARSOM!! KJØP IKKE HER!!! USERIØSE, INKOMPETENTE, UÆRLIGE GRIBBER...
1. De selger varer de ikke er kvalifisert for, og som produsent ikke har godkjent (garanti- og reservedels- problematikk)
2. De har ikke noe telefonummer.
3. De har ingen prosess for retur, og besvarer ikke henvendelser!!
4. De er svensker, og dersom det kommer noe derfra, så er det rett og slett "god dag mann...Les hele erfaringen »
OBS!! VÆR VARSOM!! KJØP IKKE HER!!! USERIØSE, INKOMPETENTE, UÆRLIGE GRIBBER...
1. De selger varer de ikke er kvalifisert for, og som produsent ikke har godkjent (garanti- og reservedels- problematikk)
2. De har ikke noe telefonummer.
3. De har ingen prosess for retur, og besvarer ikke henvendelser!!
4. De er svensker, og dersom det kommer noe derfra, så er det rett og slett "god dag mann økseskapft"
5. Jeg oppfatter disse som regelrette kjeltringer, og totalt inkompetente attpåtil!
5. På varen jeg skal levere, et headsett, der er iPhonehuset involvert, og det er akkurat samme ulla. Helt hysterisk ubrukelig.....
Please, hodl dere unna disse gribbene, om dere vil dere selv godt... -
Dyre 05.02.2018 Elendig kunde service, bruker evigheter på å svare på henvendelser uansett hva det gjelder
-
Trine 31.01.2018 3 uker eller mer Fikk aldri varen jeg hadde betalt for, og fikk aldri ordentlig svar fra kundeservice. Tok mange måneder og masse masing for å få tilbake pengene mine. Styr unna!!
-
Sven 21.01.2018 3 uker eller mer -
Lars FS 19.01.2018 OBS! Skal du bestille noe fra CDON må du være HELT sikker på at du ikke skal returnere varen. Det er en heltidsjobb å prøve og få pengene tilbake fra disse folkene.
Dumt det ikke går an å gi 0 stjerner.
Hvis du skal returnere et produkt innen 14 dagers fristen for angrerett er CDON et sant mareritt.
Det er nå 5 uker siden jeg returnerte en mobiltelefon i god tid innen 14 dagers fri...Les hele erfaringen »
OBS! Skal du bestille noe fra CDON må du være HELT sikker på at du ikke skal returnere varen. Det er en heltidsjobb å prøve og få pengene tilbake fra disse folkene.
Dumt det ikke går an å gi 0 stjerner.
Hvis du skal returnere et produkt innen 14 dagers fristen for angrerett er CDON et sant mareritt.
Det er nå 5 uker siden jeg returnerte en mobiltelefon i god tid innen 14 dagers fri angrerett. Returen ble sendt med pakke med sporing via Posten, og de hentet denne ut for over 5 uker siden. Pengene har jeg ikke fått tilbakebetalt og de trenerer prosessen med å ikke svare/svare tregt på mail. -
Hans petter 03.01.2018 Ca. 2 uker styr unna om en for litt biligre vare av og til på tilbud som er overdrivet i forhold til faktisk pris,Først når det dukker opp feil på en prudukt og en trenger å bruke garanti eller reklamasjos rett da for mann overraskelse bare google så leser dere erfaringer med denne butikken hvor vankelig er det selv produkt er en dag gammel jeg har erfart selv vil aldri mer handle fra denne netbutikken mobil eller pc
-
Erik 20.12.2017 5 dager Jeg har vært i stort sett fornøyd med varer å leveringstid. MEN nå måtte jeg returnere 2 Blu-ray filmer ved bruk av angreretten. Kundservice gav meg uklare instrukser på hvordan man skal gjøre det. De rekommanderer PostNord men PostNord sier at det ikke er mulig å sende tilbake till CDON.NO på den måten de beskriver. I tillegg tar det veldig lang tid for Kundservice å svare på mail :(
-
Eirik 15.12.2017
Styr for all del unna! Ikke eksisterende kundeservice. Bestilte serie på blue ray , fikk dvd, skulle returnere men da ble pakka "borte" i posten. Enda jeg skriver på avsender og mottaker adresse på alle pakker jeg sender.
Forhåndsbestilte musikk CD, på utgivelsesdagen fikk jeg melding om at levering ble utsatt pga at de ikke fikk varer fra leverandør. Avbestilte derfor CD`n, men dagen...Les hele erfaringen »
Styr for all del unna! Ikke eksisterende kundeservice. Bestilte serie på blue ray , fikk dvd, skulle returnere men da ble pakka "borte" i posten. Enda jeg skriver på avsender og mottaker adresse på alle pakker jeg sender.
