cdon.no

Om CDON

Velkommen til Nordens største underholdningsbutikk på nettet.
Vi tilbyr deg det beste av musikk, film, spill, bøker og hjemmeelektronikk på dine vilkår, det har vi gjort siden starten i 1999. Vårt musikksortiment består av CD-plater og nedlastinger som du kan prøvelytte. Du kan kjøpe eller leie DVD-filmer, eller leie bredbåndsfilm. Når du handler hos CDON.COM ønsker vi å gi deg morsom og spennende opplevelse.

CDON.COM inngår i CDON Group som er en ledende e-handelskoncern med noen av Nordens mest kjente varemerker. CDON Groups aksjer kan kjøpes på Nasdaq OMX Stockholms Mid Cap-liste.

Omtaler av CDON

Totalt 1 av 5

Basert på 46 erfaringer, siste 12 måneder

Nyeste omtaler
  • Hennie 14.07.2017

    Kundestøtte er dårlig. Telefonisk ikke mulig. Chat (var stengt to dager så har de sommertid) email det sies det kan ta 48 timer før  du får svar.  48 timer er forbi og ingen svar. Kontakt via chat hjelper ikke de svare bare at du far svar via email.  Det er virklig userieus kundestøtte.

  • Ca. 1 uke

    Simen Gulliksen 06.07.2017

    CDON gjorde en feil med forsendelsen og pakken ble sendt i retur. Ble møtt av en arrogant og dårlig kundeservice. Bestiller aldri fra dem igjen.

  • 3 uker eller mer

    Andre 03.07.2017

    Styr unna !
    Meget lang ventetid på levering av vare som ble lovet å være på plass på 2-4 dager. Når jeg prater med de ang. leveringen på chat, får jeg mal-sendt svar på at dere logestikkavdelig tar kontakt på mail. Dette er da 5 dager siden, uten svar... Når jeg chatter med de på ny og ønsker å kansellere bestillingen, får jeg samme mal-svar og beskjed om at kansellering er ikke mulig og de lukker chatten, slik at jeg ikke rekker å svare.. Hold dere unna! De er billige, men man får hva man betaler for...

  • 3 uker eller mer

    Christian 16.06.2017

    Elendig service!! Varen ble lovet etter 2-3 dager mens det tok 3 uker før det kom. De svarer heller ikke på mail. Styr unna!!!

  • 3 uker eller mer

    Chris 15.06.2017

    Cdons kundeservice er jeg ikke fornøyd med. Jeg har handlet veldig mye på cdon, uten problemer, men når det først oppstår noe så er kundeservice ubrukelig. Bestilte noen bøker, som hadde blitt sendt til feil adresse. Fikk da beskjed om at bøkene blir da sendt tilbake og jeg får en mail om retur og at jeg kan makulere regningen. Men jeg måtte gi beskjed til Collector sånn at de kunne forlenge datoen på fakturaen. 1 mnd etter har jeg ikke fått noen mail (eller søppelmail) om noe som helst. Jeg tok kontakt med cdon igjen og forklarte at jeg hadde hatt kontakt med collector og de utsatte regningen, og at jeg fortsatt ikke hadde fått noe enda, og de svarer nøyaktig med det samme.. Kontakt Collector.. Jeg har valgt å betale regningen pga at jeg ikke orker tanken på inkasso etc, men er veldig lei av cdons kundeservice og hvor lite behjelpelige de er. 

  • Ca. 2 uker

    Philip 12.06.2017

    latterlig og arrogante, forferdelig kundeservice og tar alt for lang tid fra du bestiller du til du får varen. 

  • 3 uker eller mer

    marit 01.06.2017

    hadde bestil noe den 17.mai å ble sendt 18.mai men har ikke fått den enda å får heller ikke noe svar på dette hoss dem.. anbefales ikke

  • Ca. 2 uker

    Kjell 31.05.2017

    Bestilte en skjerm som kom til feil adresse (200 km i feil retning). Snakket med support 2 ganger for å rette opp i dette. Måtte diskutere i en halvtimes tid på chatt-funksjonen for å selv foreslå at jeg kjøper samme skjerm igjen og får kreditert den første. 5 uker senere og jeg har fortsatt ikke sett noe til pengene. Kjøp hos komplett, de levere raskt og har fantastisk supporthjelp.

  • Ca. 2 uker

    Lisa 22.05.2017

    Helt ok til det oppstår et problem. Hårføner tok fyr etter tre mnd. Det tar ukesvis å få svar fra kundeservice og etter at varen er sendt tilbake, har det gått en mnd og betaling tilbake uteblir, ny vare er heller ikke tilsendt. Purrer og purrer, men kundeservice svarer ikke. Unngå for enhver pris!

  • Andreas 18.05.2017

    Prisene er bra men det ene produktet hadde en feil og man får ikke svar på kundeservice.  

  • Nicolai 14.05.2017

    Skal aldri mer kjøpe noe hos cdon igjen, om man får feil på varen er det bare og kjøpe ny, for cdon gir f**n i reklamasjonsaker og garanti. Blir ikke lettere da de kun svarer via mail og har 48 timer svar tid

  • Nils Thayanantham 02.05.2017

    Butikken klarer å kansellere tilbuds ordre når faktura var tilgjengeleg. I såfall burde ordren ikkje gått gjennom i det heile tatt slik at man kunne ha valgt ein anna betalingsmetode. På det tidspunktet ordren var lagt inn var produktet på lager, og når det blir kansellert så er det ikkje på lager, og kundeservice kunne ikkje gi noko estimert leveringstid. I tillegg forlater kundebehandler frå chat når man retter kritikk mot butikken. Skikkeleg useriøst!

    ...

    Butikken klarer å kansellere tilbuds ordre når faktura var tilgjengeleg. I såfall burde ordren ikkje gått gjennom i det heile tatt slik at man kunne ha valgt ein anna betalingsmetode. På det tidspunktet ordren var lagt inn var produktet på lager, og når det blir kansellert så er det ikkje på lager, og kundeservice kunne ikkje gi noko estimert leveringstid. I tillegg forlater kundebehandler frå chat når man retter kritikk mot butikken. Skikkeleg useriøst!


    På en anna side, når eg ser omtalelsene her, så trur eg det var likegreit. Betalar heller et par tusen meir hos noko andre for å få varen.

  • Ca. 2 uker

    Stein 21.04.2017

    Kommer aldri til å bestille noe fra CDON igjen. På produktet jeg bestilte - en harddisk - var de noen kroner lavere i pris enn andre på listen, men jeg hadde gladelig betalt mer for å slippe den laaange ventetiden før levering. Tok ikke lang tid før CDON endret sin interne status til "sendt", men når status hos PostNord er "registrert" i over en uke - dvs de har ikke mottatt pakken, så har ikke CDON "sendt" pakken.


