(+47) 800 33 034
apple.com

Om Apple Store

Gå til Apple Online Store for det siste fra Apple, inkludert iPhone, iPad, iPad mini, bærbare og stasjonære Mac-er og iPod-modeller. Når du handler på Apple Online Store, får du eksklusive fordeler som for eksempel:
- Gratis frakt for bestillinger på mer enn kr 1.038,- inkl. mva.
- Velg ekspresslevering eller velg et passende leveringstidsrom, og send produkter i én bestilling til forskjellige adresser for alle gavebehov.
- Ingen kostnader, ingen hast – du har 14 dagers returfrist og kan returnere produkter uansett grunn.
- Gratis gravering når du bestiller iPad eller iPod
- Tilpass maskinkonfigurasjonen for å sette sammen den perfekte Mac-en – kun på Apple Online Store
- Apples studentrabatt er tilgjengelig for studenter ved høyere utdanning og lærere
- Velg en rekke eksklusive og spesielt utvalgte tilbehørsprodukter for iPhone, iPad og iPod.
- Fordel kostnaden ved å benytte deg av finansieringstilbudet. Det er den rimeligste måten å handle på Apple Online Store på.
- Apples gaveinnpakning

* Vilkår gjelder
Apple Online Store selger og sender produkter kun til sluttbrukerkunder. Du kan ikke kjøpe produkter til videresalg. Belønning vil kun gis til kunder for opptil fem (5) enheter per kvalifiserende produkt, bortsett fra iPhone da det kun vil bli gitt ut belønning for opptil to (2) enheter innenfor en periode på tretti (30) dager.
Produkter som ikke utløser [flybonus, bonuspoeng, cashback] belønning inkluderer: gavekort, frakt- og mva.-kostnader.

Omtaler av Apple Store

Totalt 1 av 5

Basert på 1 erfaring, siste 12 måneder

Nyeste omtaler
  • Ca. 1 uke

    Erlend 04.07.2017

    Jeg bestilte den 5. juni en iPad 12.9, 256gb, grå 2. generasjon fra Apple.no. Denne ble sendt 12. juni og levert meg 15. juni. Jeg oppdaget raskt at denne hadde feil på skjermen. Den hadde nå og da en «klikke-/poppelyd» når jeg trykket på den. Det berørte området er i utgangspunktet mot toppen av iPad-en i portrett-modus.

    ...

    Jeg bestilte den 5. juni en iPad 12.9, 256gb, grå 2. generasjon fra Apple.no. Denne ble sendt 12. juni og levert meg 15. juni. Jeg oppdaget raskt at denne hadde feil på skjermen. Den hadde nå og da en «klikke-/poppelyd» når jeg trykket på den. Det berørte området er i utgangspunktet mot toppen av iPad-en i portrett-modus.


    Jeg leste om lignende tilfeller på nettforum og fant mange som hadde fått byttet iPad-er grunnet tilsvarende feil. Som kunde måtte jeg da vurdere om feilen var noe jeg kunne leve med på med et nytt produkt til 10 000 kr. Jeg fant raskt ut at det ikke var det. Grunnet dette avtalte jeg en telefonsamtale med Apple kundestøtte til andre arbeidsdag etter at jeg mottok iPad-en. Samtalen var mandag 19. juni.


    På telefon forklarte jeg problemet så godt jeg kunne. Kundebehandleren virket usikker, men stilte mange spørsmål, så skulle tro at han fikk en grei forståelse av problemet. Han mente enheten burde byttes ut og insisterte på at han skulle sende meg en eske jeg kunne sende iPad-en tilbake i. Eska skulle komme innen to dager mente han. Samtalen tok hele 26 minutter. Noe sier meg at en rask mail hadde vært enklere for meg som kunde.


    Eska kom fra Nederland den 26. juni. Det tok med andre ord ei uke og ikke to dager. Jeg sendte eska med iPad-en i retur samme dag. Da UPS ikke henter pakker her måtte jeg betale 170 kr. i frakt selv for å få pakken til Oslo. Dette hadde ikke Apple nevnt noe om på telefon.


    Jeg har av ulike grunner hatt det travelt med å få iPad-en tilbake. Jeg kontaktet derfor Apple support for å forsikre meg at den kom til en viss dato. Jeg snakket da med 1 som skulle følge opp saken. Det anropet varte i 29 minutter. Han sendte meg en mail der han omtalte meg med feil navn, så jeg mistenker at han blandet to saker litt.