Forhåndsbestilte musikk CD, på utgivelsesdagen fikk jeg melding om at levering ble utsatt pga at de ikke fikk varer fra leverandør. Avbestilte derfor CD`n, men dagen etter fikk de den inn, og klarte å sende den. Da hadde jeg allerede bestilt den til Platekompaniet. Måtte da returnere til CDON. Ekstra tid brukt...
Prøver nå å få kontakt med de angående godkjent retur av nevnt cd, men ser ikke ut til at de skal svare, de har brukt 2 uker til nå.
Anbefaller ikke å bruke cdon. Det finnes bedre alternativer.
Frekk og useriøs kundeservice da jeg først fikk kontakt med de angående Blue Ray filmen. -
May-liss 14.12.2017 3 uker eller mer Den 25.11 bestilte jeg en ps3 kontroll som de hadde på lager. Ennå er den ikke sendt. 9/12 bestilte jeg på nytt noen julegaver. Noe kom i dag mens en ting er ennå ikke blitt sendt. Makan. Handler 25/11 i god tro om at det skal være julegave (tenkte ikke tanken en gang at det kunne bli knapt med tid ....) og 9/12 handlet jeg på vegne av noen selv om jeg i grunn ikke ha lyst. Og skulle aldri ha gjort det. Lave priser og stort utvalg hjelper lite dessverre
-
Peggy Syversen 06.12.2017 Ca. 1 uke Bestilte noen filmer til min datter som bursdagsgave. Bursdagen er over og vi venter fortsatt på pakken. På cdon sin side står at varene skal hentes av PostNord ... Har sendt 2 eposter, men får aldri svar. Dette var første og siste gang jeg bestilte filmer hos dem. Da får jeg mye bedre service hos Platekompaniet!!
-
John Sæter 05.12.2017 Ca. 2 uker Bestilte et skjermkort, sto det ville ta 2-6 virkedager. Etter nesten 2 uker kom det.
-
Steffen 05.12.2017 Ca. 2 uker Slenger inn en omtale her, da denne nettbutikken begynner å irritere meg.
Har over 20 bestillinger på cdon de siste årene. Har ikke mye å utsette på de, bortsett fra noe lang leveringstid.
Problemet jeg har med de nå, er min siste bestilling. 5 hele virkedager har gått, produkter er fortsatt ikke sendt. Håpløs kundeservice de har, det å vente på mailsvar er jo bare latterlig. Leveringstid nå vil bli type 2 uker i beste fall, noe som er alt for tregt. Mest sannsynlig siste gang det ble handlet noe hos de. -
Helge 30.11.2017 5 dager Bestilte telefon, den ble sendt til pick up point 1 time fra der jeg bor (selv om jeg har et pickup point som er 1 min gå avstand fra meg). Du kan ikke velge hvilket pickup point det blir sendt til som i alle andre butikker. Måtte betale 60kr for å få det levert til korrekt sted og vente 4 ekstra dager.
-
Ragnar 26.11.2017 Meget useriøs butikk. Kan du styre unna så gjør det.
-
Johannes 26.11.2017 3 uker eller mer Har plutselig slutta å levere til Svalbard.
-
Pål 17.11.2017 Styr unna !
Kjøpte en mus som jeg bestemte meg for å returnere
1,5 måned etterpå så sier dem at de enda ikke har mottat musen. -
Jan-Andre' 13.11.2017 2 dager Jeg bestilte xbox one x den 8 november. Jeg fikk en uventet regning jeg måtte ta, så jeg avbestilte samme dagen. den var da sendt til lager men ble kansellert. Spurte når jeg fikk igjen pengene å fikk beskjed om at beløp kun var resservert. Så viser det seg at de faktisk har trekt penger av kontoen min ikke resservert. Banken kunne bekrefte trekk ikke resservasjon, det var bokført. Heletiden...
Les hele erfaringen »
Jeg bestilte xbox one x den 8 november. Jeg fikk en uventet regning jeg måtte ta, så jeg avbestilte samme dagen. den var da sendt til lager men ble kansellert. Spurte når jeg fikk igjen pengene å fikk beskjed om at beløp kun var resservert. Så viser det seg at de faktisk har trekt penger av kontoen min ikke resservert. Banken kunne bekrefte trekk ikke resservasjon, det var bokført. Heletiden har Cdon sakt beløpet kun var resservert, Hadde jeg ikke kontaktet banken å fått vite det, hadde jeg aldri fått vite at de hadde tatt seg betalt for en vare som var blitt kansellert. Jeg har sendt hyppig mail med Cdon som sa heletiden at beløpet var resservert.