    Skriver dette mest for å brenne inn i min egen underbevissthet at jeg ALDRI mer skal bestille noe herfra.

  • Ca. 1 uke

    Henrik 30.03.2017

    "Forventet leveringstid: 1-3 arbeidsdager". Dette gjelder nå hvertfall ikke Kristiansand. Bestilte mitt produkt søndag kveld, og Torsdag 15:30 er ikke produktet hos posten engang. Ikke kjøp noe fra CDON hvis du er en person som liker punktlighet.

  • 4 dager

    Justin 27.03.2017

    God nettbutikk med grei leveringstid men den verste kundeservicen! Bestiller dere her må dere be til gud at det ikke er noge galt med produktet.

  • Arne 08.03.2017

    Butikken er kansje ok, men får du problemer med produketet vil du angre på at du ikke kjøpte et annet sted. Elendig kundeservice!!!

  • Ca. 1 uke

    Olav 06.03.2017

    Jeg bestilte 12.02 17 Magnus Uggla Retrospektivt Collage og for ikke å betale for mye frakt for en vare, bestilte jeg 2 andre varer. Blant annet CCR Born On The Bayou som er av utrolig dårlig kvalitet Fikk en ordrebekreftelse på hele ordren 12.02.17, fikk en ny ordrebekreftelse 13.02.17 der Uggla Retrospektivt Collage var kansellert. Jeg gikk med en gang inn på chatten og ba om kanselering av hele ordren, fikk beskjed om at det bare var å nekte å ta i mot varene. Sendte også en mail 13.02.17 og ba om kanselering av hele ordren.. Fikk 14.02.17 denne mailen: Dessverre er artikkel: Uggla Magnus - Retrospektivt Collage utsolgt og kommer ikke inn på nytt. Vi har derfor slettet den fra din ordre. Fikk varene rett i postkassa og kunne derfor ikke nekte å ta i mot varene, fikk beskjed om at jeg kunne sende varene i retur. Jeg gidder ikke å sende dem i retur da beløpet er lite og at jeg selv må betale retur frakt. Magnus Uggla Retrospektivt Collage ligger til salg fremdeles på deres side 27.02.17, selv om jeg flere ganger har opplyst dem om dette. Ganske så provoserende.
    Jeg har avmeldt nyhetsbrev grunnet dette, men har fått flere nyhetsbrev (tilbud) de siste dagene. Håpløst

    ...

    Jeg bestilte 12.02 17 Magnus Uggla Retrospektivt Collage og for ikke å betale for mye frakt for en vare, bestilte jeg 2 andre varer. Blant annet CCR Born On The Bayou som er av utrolig dårlig kvalitet Fikk en ordrebekreftelse på hele ordren 12.02.17, fikk en ny ordrebekreftelse 13.02.17 der Uggla Retrospektivt Collage var kansellert. Jeg gikk med en gang inn på chatten og ba om kanselering av hele ordren, fikk beskjed om at det bare var å nekte å ta i mot varene. Sendte også en mail 13.02.17 og ba om kanselering av hele ordren.. Fikk 14.02.17 denne mailen: Dessverre er artikkel: Uggla Magnus - Retrospektivt Collage utsolgt og kommer ikke inn på nytt. Vi har derfor slettet den fra din ordre. Fikk varene rett i postkassa og kunne derfor ikke nekte å ta i mot varene, fikk beskjed om at jeg kunne sende varene i retur. Jeg gidder ikke å sende dem i retur da beløpet er lite og at jeg selv må betale retur frakt. Magnus Uggla Retrospektivt Collage ligger til salg fremdeles på deres side 27.02.17, selv om jeg flere ganger har opplyst dem om dette. Ganske så provoserende.
    Jeg har avmeldt nyhetsbrev grunnet dette, men har fått flere nyhetsbrev (tilbud) de siste dagene. Håpløst


    Jeg ser ingen grunn til å være kunde på CDON


    fikk beskjed den 1. mars at CDON hadde sendt meg en PM. Jeg har fremdeles ikke mottatt noe PM fra CDON pr. 6.mars


    Jeg ville påpeke dette i min omtale, men grunnet at CDON hadde sendt meg en PM fikk jeg ikke lagt inn noe. Så lenge det fremstår at CDON hadde sendt meg en PM, virker det for andre at CDON har prøvd å rydde opp. Og ja Magnus Uggla Retrospektivt Collage ligger til salg fremdeles på deres side pr.06.03.17

  • 5 dager

    Daniel Berntsen 04.03.2017

    Forhåndsbestilte Nintendo Switch og Zelda BotW og fikk melding fra cdon om at pakken var sendt 01/03-17, med en forventet leveringstid på 03/03-17 eller 04/-17.
    Pakken har jeg fortsatt ikke, det jeg derimot fikk var en melding om at den skal komme til en butikk nærmt meg 07/03-17.

    ...

    Forhåndsbestilte Nintendo Switch og Zelda BotW og fikk melding fra cdon om at pakken var sendt 01/03-17, med en forventet leveringstid på 03/03-17 eller 04/-17.
    Pakken har jeg fortsatt ikke, det jeg derimot fikk var en melding om at den skal komme til en butikk nærmt meg 07/03-17.


    Helt uakseptabelt å få pakken da, den eneste unnskyldningen de kan ha for en så lang leveringstid vil være at de har importert switchen og spill fra elfenbenkysten, levert med hest.
    vist de ikke kan levere innen gitt dato så kan de unngå å lyge om at den skal komme i tide, nå sitter jeg igjen her uten spillet mitt i flere dager, skal fint se om det er mulig å returnere pakken, få pengene tilbake og gå å kjøpe meg spillet og konsoll på elkjøp eller lignende, for bare tanken på at de skal tjene penger på en service som bare kan bli forklart som kvalmenes dårlig er utenkelig.


    Vil aldri bruke Cdon til å forhåndsbestille igjen, og råder andre personer om å unngå dette også.

  • Thomas Berg 02.03.2017


    Dem har både elendig samt giddalaus kundeservice, og er utrolig treige med utsending av varer selvom dem har hatt det på lager. Heller ALDRI fått noe på release dato derfra! 

    Inntil videre, så styrer jeg ihvertfall unna denne butikken.

  • 3 uker eller mer

    Trygve 01.03.2017

    Bestilte en vare til nedsatt pris  (15%), fikk mail på bekreftelse. Etter 4 dager hadde jeg enda ikke hørt noe mer så jeg kontaktet cdon. Da fikk jeg beskjed om at orderen var kansellert. Fikk ingen beskjed om dette og hadde nok aldri fått det hadde jeg ikke kontaktet de, fikk heller ikke forklaring på hvorfor eller om jeg kunne få bestille varen på nytt. Helt elendig, bestiller ikke derifra igjen.