    3. juli fikk jeg beskjed på mail om at iPad-en hadde ankommet verkstedet. Denne meldingen ble så fulgt opp av en ny mail der det blant annet sto at «Produktet ankom verkstedet vårt, men teknikerne våre kunne ikke behandle reparasjonsforespørselen din.» Reparasjonsstatusen på deres nettside sa «no trouble was found». Det sto også at det originale produktet allerede var sendt i tilbake til meg med UPS. Ulyden jeg raskt oppdaget klarte tydeligvis ikke Apples verksted å oppdage når de lette målrettet etter den. Noe jeg har veldig vanskelig for å tro. Stemte feilbeskrivelsen verkstedet fikk med det faktiske problemet? Det at varen så var sendt min vei igjen (7-9 dager med UPS) uten at noen kontaktet meg først er svært kritikkverdig.


    Da jeg så at det ikke ble funnet noen feil kontaktet jeg straks Apple på telefon. Jeg ble etter hvert satt over til en «senior» med navn 2 som skulle ta saken min. Etter et anrop på 47 minutter der jeg forklarte situasjonen måtte min nye venn hos Apple undersøke noe. Han ringte meg opp igjen etter 10 minutter og samtalen fortsatte i 44 nye minutter. Det ble altså 91 minutter totalt denne dagen. Det virket først som om han mente det skulle ordne seg raskt, men han forhørte seg med en rekke folk og avdelinger undervis. Det hele endte opp med følgende tilbud: Jeg måtte sende den tilbake til reparasjon når jeg fikk den. Noe som vel betyr at det hele ville ta en måned til. Altså, vil jeg få den tilbake rundt to måneder etter at jeg først fikk den levert. Han spurte meg hva jeg tenkte om dette og jeg kunne ikke svare annet enn at det hørtes ut som en dårlig spøk. Han var ikke uenig i at dette var et elendig tilbud. Jeg listet opp noen andre muligheter:


    · Verkstedet kunne stoppe pakken som sikkert ikke var hentet enda og se på iPad-en igjen, men dette lot seg ikke gjøre av en eller annen grunn.
    · Verkstedet kunne sende meg en ny iPad, så kunne jeg returnere den med feil på når jeg fikk den. Dette lot seg heller ikke gjøre uten at kundebehandleren visste hvorfor.
    · Nettbutikken kunne sende meg en ny iPad, så kunne jeg returnere den med feil på når jeg fikk den. Dette gikk selvsagt heller ikke.
    · Mitt siste forslag, som senior-en selv nevnte som en mulighet tidligere i samtalen, var at jeg kunne benytte meg av angreretten. Dette så jeg i utgangspunktet på som en dårlig løsning da det er ganske lang ventetid ved kjøp av modellen, men med tanke på hvor elendig alternativet var spurte jeg om dette. Han kunne da fortelle meg at jeg mistet angreretten da jeg ba om reparasjon. Med andre ord mistet jeg angreretten fordi jeg fikk en vare med feil.


    Etter litt fram og tilbake skulle vedkommende undersøke litt og ringe meg tilbake dagen etter, 4. juli. Med tanke på at han ikke fant noen god løsning på 91 minutter tvilte jeg på at dette ville gå bedre neste gang. Vi ble enige om at han skulle ringe meg kl. 13.00. Jeg var her så misfornøyd at jeg brukte kvelden på å notere ned en lang mail. Denne sendte jeg både til 1 og til 2.


    4. juli ringte telefonen allerede kl. 11.30. Denne gangen var det 1 som ringte. Han hadde lest mailen min og sa jeg skulle få ny iPad eller pengene tilbake. Jeg ble satt over til en som skulle ordne dette for meg. Etter 37 minutter på telefonen viste det seg at det selvsagt ikke var så lett. Han kunne nemlig ikke gjøre det fra sitt system. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte vente på samtalen med 2 senere i dag. Mannen på tråden var helt sikker på at 2 sikkert hadde funnet en god løsning til meg. Etter samtalen sendte jeg en mail til 1 og fortalte at det ikke ble slik han hadde sagt.