-
JS 09.11.2017 3 uker eller mer De leverer ikke til Svalbard. Deres tap. Men 2500 innbyggere som handler hos konkurrentene :)
-
Bjørn Jakob 02.11.2017 Ca. 1 uke Elendig kundeservice, forholder seg ikke til norsk lovverk, ekstremt vanskelig med retur. Aldri mer, kjøper heller fra Kina
-
Kristian 31.10.2017 3 uker eller mer Jeg har aldri skrevet en kunde omtale før, men denne gangen måtte jeg bare skrive. CDON er uten tvil den verste butikken jeg noen gang har hatt reklamasjons saker med. Jeg har hatt et RAM problem med min datamaskin der flere av brikkene har sluttet å virke. Her har vi sendt mailer frem og tilbake 23 ganger nå. De svarer på mail ca annen hver dag (svensk). Dette har til nå ca tatt 6 mnd, og jeg...
Les hele erfaringen »
Jeg har aldri skrevet en kunde omtale før, men denne gangen måtte jeg bare skrive. CDON er uten tvil den verste butikken jeg noen gang har hatt reklamasjons saker med. Jeg har hatt et RAM problem med min datamaskin der flere av brikkene har sluttet å virke. Her har vi sendt mailer frem og tilbake 23 ganger nå. De svarer på mail ca annen hver dag (svensk). Dette har til nå ca tatt 6 mnd, og jeg har enda ikke motatt noe ny Ram. De har sendt returpapirer og tolldokumenter til meg flere ganger på feil adresser. Pakken kom også i retur av tollen (til sverige) slik at jeg måtte kontakte CDON og sende på nytt. som tar ca 2 uker. Hele CDON opplevelsen er et mareritt som jeg aldri trodde var mulig. Til sammenligning fikk jeg samme problem med en vare fra komplett tidligere, da tok det 3 dager og jeg hadde ny vare. Styr unna CDON!
-
Klausen 30.10.2017 3 dager For et drittselskap! Er sjelden ufin i språkbruken, men dette tar kaka as. De har sikkert gode produkter og priser, og relativ kjapp levering på enkelte ting. MEN!, VÆR 100% SIKKER PÅ KJØPET! kundeservice er heilt latterlig inkompetente. Angreretten kan du bare glemme. De ignorerer returer og trenerer responstiden slik at kunden sitter igjen med varer som ikke kan returneres! Styyyyyr unna!!!
-
Kaja 28.10.2017 Ca. 1 uke Forhåndsbestilte et spill for å få det på releasedato. De sendte varen altfor sent, og mottok det flere dager etterpå. De tar null ansvar selv og legger all skylda på Postnord. Deres kompensasjon var for øvrig at jeg kunne sende varen i retur GRATIS. Elendig kundeservice. Styr unna!
-
Daniel 27.10.2017 2 dager Har brukt cdon veldig lenge, og bestilt veldig mye fra de. Kanskje den nettbutikken jeg har brukt mest. De har alltid godt utvalg av spill og har ofte gode priser på de. Det henger en gang i blant at de ikke klarer å få et spill fraktet hjem på release dagen, men det har også hendt en sjelden gang at jeg har fått det en eller to dager før release også. Om det er et spill jeg virkelig ser fram...
Les hele erfaringen »
Har brukt cdon veldig lenge, og bestilt veldig mye fra de. Kanskje den nettbutikken jeg har brukt mest. De har alltid godt utvalg av spill og har ofte gode priser på de. Det henger en gang i blant at de ikke klarer å få et spill fraktet hjem på release dagen, men det har også hendt en sjelden gang at jeg har fått det en eller to dager før release også. Om det er et spill jeg virkelig ser fram til og vil ha på release dagen, så bruker jeg ikke cdon, men ellers er de rimelig bra. Kundeservicen var ikke super sist jeg måtte bruke det, men det er lenge siden (8 år siden kanskje?), så det er neppe relevant info nå lenger.
-
Lars Joffe 15.10.2017 Leverer ikke vare og er umulig å kontakte. Det værste eksempelet på netthandel.
-
Lars Vaaland 02.10.2017 Ca. 1 uke Bestilte et spill som skulle komme i postkassen. Så endret de plutselig levering uten forvarsel til post i butikk, noe som for så vidt er greit. Men så sende de varen til en butikk 30 minutters kjøring unna. Verken CDON eller PostNord kunne gjøre noe for å få varen nærmere. Elendig service!