  • 3 uker eller mer

    André 22.02.2017

    Da er det slutt på CDON bestillinger for min del. Makan...forhåndsbetillte Nintendo NES C og ekstra contoller den 20.08.16! Fikk Mail om forsinkelse i leveranse den 11/11-16, 12/12-16, 20/12-16, 20/1-17, 30/1-17 og i dag beskjed om at ordenen var kanelert da det var utsolgt!
    Forrige bestilling jeg hadde var tre sparkesykkler, fikk levert 6! Ringte å avtalte at jeg bare trengte hente ut 3 og at det var i orden. Fikk så regning på porto på tilbakevending. Ringte igjen...fikk beskjed om at det var ordnet og fikk inkassovarsel!
    Gangen før det: Bestillte CD boks med alle CD'ne til Thåstrøm...også med forsinkelser.

  • Tim Kim 30.01.2017

    Elendig kundeservice..Ubrukelige...

  • Ca. 2 uker

    jan 26.01.2017

    Elendig på levering og står vel her til stryk, jfr nedenfor om filmkjøp. Men fikk likevel pengene tilbake.

  • Ca. 2 uker

    Erik Arild 23.01.2017

    Kjøpte en kontroller til XBox One på CDON.com. for kr 599. Idiotene sende den til meg fra Sverige slik at jeg måtte betale kr 303 i fortolling. Selv om dette var deres feil, hjalp det ikke å klage. På toppen av det hele var det bare feil med den. Har ikke fått returlapp ennå. Det minner meg om historien om svensken og nordmannen som pratet sammen og nordmannen sa:"Jeg er intelligent" Svensken svarte:"Inte jag heller". En stjerne i totalvurdering er alt for mye til denne møkkabutikken. Siste gang jeg handler der. Styr for all del unna folkens!!

     

  • Sindre 18.01.2017

    Har kjøpt defekt produkt. Helt umulig å komme i kontakt med kundeservice. Styr unna dette er dønn useriøst.

  • 3 uker eller mer

    Jan 12.01.2017

    Har kjøpt en film hos CDON den 2.1.2017, som ble forhåndsbetalt. Fikk epost fra CDON om at den var sendt. CDON lover 2-3 dagers leveringstid men nå er det 10 dager siden. CDON ga ikke sporingsnummer i posten heller. Antagelig er den aldri sendt. CDON sier at de gir svar innen 48 timer på henvendelser om kjøp. Har klagd og ventet 4 dager siden uten å få svar. Har etterpå purret på manglende klageoppfølging uten å få svar. Som tredje forsøk prøvde jeg chatservicen til CDON. I chatten opplyser CDON at de kan ikke gi meg svar nå. I chatten begrunner CDON svaret med at de har andre kunder som også må ha svar.  CDON skylder på andre kunder, når man klager. Hva er hensikten med chat-service, når du ikke får svar? Hva er hensikten med en kundeservice pr epost, når du ikke får svar? CDON leverer ikke, til tross for flere klager. Man handler gjerne på nettet for at det skal være raskt. Her er CDON en tidstyv som stjeler tid fra kunder. 

  • 5 dager

    Per 11.01.2017

    Kjøpte iPhone, levert med fuktskade. Fikk etter 3 mnd pengene returnert, men først etter Forbrukerrådet ble involvert.

  • 3 uker eller mer

    Eirik 11.01.2017

    Kommer aldri til å handle hos cdon igjen. Kundeservice bruker evigheter på å besvare henvendelser, og 7 dager eller mer er helt normalt. Ordren jeg bestilte ble slettet helt uten grunn, og cdon var ikke villig til å levere varen til avtalt pris. Først da forbrukerrådet ble blandet inn viste cdon vilje til å løse denne saken.

    ...

    Kommer aldri til å handle hos cdon igjen. Kundeservice bruker evigheter på å besvare henvendelser, og 7 dager eller mer er helt normalt. Ordren jeg bestilte ble slettet helt uten grunn, og cdon var ikke villig til å levere varen til avtalt pris. Først da forbrukerrådet ble blandet inn viste cdon vilje til å løse denne saken.


    Det er snart 2 måneder siden jeg la inn ordren, og enda har jeg ikke mottat varen som er lagerført hos cdon.


    Jeg kommer aldri til å handle hos cdon igjen, og styrer samtidig unna bedriftene som er i Qliro Group og har samme eiere.

  • Ca. 1 uke

    Ken-Robert 09.01.2017

    Skremmende dårlig kundeservice!! 


    Bare å smøre seg med tålmodighet når man skal vente på svar fra de. Jeg har bestillt min siste vare her! Punktum.

  • 5 dager

    Mathias Davidsen 09.01.2017

    Kjøpte en 4K HDR skjerm av CDON 28. 12. 2016. Levering gikk raskt, fikk den hentet ut 2. januar 2017. Skulle koble den til PS 4 Pro 3. januar, og oppdager da at skjermen kun er 4k via Display Port, og PS4 Pro har kun HDMI 2.0 med 4k.. Det finnes ingen overgang, kun en i PRO segment til 30 000kr... Gikk inn på cdon.no og forsøker å finne ut hvordan jeg returnere. Fyller inn skjema, og venter flere dager. Ingen respons. Sender nytt skjema.. ingen respons. Nå er det gått 1 uke siden min første henvendelse, uten noen form for respons. Ikke har de Chat mulighet, ingen telefonnumre tilgjengelig, ingen epostadresse hvor mennesker svarer. Dette må sies å være en relativt elendig kundeservice. Leser av andres erfaring at de sliter med det samme. Nå gjelder heldigvis Norsk rett, men det virker som de på trass trenerer returer.. Burde være straffbart å IKKE innfri kravene, og ha en garanti på responstid etc. Dette er synd CDON, fordi dere sørger for å ende opp uten kunder med slik manglende respekt og respons. Spent på hvor lang tid dette vil ta. Godt jeg er en standhaftig og prinsippfast f*en.

  • anonym 08.01.2017

    De er dårlige på kundeservice. Kun TO måter å kontakte dem på. Via direkte chat og email. Email fungerer dårlig ettersom de bruker flere uker på å svare. Direkte chat er ikke hjelpsom heller ettersom de ber deg sende email. Var en fast kunde, ikke nå lengre.

  • Roy 06.01.2017

    Hvis jeg kunne gitt minus på stjerner hadde det blitt det. Kjøpte iphone og fikk den etter 2 uker. Mikrofonen på telefonen er defekt. De bruker 3 dager på å svare hver mail og de som svarer er totalt hjernedøde. 19. desember fikk de alle opplysninger, nå er det 6. januar og de har fremdeles ikke kunnet svare på hvordan jeg skal få ordnet telefonen. Styr unna folkens. Dette firmaet er ikke verdt å handle fra. 