    Kl. 13.00 ringte 2 tilbake som avtalt. Han hadde undersøkt mer og fortalte meg at jeg fortsatt bare hadde en mulighet: Sende den tilbake til reparasjon. Jeg kunne selvsagt også kontakte forbrukerrådet, men det ville jo selvsagt tatt mye lenger tid. Jeg utrykket min misnøye med dette, men vi ble enige om at jeg vel måtte sende den tilbake til Nederland når jeg fikk den om en ukes tid. Jeg beskrev problemet på nytt, slik jeg hadde gjort i min første samtale med Apple. Jeg forsikret meg om at han hadde skrevet alt riktig denne gangen. Det eneste som gjensto var til slutt at han skulle sette meg over til dem som laget Postlapper. Det var med andre ord ikke meningen at jeg skulle betale frakten til Oslo selv, slik jeg måtte gjøre første gang. Etter lang ventetid fortalte 2 meg at jeg jo skulle få en ny iPad. Han hadde da snakket med noen som sa det. Jeg forklarte at jeg hadde snakket med 1 tidligere på dagen. Min gode venn 2 satte meg plutselig over til ei som skulle hjelpe meg. Hun leste seg opp på saken og jeg forklarte litt detaljer. Plutselig beklaget hun seg og sa at hun ikke kunne hjelpe meg. Hun kunne ikke forklare hvorfor jeg ble sendt dit i det hele tatt. Hun kunne heller ikke sende meg tilbake til 2, så jeg ble satt over til en ny kundebehandler. Hun leste seg opp om saken og undersøkte litt. Det viste seg selvsagt hun heller ikke kunne hjelpe meg, men hun kunne sette meg over til noen andre. Jeg ble da satt over til 3. Etter hva jeg forsto var 3 også en «senior». Han visste i hvert fall hvem 2 var. 3 fortalte meg at vanlig praksis hos Apple var at nye varer ble erstattet med engang hvis det var feil på dem. Det at min ble sendt til et verksted i Nederland var visst ikke noe som skulle ha skjedd. Han skulle ikke sette meg over til noen andre, men undersøke hva han kunne gjøre videre. Vi ble enige om at han skulle ringe meg kl. 16.00. Dette anropet hadde da vart i 98 minutter.


    3 ringte til avtalt tid. Han hadde undersøkt og kom fram til samme konklusjon som 2. Jeg måtte sende varen tilbake til Nederland for ny sjekk hos verkstedet når jeg fikk den tilbake. Han var enig i at dette var en dårlig løsning, men han hadde ikke myndighet til å gjøre noe med saken. Jeg måtte bare finne meg i at jeg ikke ville få en 100% fungerende vare før rundt to måneder etter at jeg opprinnelig mottok den. Det at de i utgangspunktet hadde gjort feil når de sendte den til verkstedet gikk dermed utover meg. Det var overhodet ingenting noen av dem hadde myndighet til å gjøre for å hjelpe meg. Han satte meg dermed over til en svenske som ordnet med en postlapp. Dette anropet ble totalt 38 minutter.


    Jeg har altså kjøpt en iPad som ble levert med en tydelig feil. Jeg vil forhåpentligvis få et tilfredsstillende produkt to måneder etter første leveringsdato. Jeg har snakket med 10 forskjellige kundebehandlere hos Apple over fem timer. Ingen har hatt myndighet til å hjelpe meg på en god måte, men alle har forstått frustrasjonen min. De har alle takket meg for tålmodigheten min. Hos en skikkelig nettbutikk sender man en mail så er alt greit etter et par uker. Så enkelt er det altså ikke med Apple.


    Uten tvil den dårligste opplevelsen jeg har hatt som kunde. Anbefaler alle å heller kjøpe Apple-produktene sine fra et annet sted.

  • Ca. 2 uker

    Magnus 18.02.2014

    Flott butikk, men dessverre ofte dyrt. De har riktig nok noen eksklusive produkter som jeg har kjøpt der. Om man kjøper et apple-produkt får man som regel gratis frakt (da de oftest koster over 1000kr, noe som gir gratis frakt) og har alltid fått levering på bud med signering. Veldig sikkert og ofte ganske så kjapt. Eneste ulempen er hvis du ikke liker å vente. De tar seg ofte god tid med levering...
    Flott butikk, men dessverre ofte dyrt. De har riktig nok noen eksklusive produkter som jeg har kjøpt der. Om man kjøper et apple-produkt får man som regel gratis frakt (da de oftest koster over 1000kr, noe som gir gratis frakt) og har alltid fått levering på bud med signering. Veldig sikkert og ofte ganske så kjapt. Eneste ulempen er hvis du ikke liker å vente. De tar seg ofte god tid med levering på alle andre varer. Aldri opplevd levering på under 1 uke.