-
ERIC 22.09.2017 3 uker eller mer ELENDIG KUNDSERVIS, KJØPTE TING FORDI DET VAR ET PAR KRONER BILLIGERE MEN DET ANGRER JEG PÅ NÅ. ALDRI MER. DE SVARER ETTER ET HUNDRE ÅR PÅ MAIL. Å DET ER ENESTE MÅTE Å FÅ KONTAKT MED DEM. LATTERLIG Æ BLIR IRRITERT KJENNE Æ.
-
Lars 21.09.2017 Ca. 2 uker allt eg har bestilt hos dei kommer, 5år for seint. prøver å få kontakt med dei. Dei har lagt ned chatt, den eineste måten å få kontakt med dei er epost, har sendt epost 3ganger, og dei svarer ikkje meg, den første sendte eg for 1måne siden. elendig kunde service
-
Mats 19.09.2017 4 dager Fikk varen, men var veldig dårlig innpakket og beskyttet. Var bare 2 lag med tynt plast rundt original esken. Så ut som noen hadde skadet eller prøvd å åpne opp esken.
-
Kristian 03.09.2017 CDON leverer ikke og svarer ikke på kundeservice etter gjentatte purringer. Pakken er tapt i leveranse og står selvfølgelig som levert så lenge ikke pakken kommer i retur til de. De første ukene fikk jeg standard svar, men de siste ukene får jeg ingen svar tross gjentatte purringer om at pakken ikke er ankommet. Ren skjære svindel, styr langt unna.
-
Jonas Eriksen 26.07.2017 3 dager Kundeservice tar flere uker. Bestillte produkt som skulle bli brukt i sommerferien, tror jeg er heldig om produktet kan bli brukt i vinterferien.
-
Hennie 14.07.2017 Kundestøtte er dårlig. Telefonisk ikke mulig. Chat (var stengt to dager så har de sommertid) email det sies det kan ta 48 timer før du får svar. 48 timer er forbi og ingen svar. Kontakt via chat hjelper ikke de svare bare at du far svar via email. Det er virklig userieus kundestøtte.
-
Simen Gulliksen 06.07.2017 Ca. 1 uke CDON gjorde en feil med forsendelsen og pakken ble sendt i retur. Ble møtt av en arrogant og dårlig kundeservice. Bestiller aldri fra dem igjen.
-
Andre 03.07.2017 3 uker eller mer Styr unna !
Meget lang ventetid på levering av vare som ble lovet å være på plass på 2-4 dager. Når jeg prater med de ang. leveringen på chat, får jeg mal-sendt svar på at dere logestikkavdelig tar kontakt på mail. Dette er da 5 dager siden, uten svar... Når jeg chatter med de på ny og ønsker å kansellere bestillingen, får jeg samme mal-svar og beskjed om at kansellering er ikke mulig og de lukker chatten, slik at jeg ikke rekker å svare.. Hold dere unna! De er billige, men man får hva man betaler for... -
Christian 16.06.2017 3 uker eller mer Elendig service!! Varen ble lovet etter 2-3 dager mens det tok 3 uker før det kom. De svarer heller ikke på mail. Styr unna!!!
-
Chris 15.06.2017 3 uker eller mer Cdons kundeservice er jeg ikke fornøyd med. Jeg har handlet veldig mye på cdon, uten problemer, men når det først oppstår noe så er kundeservice ubrukelig. Bestilte noen bøker, som hadde blitt sendt til feil adresse. Fikk da beskjed om at bøkene blir da sendt tilbake og jeg får en mail om retur og at jeg kan makulere regningen. Men jeg måtte gi beskjed til Collector sånn at de kunne forlenge datoen på fakturaen. 1 mnd etter har jeg ikke fått noen mail (eller søppelmail) om noe som helst. Jeg tok kontakt med cdon igjen og forklarte at jeg hadde hatt kontakt med collector og de utsatte regningen, og at jeg fortsatt ikke hadde fått noe enda, og de svarer nøyaktig med det samme.. Kontakt Collector.. Jeg har valgt å betale regningen pga at jeg ikke orker tanken på inkasso etc, men er veldig lei av cdons kundeservice og hvor lite behjelpelige de er.
-
Philip 12.06.2017 Ca. 2 uker latterlig og arrogante, forferdelig kundeservice og tar alt for lang tid fra du bestiller du til du får varen.
-
marit 01.06.2017 3 uker eller mer hadde bestil noe den 17.mai å ble sendt 18.mai men har ikke fått den enda å får heller ikke noe svar på dette hoss dem.. anbefales ikke
-
Kjell 31.05.2017 Ca. 2 uker Bestilte en skjerm som kom til feil adresse (200 km i feil retning). Snakket med support 2 ganger for å rette opp i dette. Måtte diskutere i en halvtimes tid på chatt-funksjonen for å selv foreslå at jeg kjøper samme skjerm igjen og får kreditert den første. 5 uker senere og jeg har fortsatt ikke sett noe til pengene. Kjøp hos komplett, de levere raskt og har fantastisk supporthjelp.