  • 3 uker eller mer

    Allan 30.12.2016

    Kjøpte en ny Iphone fra CDON. Da dette er min første opplevelse med dårlig kundebehandling fra en nettbutikk. Føler at jeg må advare folk å ligge unna CDON. Man dør til man får svar på mail siden det er ingen andre måter å kontakte dem på. Dårlig kundeservicen som gjør at man ikke vil handle der igjen. Skal be dem å få pengene tilbake å si hadde siden de mista en lojal kunde som handler mye på nett. Jeg antar det tar 1 månde til jeg får min neste svar.

  • 3 uker eller mer

    Jonas 22.12.2016

    Makan til rævva kundeservice skal du lete lenge etter. Ikke klarte de levere riktig vare første eller andre forsøk. Tilbakemeldinger og dialog tar rett og slett lang tid, da de ikke har telefon.


    Styr unna om det ikke er noe du absolutt ikke kan finne et annet sted. Selv da, styr unna!

  • Ca. 1 uke

    vetle 13.12.2016

    Har bare hat god erfaring med CDON.


    passe kjapp levering, (hvert fall varer som kommer fra CDON sine lagre) de deler fort opp ordren om noen av varene ikke er på lager. Ikke tracking på delleverigene. men ellers bra !

  • John 07.12.2016

    2 a gången jag inte får mina varor därifrån nu.Taskigt bemötande av kundeservice. aldrig mer, håll er lång undan CDON!

  • 3 uker eller mer

    kåre Nysæter 05.12.2016

    helt siden 24 oktober startet en sak om retur av en jabra bluetooth, hvilket jeg gjorde ble lovet rask behandling av returen og ørten mailer frem og tilbake hardt blitt og lovnader og bli prioritert med en gang på chat, ikke sett noe til tilbakemeldinger og ikke noe tilbakebetalinger heller


    maken til dårlig kundebehandling skal en lete lenge etter

  • 3 uker eller mer

    Christer johansen 02.12.2016

    Er det mulig å gi 0 stjerner? Dette er den verste opplevelsen jeg har hatt av netthandel noen sinne! Jeg kommer aldri til å handle av CDON igjen, selv om jeg hadde spart 10.000,- på en vare. Kundeservice er dårlig, lang leveringstid, svarer ikke på dine eventuelle spm. De har ikke telefonnr eller norsk kundeservice. Kun dansker som sitter å skal hjelpe..

  • Noah 01.12.2016

    Noe av det verste av kundeservice jeg har vært bort i. Ikke har dem telefon nr og heller ikke mulig å snakke med norsk avdeling på chat.

  • Samme dag

    Svein Ågotnes 09.10.2016

    Bare tull, fake kampanjer og rabatter. nyhetsbrev sa tilbud gjelder hele helgen, men kunde service sier tilbud av spesifikk varen gjelder kun søndag, så er det heller ikke rabatt på søndag. Bestille aldri fra Cdon, ikke kaste tid og penger hos Cdon

  • Ca. 2 uker

    Ingvar 07.10.2016

    Lureri. Lokker med kampanjer og rabatter som det senere viser seg ikke å gjelde. Kundeservice fra Sverige er håpløst. Ferdighandla på CDON.

  • Ingrid 29.09.2016

    Aldri lever inn defekte Apple-produkter til reparasjon hos CDON. Det du ender opp med er en regning og et brev om at ingen feil ble funnet. Lever inn til Eplehuset istedet. De fant et svært alvorlig problem CDON ikke klarte å finne, så nå får jeg erstatningstelefon gjennom garanti. 

  • Martin 29.09.2016

    Bestilte en feil vare fra CDON avbestilte 3min etter bestillingen, men de brukte så mange ledd før den ble avbestilt at de ikke klarte å avbestille.

  • Samme dag

    Magnus 30.08.2016

    Bestilte ett GTX 1070 på 40% tilbud. Neste dag fikk jeg beskjed om at bestillingen var kansellert pga feilprising.


    Har handlet på mye bedre tilbud enn dette på langt over 50% på komplett uten noen problem før.

  • Ca. 2 uker

    Thomas 25.08.2016

     Når varen kom, var det ikke varen jeg hadde bestilt. I stedet for en mobiltelefon lå det et stativ til gopro i pakken. Jeg tok dermed kontakt med kundeservice. Først sender jeg en melding på nettside deres med forespørsel om å bli oppringt, men forsøkte så chattetjenesten. Der fikk jeg beskjed om at forespørselen om oppringing var registrert og at en kollega var på saken. Så bra, tenkte jeg. De ringer meg likevel ikke før dagen etterpå, og denne personen var slett ikke kjent med saken.

    ...

     Når varen kom, var det ikke varen jeg hadde bestilt. I stedet for en mobiltelefon lå det et stativ til gopro i pakken. Jeg tok dermed kontakt med kundeservice. Først sender jeg en melding på nettside deres med forespørsel om å bli oppringt, men forsøkte så chattetjenesten. Der fikk jeg beskjed om at forespørselen om oppringing var registrert og at en kollega var på saken. Så bra, tenkte jeg. De ringer meg likevel ikke før dagen etterpå, og denne personen var slett ikke kjent med saken.


    Varen jeg opprinnelig bestilte var ikke lenger på lager og tilgjengelig, slik at jeg må sende gopro-stativet tilbake uten å få varen jeg opprinnelig skulle ha i retur igjen. Det hele ble en lengre prosess der jeg ikke endte opp med varen jeg ønsket. Anbefaler ikke cdon. 

  • Ane Provosert 25.08.2016

    Kundeservice legger på når jeg endelig får tak i de på telefon. Elendig opplegg, alt fra 3 ukers leveringstid (sto 3-4 dager), en forsendelse som deles opp i flere forsendelser med flere regninger. Og null kommunikasjon mellom cdon og de ulike inkassobyråene de bruker, her fikk jeg tilsammen 7 regninger på 3 lusne cder.. DÅRLIG KUNDESERVICE JEVNT OVER, STYR UNNA.

  • Ca. 2 uker

    Terje 09.07.2016

    En svært useriøs aktør.Har vært kunde hos de i noen år,aldri mer. Hadde kjøpt en forsterker som ikke fungerte som den skulle å på 1 år har den vært inne til reparasjon for samme feil tre ganger. Jeg forlangte til slutt å få en ny forsterker eller pengene tilbake som er ifølge kjøpsloven noe jeg har rett på.Cdon på sin side ble da plutselig vanskelige å ha med å gjøre med div påstander om at jeg på egenhånd hadde oppsøkt reparatør å annet vås. Hos reparatøren står det svart på hvitt Cdon. Fraktsedlene å alle andre papirer cdon har sendt meg hver gang (som er benyttet) er registrert hos reparatør. Kundeservicen hos cdon er noe av det verste jeg har vært ute for, å nå nekter de å svare på mail. Her handler man på egen risiko fra en butikk som tror de kan ignorere kjøpsloven.