    Har ikke opplevd enestående service, men har ingenting konkrekt å klage på.

    Veldig flott butikk med god informasjon og flotte bilder!
  • Ca. 2 uker

    Vidar 11.04.2013

    Bestilte iPad 4, som i følge prisguide var billigst med pris på 3.112,- nok. Da jeg først kjøper er jeg selvfølgelig opptatt av å kjøpe så billig som mulig, og når jeg i tillegg velger et apple produkt, tenkte jeg det kunne være like så greit å benytte apple store.
    Gjennomfører kjøpet, betaler med kredittkort, og får etter ett par dager kvittering på bestilling med samme sum oppført...
    Bestilte iPad 4, som i følge prisguide var billigst med pris på 3.112,- nok. Da jeg først kjøper er jeg selvfølgelig opptatt av å kjøpe så billig som mulig, og når jeg i tillegg velger et apple produkt, tenkte jeg det kunne være like så greit å benytte apple store.
    Gjennomfører kjøpet, betaler med kredittkort, og får etter ett par dager kvittering på bestilling med samme sum oppført.
    2 dager senere får jeg en ny mail. Her opplyser de at på grunn av en systemfeil hos Apple Store har feil pris blitt oppgitt og betalt. Selve momsutregningen har blitt feil. Beløpet som ble oppgitt i butikken og på utsendt faktura var 3.112,- inkl. moms. Men de opplyser at riktig pris er 3.112,- + moms. Altså 3.890,- inkl. moms. De ber meg samtidig svare på mailen så raskt som mulig, å ta en avgjørelse på at om jeg fortsatt vil ha produktet. Jeg svarer med en gang at jeg ikke er interessert i kjøpe produktet til 3.890,-, da avtalt pris var 3.112,-. Samme helg kostet samme produkt 3.280,- på Expert, med mulighet for gratis frakt til nærmeste butikk, som bare er en knapp kilometer fra der jeg bor. I og med at Apple store brukte over 3 dager på og oppdage feil på utsendt faktura, svarte jeg også at de burde dekke den ekstra kostnaden jeg nå får, da billigste produkt på lager da var 3.650,- + frakt (utsolgt på expert).

    Svar fra Apple Store uteblir totalt, og to dager senere kommer en ny mail med faktura, der de opplyser om at produktet blir sendt fra Eindhoven med TNT Express samme dag. (bestilte også gravering på opprinnelig bestilling). I denne fakturaen har de lagt på prisen 778,- nok, og trekt denne summen fra samme kredittkort som ble brukt til betaling av første faktura. (Er dette i det hele tatt tillatt?)
    Da de tydeligvis ikke responderer på mail, selv om de ber meg svare på deres umiddelbart, ringer jeg til deres kundesenter. Blir mottatt av en hyggelig svensk kundesenteransatt, og legger frem min sak. Han er helt enig i forhold til hvordan saken er blitt behandlet, og mener i tillegg nå at jeg bør få produktet til pris fra opprinnelig faktura. Han kunne ikke ordne dette selv, men måtte sende saken over til finansavdelingen får godkjenning. Han lovte å sende mail så fort han fikk tilbakemelding. Vel... Mail uteblir. Tar kontakt igjen etter 2 dager. Får da opplyst at finansavdelingen behandlet saken akkurat da, og at jeg kunne få svar i løpet av kort tid. Svar uteblir fortsatt. Sender en purring i forhold til tilbakemelding. Nå er også produktet ankommet norge, og klart for utlevering. Nå har plutselig samme kontaktperson fått en helt annen tone... "Skulle du ikke ha produktet likevel?". Må igjen forklare at jeg kjøper selvsalgt gjerne produktet til opprinnelig pris, men ikke til pris som er 778,- dyrere. Dessuten synes jeg det utrolig frekt å bare trekke det ekstra beløpet uten tillatelse med meg. Og hvordan er i tillegg dette mulig?. Nå er det igjen ingen tilbakemeldinger å få. Alternativet mitt blir da å benytte angrefrist, for så å sende produktet tilbake til Eindhoven. Som nok ikke blir billig. Men siden jeg valgte gravering på opprinnelig ordre blir det sikkert også en del tilleggskostnader i forhold til dette. Så i stedet for å få ende opp med det billigste produktet på prisjakt.no, ender jeg med å betale mer enn dyreste mulighet.