-
Lisa 22.05.2017 Ca. 2 uker Helt ok til det oppstår et problem. Hårføner tok fyr etter tre mnd. Det tar ukesvis å få svar fra kundeservice og etter at varen er sendt tilbake, har det gått en mnd og betaling tilbake uteblir, ny vare er heller ikke tilsendt. Purrer og purrer, men kundeservice svarer ikke. Unngå for enhver pris!
-
Andreas 18.05.2017 Prisene er bra men det ene produktet hadde en feil og man får ikke svar på kundeservice.
-
Nicolai 14.05.2017 Skal aldri mer kjøpe noe hos cdon igjen, om man får feil på varen er det bare og kjøpe ny, for cdon gir f**n i reklamasjonsaker og garanti. Blir ikke lettere da de kun svarer via mail og har 48 timer svar tid
-
Nils Thayanantham 02.05.2017 Butikken klarer å kansellere tilbuds ordre når faktura var tilgjengeleg. I såfall burde ordren ikkje gått gjennom i det heile tatt slik at man kunne ha valgt ein anna betalingsmetode. På det tidspunktet ordren var lagt inn var produktet på lager, og når det blir kansellert så er det ikkje på lager, og kundeservice kunne ikkje gi noko estimert leveringstid. I tillegg forlater kundebehandler frå chat når man retter kritikk mot butikken. Skikkeleg useriøst!
...Les hele erfaringen »
Butikken klarer å kansellere tilbuds ordre når faktura var tilgjengeleg. I såfall burde ordren ikkje gått gjennom i det heile tatt slik at man kunne ha valgt ein anna betalingsmetode. På det tidspunktet ordren var lagt inn var produktet på lager, og når det blir kansellert så er det ikkje på lager, og kundeservice kunne ikkje gi noko estimert leveringstid. I tillegg forlater kundebehandler frå chat når man retter kritikk mot butikken. Skikkeleg useriøst!
På en anna side, når eg ser omtalelsene her, så trur eg det var likegreit. Betalar heller et par tusen meir hos noko andre for å få varen.
-
Stein 21.04.2017 Ca. 2 uker Kommer aldri til å bestille noe fra CDON igjen. På produktet jeg bestilte - en harddisk - var de noen kroner lavere i pris enn andre på listen, men jeg hadde gladelig betalt mer for å slippe den laaange ventetiden før levering. Tok ikke lang tid før CDON endret sin interne status til "sendt", men når status hos PostNord er "registrert" i over en uke - dvs de har ikke mottatt pakken, så har ikke CDON "sendt" pakken.
Skriver dette mest for å brenne inn i min egen underbevissthet at jeg ALDRI mer skal bestille noe herfra.
-
Henrik 30.03.2017 Ca. 1 uke "Forventet leveringstid: 1-3 arbeidsdager". Dette gjelder nå hvertfall ikke Kristiansand. Bestilte mitt produkt søndag kveld, og Torsdag 15:30 er ikke produktet hos posten engang. Ikke kjøp noe fra CDON hvis du er en person som liker punktlighet.
-
Justin 27.03.2017 4 dager God nettbutikk med grei leveringstid men den verste kundeservicen! Bestiller dere her må dere be til gud at det ikke er noge galt med produktet.
-
Arne 08.03.2017 Butikken er kansje ok, men får du problemer med produketet vil du angre på at du ikke kjøpte et annet sted. Elendig kundeservice!!!
-
Olav 06.03.2017 Ca. 1 uke Jeg bestilte 12.02 17 Magnus Uggla Retrospektivt Collage og for ikke å betale for mye frakt for en vare, bestilte jeg 2 andre varer. Blant annet CCR Born On The Bayou som er av utrolig dårlig kvalitet Fikk en ordrebekreftelse på hele ordren 12.02.17, fikk en ny ordrebekreftelse 13.02.17 der Uggla Retrospektivt Collage var kansellert. Jeg gikk med en gang inn på chatten og ba om kanselering av hele ordren, fikk beskjed om at det bare var å nekte å ta i mot varene. Sendte også en mail 13.02.17 og ba om kanselering av hele ordren.. Fikk 14.02.17 denne mailen: Dessverre er artikkel: Uggla Magnus - Retrospektivt Collage utsolgt og kommer ikke inn på nytt. Vi har derfor slettet den fra din ordre. Fikk varene rett i postkassa og kunne derfor ikke nekte å ta i mot varene, fikk beskjed om at jeg kunne sende varene i retur. Jeg gidder ikke å sende dem i retur da beløpet er lite og at jeg selv må betale retur frakt. Magnus Uggla Retrospektivt Collage ligger til salg fremdeles på deres side 27.02.17, selv om jeg flere ganger har opplyst dem om dette. Ganske så provoserende.