  • 3 uker eller mer

    Hans Petter 19.05.2016

    Sender fra Sverige og det tar lang tid til Norge! Varer kan ikke spores eller få leveransestatus før varene er i Norge. Intetsigende svar fra brukerservice om det må gå 16 dager før de kan klage til sin leverandør. Merkelig siden dette gjaldt kun lagervarer. Hvems lager er det som er oppgitt på webben?

  • 3 uker eller mer

    Celine 05.05.2016

    STYR UNNA!

    ...

    STYR UNNA!


    Vil anbefale å ikke bestille dyre ting som skal være ment til å vare "vesentlig lengre". Du er nødt til å sende tingen til dem via post dersom det er noe galt med den, da det er svenskene som driver det. 


    Betal heller 1000kr mer for bedre service og er mye tryggere garanti etc. CDON har ikke telefonnummer for kundeservicen. Kjøper du fra komplett eller en butikk her i Norge, kan du bare ta med tingen butikken og det er gjort. Tenk når du må sende mobilen/pcen via posten for å få den reparert? kommer til å ta like mange dager før du får en midlertidig pc eller mobil. viktige faktorer å tenke før du bestiller fra CDON. 


    Ble advart til å ikke kjøpe iphone fra CDON, selv om det var 1000kr billigere, som gjorde det allikevel. ANGRER STERKT. 


     

  • 3 dager

    Paul 17.04.2016

    Jeg er, merkelig nok når jeg leser de andre vurderingene, veldig fornøyd med Cdon.com. Jeg har bestilt 3 ganger og alltid fått varene etter 3 dager (PC-komponenter).

  • 3 uker eller mer

    Phillip 05.04.2016

    Veldig skuffet. Har alltid hatt god erfaring med cdon, men i det siste har de blitt udugelig. Utrolig lang behandlingstid (ventet 2 uker på at den ble sendt). Levererte også på feil postkontor.

  • Caroline E 17.03.2016

    Har alltid vært strålende fornøyd med cdon, men de siste bestillingene har tatt evigheter og litt til. Forferdelig gruuuuusom lang leveringstid plutselig! Ordentlig misvisende med 1-3 virkedager. Varen er ikke sendt innen 3 dager engang. Bestilte en serie jeg ønsket å ha til helgen, men den er ikke sendt engang. Vurderte å bestille fra platekompaniet, men ønsket å gi cdon en siste sjanse. Det skulle jeg ikke gjort, og jeg kommer sannsynligvis ikke til å handle der igjen... Dessverre.

  • Ca. 1 uke

    kristian 12.03.2016

    Treg levering. Kundeservicen vet ikke hva de driver med og bare ber deg sende mail angående problemene dine

  • Sandra 25.02.2016

    Jeg har prøvd å få hjelp av kundeservice'n deres, som kun går via mail. De er utrolig ubehjelpelig, og bruker flere dager på å svare. Jeg får som regel én kort setning til svar, som inneholder ordet "dessverre", hver gang. Ennå det er de som har gjort feilen. Jeg har også kontaktet via chat, og fikk til svar "Customer service
    deette må du da ta videre i denne mailen, jeg har ingen opplysninger over digitalprodukter".


    Unngå den butikken her.

  • Ca. 1 uke

    Niklas 17.02.2016

    Dårlig leveringstid i forhold til andre butikker.

    ...

    Dårlig leveringstid i forhold til andre butikker.


    Og når varene endelig kommer, så er det ikke garantert at du får det du har bestillt heller. 3 av 3 ganger jeg har bestillt filmer eller tvserier hos dem, så har jeg enten fått en helt annen pakke, eller så er det bare noen av filmene som er sendt.


     


    Værste er at det er umulig å nå dem på telefon. I 2016 burde alle som driver en så står nettbutikk hatt kundeservice man kan ringe til.


     


    MEN. Cdon har konkuransedyktige priser og et godt utvalg av varer, så dem er ikke helt bånn.

  • Ståle Waagbø 09.02.2016

    Ville tenkt meg om før jeg bestilte noe hos dette nettstedet. Min erfaring er svært dårlig. Dårlig og misvisende beskrivelse av produkter. Returnerte derfor varen, og har nå ventet i 31 dager på retur oppgjør. Har purret flere ganger, men samme beskjed "Vi har veldig høy belastning i vår returregistrering akkura nå"

  • 4 dager

    Kristina 23.12.2015

    Skikkelig dårlig erfaring med denne butikken. Dårlig og misvisende beskrivelse av produkter. Er og veldig misfornøyd med at det ikke går an å få kontakt på telefon.
  • Ca. 1 uke

    Torbjørn 04.12.2015

    Ville tenkt meg om før jeg bestilte noe hos dette nettstedet. Min erfaring er svært dårlig. Det de oppga som lagerstatus og leveringstid stemte ikke. Og ved henvendelse til kundeservice fikk jeg opplyst at "vi har så mye å gjøre". Heldigvis finnes det konkurrenter som er pålitelige. Jeg kommer ALDRI mere å handle hos CDON! Lyver om leveringstid og arrogant kundeservice. Mitt klare råd: Styr unna!
  • 2 dager

    Eivind 20.11.2015

    Helt greie priser på datakomponenter, varer merket som på lager er faktisk på lager, og varene sendes ut meget kjapt. Anbefales dersom en vil ha varene kjapt.
  • 3 uker eller mer

    ola 13.11.2015

    "Tilbudene" deres kan bli veldig dyre i og med at de ikke oppgir pris i e-posten og så sender falske krav inkasso.

    Unngå for enhver pris.

  • 4 dager

    ola 11.11.2015

    Elendig leverings tid på varer!
  • 3 uker eller mer

    Alf Hurum 22.10.2015

    Ventet i fire uker for så å få vite at de ikke kunne levere, så fikk jeg tilbud om 50 kr i kopensasjon.... finns andre alternativer som er lang bedre en cdon
  • 3 dager

    Magnus 27.08.2015

    Lynrask leveringstid, men nettsiden har blitt helt ubrukelig fra et kundeservicesynspunkt. Umulig å få kontakt med noen
  • Ca. 1 uke

    Lars-Georg 13.08.2015

    Valgte faktura da dette var en bestilling til bedrift. Synes det tok lang tid før ordre gikk gjennom, så jeg sjekket med kundeservice. Der får jeg beskjed om at faktura ikke er godkjent. Regner da med at jeg kan bare endre betalings måte, men det var ikke mulig. Så de bare sletta ordren min, og ga beskjed om at jeg måtte legge bestillinge på nytt. Da er jo selvfølgelig varen midlertidig utsolgt. Alt dette skjedde mens jeg chatte med kundesupport. Har heller ikke fått epost om ordren min er kansellert.