...
Jeg har avmeldt nyhetsbrev grunnet dette, men har fått flere nyhetsbrev (tilbud) de siste dagene. HåpløstLes hele erfaringen »
Jeg bestilte 12.02 17 Magnus Uggla Retrospektivt Collage og for ikke å betale for mye frakt for en vare, bestilte jeg 2 andre varer. Blant annet CCR Born On The Bayou som er av utrolig dårlig kvalitet Fikk en ordrebekreftelse på hele ordren 12.02.17, fikk en ny ordrebekreftelse 13.02.17 der Uggla Retrospektivt Collage var kansellert. Jeg gikk med en gang inn på chatten og ba om kanselering av hele ordren, fikk beskjed om at det bare var å nekte å ta i mot varene. Sendte også en mail 13.02.17 og ba om kanselering av hele ordren.. Fikk 14.02.17 denne mailen: Dessverre er artikkel: Uggla Magnus - Retrospektivt Collage utsolgt og kommer ikke inn på nytt. Vi har derfor slettet den fra din ordre. Fikk varene rett i postkassa og kunne derfor ikke nekte å ta i mot varene, fikk beskjed om at jeg kunne sende varene i retur. Jeg gidder ikke å sende dem i retur da beløpet er lite og at jeg selv må betale retur frakt. Magnus Uggla Retrospektivt Collage ligger til salg fremdeles på deres side 27.02.17, selv om jeg flere ganger har opplyst dem om dette. Ganske så provoserende.
Jeg har avmeldt nyhetsbrev grunnet dette, men har fått flere nyhetsbrev (tilbud) de siste dagene. Håpløst
Jeg ser ingen grunn til å være kunde på CDON
fikk beskjed den 1. mars at CDON hadde sendt meg en PM. Jeg har fremdeles ikke mottatt noe PM fra CDON pr. 6.mars
Jeg ville påpeke dette i min omtale, men grunnet at CDON hadde sendt meg en PM fikk jeg ikke lagt inn noe. Så lenge det fremstår at CDON hadde sendt meg en PM, virker det for andre at CDON har prøvd å rydde opp. Og ja Magnus Uggla Retrospektivt Collage ligger til salg fremdeles på deres side pr.06.03.17
-
Daniel Berntsen 04.03.2017 5 dager Forhåndsbestilte Nintendo Switch og Zelda BotW og fikk melding fra cdon om at pakken var sendt 01/03-17, med en forventet leveringstid på 03/03-17 eller 04/-17.
...
Pakken har jeg fortsatt ikke, det jeg derimot fikk var en melding om at den skal komme til en butikk nærmt meg 07/03-17.Les hele erfaringen »
Forhåndsbestilte Nintendo Switch og Zelda BotW og fikk melding fra cdon om at pakken var sendt 01/03-17, med en forventet leveringstid på 03/03-17 eller 04/-17.
Pakken har jeg fortsatt ikke, det jeg derimot fikk var en melding om at den skal komme til en butikk nærmt meg 07/03-17.
Helt uakseptabelt å få pakken da, den eneste unnskyldningen de kan ha for en så lang leveringstid vil være at de har importert switchen og spill fra elfenbenkysten, levert med hest.
vist de ikke kan levere innen gitt dato så kan de unngå å lyge om at den skal komme i tide, nå sitter jeg igjen her uten spillet mitt i flere dager, skal fint se om det er mulig å returnere pakken, få pengene tilbake og gå å kjøpe meg spillet og konsoll på elkjøp eller lignende, for bare tanken på at de skal tjene penger på en service som bare kan bli forklart som kvalmenes dårlig er utenkelig.
Vil aldri bruke Cdon til å forhåndsbestille igjen, og råder andre personer om å unngå dette også.
-
Thomas Berg 02.03.2017
Dem har både elendig samt giddalaus kundeservice, og er utrolig treige med utsending av varer selvom dem har hatt det på lager. Heller ALDRI fått noe på release dato derfra!