    Useriøst, kommer ikke til å handle der igjen.
  • 4 dager

    anne grete tveiten 06.06.2015

    jeg liker denne butikken veldig :D
  • 3 uker eller mer

    Ane 24.04.2015

    Aldri mer cdon!

    Bestilte varer 6.april, forespeilet leveringstid 5-7 dager. 4 dager senere får jeg standar mail om at varene er forsinket men blir sendt innen neste uke. 2 uker senere har jeg fremdeles ikke mottatt noen varer. Fikk idag svar fra kundeservice om at varene er på vei til pakking å blir sendt innen kort tid. Dette nesten hele 3 uker etter at jeg bestilte. Ordrestatus på min side...
    Aldri mer cdon!

    Bestilte varer 6.april, forespeilet leveringstid 5-7 dager. 4 dager senere får jeg standar mail om at varene er forsinket men blir sendt innen neste uke. 2 uker senere har jeg fremdeles ikke mottatt noen varer. Fikk idag svar fra kundeservice om at varene er på vei til pakking å blir sendt innen kort tid. Dette nesten hele 3 uker etter at jeg bestilte. Ordrestatus på min side har da stått som sendt siden 9. april!!!
    Så sjekket jeg min side rett etter at jeg fikk svar på fra kundeservice, og nå står det at orderen er blitt kansellert...

    Fantastisk. Blir et prosjekt å prøve å få penger igjen, om resten av det jeg har lest om cdon stemmer...

    tips - styr unna.
  • 3 uker eller mer

    Oda 18.03.2015

    CDON avbestilte produktet uten å snakke med meg.

    Jeg bestilte en iPhone 6 64gb Gold 12.01.2015, ca. 10 uker siden, da stod det at de hadde produktet inne på lager. Jeg var daglig innom nettsiden, og fikk med meg at produktet var utsolgt etter et par dager. Så går det omtrent to uker før jeg får mail om at leveransen kommer til å ta noe lengre tid, de sier ikke hvor lenge. Så tar jeg kontakt...
    CDON avbestilte produktet uten å snakke med meg.

    Jeg bestilte en iPhone 6 64gb Gold 12.01.2015, ca. 10 uker siden, da stod det at de hadde produktet inne på lager. Jeg var daglig innom nettsiden, og fikk med meg at produktet var utsolgt etter et par dager. Så går det omtrent to uker før jeg får mail om at leveransen kommer til å ta noe lengre tid, de sier ikke hvor lenge. Så tar jeg kontakt med CDON på chat, der visste de like lite om når produktet kom inn igjen. Utolmodig som jeg er tok jeg kontakt med CDON via chat ukentlig gjennom hele ventetiden.

    Langt ute i februar finner jeg ut at produktet ligger på lager igjen, en uke senere får jeg mail om dette. Det ser ut som ventetiden er over. Men den gang ei, for etter å ha ventet i fem dager på at produktet skal pakkes tar jeg kontakt med en på chat som også syns det er litt merkelig at produktet har ligget på pakking fra fredag til torsdag. Han finner så ut at produktet ikke ligger på lager likevel... så går det en runde på mail hvor jeg får standarmail om at produktet er sendt til pakking. Jeg stusset veldig med dette og spurte derfor om jeg kunne få snakke med noen via telefon da jeg syns dette er noe mer oppklarende. Det viste seg at jeg ikke fikk lov til å ringe dem, men at jeg gjerne kunne sende telefonnummeret mitt . Så da gjorde jeg det, gledet meg skikkelig til en oppklarende samtale. Dog ble jeg aldri ringt.

    Videre sendte jeg flere mail, tilslutt fikk jeg beskjed om at jeg kunne avbestille produktet hvis jeg ville. Jeg tenkte at jeg kunne vente videre ettersom jeg allerede hadde ventet i 9 uker. Så gikk jeg inn å sjekka i dag, for å se om det var noen fremgang. Da står det at produktet var kansellert. Noe jeg heller ikke har fått noe informasjon om. Så jeg tar kontakt med CDON via chat igjen. Jeg vil gjerne vite hva som har skjedd og om jeg kan få en mail som bekrefter at de har avbestilt produktet. Da kunne hun informere om at produktet var kansellert fordi de ikke hadde det på lager. Og hun kunne ikke sende meg mail, fordi det var en standardmail som gikk ut med en gang produktet ble kansellert.

    Nå har jeg vært i kontakt med Collector og de fiksa opp med tilbakebetaling med en gang. Om bare CDON kunne gjort det samme!!!

    Jeg syns dette er helt utrolig, har ikke opplevd så dårlig kundeservice noen gang tidligere og håper jeg slipper det når jeg nå bestiller fra et annet sted! Kommer aldri til å anbefale CDON til noen igjen.
  • 2 dager

    Dan A. 20.02.2015

    God kommunikasjon og service. Rask levering.Fine priser og tilbud. Ingen problemer med CDON på snart 15 år. Kun 2 forespøsler til Kundeservice med rask løsning og god kundebehandling. Jeg for min del er meget fornøyd og gir CDON en total terningskast 6.
  • 3 uker eller mer

    Alexander 27.01.2015

    CDON hevdet å ha sendt varen, men Posten Norge avviste blankt at de hadde mottatt noen forsendelse. Etter tre uker ba jeg CDON sende varen på nytt. Etter en lang dialog, sa de at varen ville bli sendt på nytt, og at de ville reklamere overfor Posten. Nå krever de betaling for varen som ikke ble levert, og truer med inkasso. Kjøp ikke varer fra CDON.
  • Ca. 1 uke

    Eldbjørg Kolstad 19.01.2015

    Veldig skuffet over kundebehandling/reaksjon ETTER en klage. Ser ut som at CDON skygger banen. Umulig å få tilbakemelding via e-post virker det som. Når en bestiller 2stk av en vare, er det veldig surt å få tilsendt bare 1 stk, spesielt når følgeseddelen "sier" 2stk.
  • 4 dager

    Thomas 16.01.2015

    Bestilte en iPhone 6 plus 64GB, da cdon var de eneste som hadde den på lager på daværende tidspunkt. Leveringstid sto 2-3 dager. Fikk beskjed i ordrebekreftelsen at de hadde mye å gjøre, og at det kom til å ta lenger tid enn forventet. Fikk den heldigvis på dag 4, som var en dag kjappere enn forventet.
    Frakten kostet meg 29,- (med Posten/Bring) og telefonen ble sendt i en polstret konvolutt.. Litt krise i mitt hode, men alt gikk fint og telefonen kom frem uten en skramme.
    Kommer nok ikke til å bruke CDON til lignende kjøp i fremtiden.
  • 5 dager

    Lars 12.01.2015

    Kjøpte et par truger (TSL 227), men produktet var kun pakket inn i en tynn CDON plastpose som det var revet flere rifter i under transport. Dette resulterte i et par mindre hull i bærevesken til trugene og den en plastbeskyttelsen til en av spiksene hadde falt av slik at den ene truga hadde ripet opp den andre.