Inntil videre, så styrer jeg ihvertfall unna denne butikken. -
Trygve 01.03.2017 3 uker eller mer Bestilte en vare til nedsatt pris (15%), fikk mail på bekreftelse. Etter 4 dager hadde jeg enda ikke hørt noe mer så jeg kontaktet cdon. Da fikk jeg beskjed om at orderen var kansellert. Fikk ingen beskjed om dette og hadde nok aldri fått det hadde jeg ikke kontaktet de, fikk heller ikke forklaring på hvorfor eller om jeg kunne få bestille varen på nytt. Helt elendig, bestiller ikke derifra igjen.
-
André 22.02.2017 3 uker eller mer Da er det slutt på CDON bestillinger for min del. Makan...forhåndsbetillte Nintendo NES C og ekstra contoller den 20.08.16! Fikk Mail om forsinkelse i leveranse den 11/11-16, 12/12-16, 20/12-16, 20/1-17, 30/1-17 og i dag beskjed om at ordenen var kanelert da det var utsolgt!
Forrige bestilling jeg hadde var tre sparkesykkler, fikk levert 6! Ringte å avtalte at jeg bare trengte hente ut 3 og at det var i orden. Fikk så regning på porto på tilbakevending. Ringte igjen...fikk beskjed om at det var ordnet og fikk inkassovarsel!
Gangen før det: Bestillte CD boks med alle CD'ne til Thåstrøm...også med forsinkelser. -
Tim Kim 30.01.2017 Elendig kundeservice..Ubrukelige...
-
jan 26.01.2017 Ca. 2 uker Elendig på levering og står vel her til stryk, jfr nedenfor om filmkjøp. Men fikk likevel pengene tilbake.
-
Erik Arild 23.01.2017 Ca. 2 uker Kjøpte en kontroller til XBox One på CDON.com. for kr 599. Idiotene sende den til meg fra Sverige slik at jeg måtte betale kr 303 i fortolling. Selv om dette var deres feil, hjalp det ikke å klage. På toppen av det hele var det bare feil med den. Har ikke fått returlapp ennå. Det minner meg om historien om svensken og nordmannen som pratet sammen og nordmannen sa:"Jeg er intelligent" Svensken svarte:"Inte jag heller". En stjerne i totalvurdering er alt for mye til denne møkkabutikken. Siste gang jeg handler der. Styr for all del unna folkens!!
-
Sindre 18.01.2017 Har kjøpt defekt produkt. Helt umulig å komme i kontakt med kundeservice. Styr unna dette er dønn useriøst.
-
Jan 12.01.2017 3 uker eller mer Har kjøpt en film hos CDON den 2.1.2017, som ble forhåndsbetalt. Fikk epost fra CDON om at den var sendt. CDON lover 2-3 dagers leveringstid men nå er det 10 dager siden. CDON ga ikke sporingsnummer i posten heller. Antagelig er den aldri sendt. CDON sier at de gir svar innen 48 timer på henvendelser om kjøp. Har klagd og ventet 4 dager siden uten å få svar. Har etterpå purret på manglende klageoppfølging uten å få svar. Som tredje forsøk prøvde jeg chatservicen til CDON. I chatten opplyser CDON at de kan ikke gi meg svar nå. I chatten begrunner CDON svaret med at de har andre kunder som også må ha svar. CDON skylder på andre kunder, når man klager. Hva er hensikten med chat-service, når du ikke får svar? Hva er hensikten med en kundeservice pr epost, når du ikke får svar? CDON leverer ikke, til tross for flere klager. Man handler gjerne på nettet for at det skal være raskt. Her er CDON en tidstyv som stjeler tid fra kunder.
-
Per 11.01.2017 5 dager Kjøpte iPhone, levert med fuktskade. Fikk etter 3 mnd pengene returnert, men først etter Forbrukerrådet ble involvert.
-
Eirik 11.01.2017 3 uker eller mer Kommer aldri til å handle hos cdon igjen. Kundeservice bruker evigheter på å besvare henvendelser, og 7 dager eller mer er helt normalt. Ordren jeg bestilte ble slettet helt uten grunn, og cdon var ikke villig til å levere varen til avtalt pris. Først da forbrukerrådet ble blandet inn viste cdon vilje til å løse denne saken.
...Les hele erfaringen »
Kommer aldri til å handle hos cdon igjen. Kundeservice bruker evigheter på å besvare henvendelser, og 7 dager eller mer er helt normalt. Ordren jeg bestilte ble slettet helt uten grunn, og cdon var ikke villig til å levere varen til avtalt pris. Først da forbrukerrådet ble blandet inn viste cdon vilje til å løse denne saken.
Det er snart 2 måneder siden jeg la inn ordren, og enda har jeg ikke mottat varen som er lagerført hos cdon.
Jeg kommer aldri til å handle hos cdon igjen, og styrer samtidig unna bedriftene som er i Qliro Group og har samme eiere.
-
Ken-Robert 09.01.2017 Ca. 1 uke Skremmende dårlig kundeservice!!
Bare å smøre seg med tålmodighet når man skal vente på svar fra de. Jeg har bestillt min siste vare her! Punktum.
-
Mathias Davidsen 09.01.2017 5 dager Kjøpte en 4K HDR skjerm av CDON 28. 12. 2016. Levering gikk raskt, fikk den hentet ut 2. januar 2017. Skulle koble den til PS 4 Pro 3. januar, og oppdager da at skjermen kun er 4k via Display Port, og PS4 Pro har kun HDMI 2.0 med 4k.. Det finnes ingen overgang, kun en i PRO segment til 30 000kr... Gikk inn på cdon.no og forsøker å finne ut hvordan jeg returnere. Fyller inn skjema, og venter flere dager. Ingen respons. Sender nytt skjema.. ingen respons. Nå er det gått 1 uke siden min første henvendelse, uten noen form for respons. Ikke har de Chat mulighet, ingen telefonnumre tilgjengelig, ingen epostadresse hvor mennesker svarer. Dette må sies å være en relativt elendig kundeservice. Leser av andres erfaring at de sliter med det samme. Nå gjelder heldigvis Norsk rett, men det virker som de på trass trenerer returer.. Burde være straffbart å IKKE innfri kravene, og ha en garanti på responstid etc. Dette er synd CDON, fordi dere sørger for å ende opp uten kunder med slik manglende respekt og respons. Spent på hvor lang tid dette vil ta. Godt jeg er en standhaftig og prinsippfast f*en.
-
anonym 08.01.2017 De er dårlige på kundeservice. Kun TO måter å kontakte dem på. Via direkte chat og email. Email fungerer dårlig ettersom de bruker flere uker på å svare. Direkte chat er ikke hjelpsom heller ettersom de ber deg sende email. Var en fast kunde, ikke nå lengre.
-
Roy 06.01.2017 Hvis jeg kunne gitt minus på stjerner hadde det blitt det. Kjøpte iphone og fikk den etter 2 uker. Mikrofonen på telefonen er defekt. De bruker 3 dager på å svare hver mail og de som svarer er totalt hjernedøde. 19. desember fikk de alle opplysninger, nå er det 6. januar og de har fremdeles ikke kunnet svare på hvordan jeg skal få ordnet telefonen. Styr unna folkens. Dette firmaet er ikke verdt å handle fra.
-
Allan 30.12.2016 3 uker eller mer Kjøpte en ny Iphone fra CDON. Da dette er min første opplevelse med dårlig kundebehandling fra en nettbutikk. Føler at jeg må advare folk å ligge unna CDON. Man dør til man får svar på mail siden det er ingen andre måter å kontakte dem på. Dårlig kundeservicen som gjør at man ikke vil handle der igjen. Skal be dem å få pengene tilbake å si hadde siden de mista en lojal kunde som handler mye på nett. Jeg antar det tar 1 månde til jeg får min neste svar.
-
Jonas 22.12.2016 3 uker eller mer Makan til rævva kundeservice skal du lete lenge etter. Ikke klarte de levere riktig vare første eller andre forsøk. Tilbakemeldinger og dialog tar rett og slett lang tid, da de ikke har telefon.
Styr unna om det ikke er noe du absolutt ikke kan finne et annet sted. Selv da, styr unna!
-
vetle 13.12.2016 Ca. 1 uke Har bare hat god erfaring med CDON.
passe kjapp levering, (hvert fall varer som kommer fra CDON sine lagre) de deler fort opp ordren om noen av varene ikke er på lager. Ikke tracking på delleverigene. men ellers bra !
-
John 07.12.2016 2 a gången jag inte får mina varor därifrån nu.Taskigt bemötande av kundeservice. aldrig mer, håll er lång undan CDON!
-
kåre Nysæter 05.12.2016 3 uker eller mer helt siden 24 oktober startet en sak om retur av en jabra bluetooth, hvilket jeg gjorde ble lovet rask behandling av returen og ørten mailer frem og tilbake hardt blitt og lovnader og bli prioritert med en gang på chat, ikke sett noe til tilbakemeldinger og ikke noe tilbakebetalinger heller
maken til dårlig kundebehandling skal en lete lenge etter
Skriv en omtale av CDON
CDON
Sender inn omtale...
Noe gikk galt!
Vennligst se til at omtalen er riktig utfylt, og forsøk igjen
Din omtale er lagret
Takk for at du delte din omtale!
Vi vil straks se over det du skrev - og publisere omtalen