    Hva med å spandere på en pappask til kundene?

    Jeg fikk et gavekort på 50,- på neste kjøp over 200,-, kunne dere ikke gitt meg en pappask istede?!?
  • 5 dager

    Ralf 10.01.2015

    Frytelig dårlig kundeservice. Sendte en kaffekvern til dem og den skulle repareres eller erstattes med ny maskin (garanti), men nå fikk jeg bare tilbakebetalt noe av beløpet maskin kostet siden det påstås at maskinen ikke kan repareres eller erstattes. Pengene jeg fikk tilbake er mye mindre enn det jeg må ut med for en ny maskin.

    De blåser i forbrukerkjøpsloven og svarer ikke på henvendelsene mine. Styr unna!
  • 3 uker eller mer

    Kristoffer M. O. 12.12.2014

    STYR UNNA CDON: Ordre ble kansellert og slettet uten å gi beskjed og cdon ber meg legge inn ny bestilling når det kommer inn igjen (muligens til en høyere pris?) - senere påstås det at produktet er utgående på tross av at dette er nylig lansert av Sony
  • 3 dager

    Øyvind 04.12.2014

    Helt super kundeservice da jeg skulle returnere en vare jeg ikke trengte. Fikk tilsendt returseddel på mail et par minutter etter at varen var ankommet meg.

    Ellers relativt rask levering. (3 dager)

    Skikkelig hyggelige folk. :)
  • 5 dager

    Aleksander Ness 02.12.2014

    Leveringstiden er treg!
    Bestilte fra 3 butikker på black friday.
    Dustin, netonnet og cdon.
    I morgen får jeg pakkene fra Dustin og netonnet, mens pakken fra cdon ikke er sendt enda!!
    Gå heller for dustin, komplett eller netonnet, de er langt bedre :)
  • 4 dager

    Aleksander 03.10.2014

    Hver eneste gang jeg har forhåndsbestilt noe har varen kommet minst en dag for sent (da faller jo poenget med å forhåndsbestille bort). Det skjer aldri hos andre netbutikker.

    Eneste grunn til at jeg fortsatt bestiller herfra er at varene gjerne er litt billigere enn andre steder.
  • 5 dager

    Kjartan 16.09.2014

    Jeg har handlet herfra noen ganger, har fått alle varene som er på lager som jeg skal. Men man kan ikke stole på dato de forventer å få varen på lager.

    Et eksempel. i 2 uker har jeg nå fulgt med på en ny telefon som kommer snart. De andre butikkene har hatt ukjent leveringsdato, eller forventet leveringsdato om 3-4 uker. CDON har forventet leveringsdato om 6 dager. Det har de nå hatt i 2 uker... Det ser ut som de bevisst prøver å sikre seg forhåndsbestillinger.
  • Ca. 2 uker

    Frode 29.08.2014

    De påstår de har sendt en monitor, men har gått 9 dager fra den forlot lager, og ennå ikke registert mottatt hos Posten. Treg med å svare på henvedelser også.
  • 3 uker eller mer

    Jens 06.08.2014

    Treg butikk. 16 dager har gått, og de har ennå ikke registrert returen.
  • Ca. 2 uker

    Marcus Eriksen 31.07.2014

    Bestilte 2 varer i én ordre. CDON klarer selvfølgelig å bare sende EN vare i leveransen. Hvor den andre varen er blitt av bruker de 2 uker på å svare på igjennom "e-post kundeservice".
  • Ca. 2 uker

    Stein Lundberg 31.07.2014

    Jeg vil ikke anbefale noen å registrere seg som kunder hos CDON.
    CDON gir ikke mulighet for direkte kundeservice via telefon og henvendelser via "kundeservice@cdon.com" besvares med : "eposten er uleselig" hvis CDON ikke ønsker å hjelpe deg. Det er dessuten nesten umulig å slette kundeprofiler hos CDON feks. krever de personnummeret ditt for å gjøre dette. Gamle DVDer til 39 spenn er ikke verdt denne elendige servicen. Måten CDON nekter å gi slipp på personnummere er i tillegg juridisk meget tvilsom. Får du en feilvare fra CDON må du regne pengene som tapt.
  • 3 uker eller mer

    Ole Magnus 10.07.2014

    Bestilte tre produkter på kampanje til halv pris. Etter noen dager fikk jeg e-post fra paypal om betalingen til CDON var tilbakeført. Da jeg logget med inn hos cdon var hele ordren kanselert. Jeg har ikke fått noen informasjon fra cdon i tilknytning til dette overhodet. Forferdelig kundebehandling. Har for øvrig klaget - venter på svar.
  • Ca. 2 uker

    Per Olof Petersson 08.06.2014

    Handlekurven har en tendens at tømmes når man går til kassen. Ganske irriterende når man har lagt mange varer i kurven. Det er nå over en uke siden jeg bestilte og jeg har fortsatt ikke fått varene.
  • Ca. 2 uker

    ida 11.05.2014

    Vil først si at jeg aldri har hatt noen problemer med CDON tidligere. De har alltid svart på henvendelserm, har levert raskt og riktig. Men for 8 dager siden bestillte jeg et nettbrett med 3-6 dagers leveringstid. Den står med status "mottatt av lager" fortsatt. Kontaktet de og spurte om de visste noe om hvordan det lå an. Får da til svar at de har så mye å gjøre på lageret for tiden, og at...
    Vil først si at jeg aldri har hatt noen problemer med CDON tidligere. De har alltid svart på henvendelserm, har levert raskt og riktig. Men for 8 dager siden bestillte jeg et nettbrett med 3-6 dagers leveringstid. Den står med status "mottatt av lager" fortsatt. Kontaktet de og spurte om de visste noe om hvordan det lå an. Får da til svar at de har så mye å gjøre på lageret for tiden, og at "det kunne hende at varen var sendt allerede for alt de vet". Føles ikke helt trygt at de vet så lite (men kudos for veldig raskt svar, tok såvidt en time). Jeg jobber selv med kundeservice og vet at det tar litt ekstra tid å sjekke opp enkeltordre, men det lar seg jo gjøre. Velger leveringstid ca. 2 uker fordi det har gått over en uke, og regner ikke med at jeg får den imorgen.
  • Ca. 1 uke

    Petter Pedersen 29.04.2014

    Bestilte og betalte en redningsvest. Da pakken kom etter noen dager inneholdt den en oppblåsbar nakkepute. Tok omgående kontakt med kundeservice og fikk beskjed om å returnere nakkeputen, bestille og betale ny vest. Når de fikk nakkeputen i retur, skulle jeg bli kreditert og få pengene tilbake. Fikk inntrykk av at de mente det var min feil. Det har nå gått 3 uker,
    ingenting har skjedd og de har ikke svart på siste henvendelsen. Ikke mer handel derfra:(:(
  • 4 dager

    Torje 17.04.2014

    Jeg bestilte ps4 hos cdon og fikk den etter fire dager. Meget god kundeservice som svarer på alle henvendelser! Anbefales sterkt!
  • Odin 11.04.2014

    Jeg synes dette er en veldig bra nettbutikk. Har bestilt bøker, spill og masse ting her. Rask levering og det er aldri feil. Veldig fornøyd.
  • Samme dag

    Herman Jørgensen 08.04.2014

    Fikk min Playstation4 på to timer;-) rett på døren overraskende bra ;-)
  • V 17.03.2014

    Ekstremt dårlig nettbutikk.
    Varen du bestiller stemmer ikke overens med varen som kommer i handlerkurven.
    Anbefaler å holde seg unna denne nettbutikken.
  • 3 dager

    Christina 14.03.2014

    Ble ganske skeptisk etter jeg hadde bestilt ny tlf hos CDON og leste alle de dårlige erfaringer på denne siden, men ble så positivt overrasket. Bestilte varen tirsdags kveld og mottok den i dag, fredag. Utrolig rask levering! Kunne ikke verdt mer fornøyd med netthandelen!
  • 3 uker eller mer

    Ole Erik 11.03.2014

    Ekstremt lang leveringstid, feil lagerstatus og tilnærmet inteteksisterende kundeservice.

    Bestilte et par cd-er som var på lager (og på tilbud!). Etter et par uker tok jeg kontakt for å sjekke hvor pakken har blitt av og fikk beskjed om at varen ble oversendt fra lager.
    Det er nå over ett år siden bestillingene ble lagt inn, og ordrene står fortsatt som åpne. Kundeservice svarer fortsatt det samme. Merk: Varene jeg fortsatt ikke har mottatt etter flere purringer står fortsatt "på lager".
  • 3 uker eller mer

    Fredrik 14.02.2014

    CDON er en horribel butikk å handle fra. Lang frakttid og en kundeservice det er å grine av. Skjønner virkelig ikke at butikken har en høyrere snittrating en 0.5 stjerner
  • 4 dager

    Stein 04.02.2014

    Jeg går som regel til CDON ettersom de har en oversiktelig og grei nettside, i motsetning til Dustin og Proshop. De har også en god faktura-service. Kjøpte en EVGA GTX 670 for 1900kr! Det eneste jeg kan si som er negativt, er at etter to separate kjøp på over 1500kr, ble jeg tilgitt 2 identiske 50kr rabattkoder, som gikk ut 14 Januar, noe som sto på den lysegrå lille teksten nederst på mailen.
  • 3 uker eller mer

    Stian 27.01.2014

    CDON driver skitten markedsføring og følger opp med elendig kundeservice.

    Forhåndsbestilte en Sony Xperia Z1 Compact fra CDon da de opplyste om at de fikk den inn på lager en uke før alle de andre nettbutikkene. To dager over forventet dato på lager kontaktet jeg CDon, og ingen visste hvorfor produktet ikke hadde kommet. Det sto heller ikke ny forventet dato på hjemmesiden. Jeg skulle få...
    CDON driver skitten markedsføring og følger opp med elendig kundeservice.

    Forhåndsbestilte en Sony Xperia Z1 Compact fra CDon da de opplyste om at de fikk den inn på lager en uke før alle de andre nettbutikkene. To dager over forventet dato på lager kontaktet jeg CDon, og ingen visste hvorfor produktet ikke hadde kommet. Det sto heller ikke ny forventet dato på hjemmesiden. Jeg skulle få mail av innkjøpssjefen, men han svarte meg aldri. Mistenkelig nok kom mobilen inn på lageret deres på samme dato som alle de andre nettbutikkene. Forsendelsen ble så lagt på lageret i over et døgn uten at den ble sendt, og uten at jeg kunne avbestille siden bestillingen var sendt til lageret.

    Jeg kommer hvertfall ikke til å kjøpe fra CDon igjen.
  • 5 dager

    Jon 28.12.2013


    Har kjøpt endel her.
    Bra så lenge du ikke behøver
    reklamasjon/reparasjon/bytte
    Ikke telefonkontakt.
    Kontaktskjemaet virker ikke.
    Ugyldig mailadresse.
  • 3 dager

    Jon Erik 18.11.2013

    God leveringstid! Bra tildbud! Veldig fornøyd. Har ikke hatt noen problemer med produktet mitt.
  • 3 uker eller mer

    Per Pål 12.11.2013

    Treg leveringstid
  • 2 dager

    David 30.09.2013

    Jeg har handlet en god del fra CDON, og har bare gode erfaringer. Lynrask levering og god kundeservice.
  • Ca. 1 uke

    Kristoffer 29.08.2013

    Bestilte meg en Sony Xperia V, fikk den i posten den 21/8. Den var defekt, og jeg sendte dagen etter en beskjed til de for å høre om jeg kunne få refundert kjøp/bytte produkt. Dette var selvfølgelig ikke så lett, da de vil ha telefonen inn for kontroll før de kan bestemme seg om jeg får nytt produkt/refundert kjøp. Så de sendte ut en returlapp til meg den 22/8, som jeg nå har ventet på...
    Bestilte meg en Sony Xperia V, fikk den i posten den 21/8. Den var defekt, og jeg sendte dagen etter en beskjed til de for å høre om jeg kunne få refundert kjøp/bytte produkt. Dette var selvfølgelig ikke så lett, da de vil ha telefonen inn for kontroll før de kan bestemme seg om jeg får nytt produkt/refundert kjøp. Så de sendte ut en returlapp til meg den 22/8, som jeg nå har ventet på i 1 uke og enda ikke mottat. Har sendt de melding flere ganger denne uken for å høre om hvor den blir av, og får dårlige og trege svar fra de. De seneste 3 meldingene har de ikke svart på innen 24 timer som de lover.
    Har handlet veldig mye fra de opp igjennom, men dette er siste gangen jeg gjør et kjøp ifra de!
Skriv omtale av CDON
Totalvurdering:

Hva syns du om butikken?

Levering:

Tilbud akkurat nå Se alle tilbud »