    Vurderer å be kredittkorleverandør om hjelp. Men fant ut at Eurocard og Apple Store nå har startet samarbeid med Cash Back kampanjer, så de er nok lite villig til å fremme noe uenighet på så små bagateller.

    Som sagt, jeg anbefaler ingen å benytte seg av denne nettbutikken.
    Men tanke på Apple's globale posisjon i markedet, og tro på at deres egen salgskanaler burde opptre med god kundeservice, er jeg utrolig skuffet over hvordan jeg har opplevd min første "handel". Det kommer nok ikke til å gjenta seg. Har handlet fra mange nettbutikker, både norske og fra utlandet, uten å oppleve maken til slett og arrogant kundebehandling.
  • Ca. 2 uker

    Jørgen 11.04.2013

    Bestillte et produkt fra apple.no. Viste seg og ta 14 dager og levere varen selv om de hadde den på lager. Når jeg endelig fikk varen viser det seg at feil produkt er levert. Jeg tar så kontakt med apple for retur (raskt svar på support, eneste lyspunkt i hele handelen), og får tilsendt returanvisning per mail. Pakken skal da sendes til Nederland for min regning, uten noen form for refusjon av...
    Bestillte et produkt fra apple.no. Viste seg og ta 14 dager og levere varen selv om de hadde den på lager. Når jeg endelig fikk varen viser det seg at feil produkt er levert. Jeg tar så kontakt med apple for retur (raskt svar på support, eneste lyspunkt i hele handelen), og får tilsendt returanvisning per mail. Pakken skal da sendes til Nederland for min regning, uten noen form for refusjon av portoen...Postens satser for sending av varen til Nederland viste seg også å være litt mer enn varen kosten hos apple.no. Sitter nå med et stk ubrukelig kamerastativ. Dette er rett og slett for dårlig for et selskap som Apple.
  • Ca. 1 uke

    Børge 31.12.2012

    Veldig vansklig side, også er jo apple produkter sære både i bruk og programmer.
  • Ca. 1 uke

    Oddbjørn 16.03.2012

    Har kjøpt flere Iphone samt Ipad hos Apple Store og er stort sett fornøyd med leveringen. UPS eller TNT leverer raskt frem til Norgen, men derfra og ut til kunden (Posten) kan de ta tid.
    Vær obs på at Apple stort sett har 1 års garanti. Ønsker du å reklamere på et produkt etter den tid, må du gjøre oppmerksom på at du bruker retten om 2 års reklamasjonsrett som gjelder i Norge.
    Apple Care vil påberope seg retten til å godkjenne en reklamasjon innenfor denne perioden.
    Selv fikk jeg ny telefon selv om garantien var utløpt

  • Ca. 1 uke

    Ørjan 16.03.2012

    Huff, det er en stund siden jeg turte bestille noe av verdi fra Apple. Sist jeg gjorde det ble det en laptop til ca. 20000 kr med feil loddet skjermkort. Den kom tilbake fra reprasjon med feil festet tastatur og stor ripe i skjermen, fra neste reprasjon med manglende tastaturbelysning, og slik gikk leken. Da jeg ga opp å vente hadde Apple hatt maskinen tre genger så lenge på reprasjon som jeg hadde...
    Huff, det er en stund siden jeg turte bestille noe av verdi fra Apple. Sist jeg gjorde det ble det en laptop til ca. 20000 kr med feil loddet skjermkort. Den kom tilbake fra reprasjon med feil festet tastatur og stor ripe i skjermen, fra neste reprasjon med manglende tastaturbelysning, og slik gikk leken. Da jeg ga opp å vente hadde Apple hatt maskinen tre genger så lenge på reprasjon som jeg hadde hatt den hos meg. Og de nektet å heve kjøpet fordi de har europeisk kontor i Irland, de mente at Irsk lov var gjendende. Fikk pengene til slutt, men nå kjøper jeg Mac på Elkjøp eller Lefdal.
  • Ca. 1 uke

    Tron 11.02.2012

    Grei pris, treg levering.
  • 29.01.2011

    Jeg bestilte en apple airport extreme på siden til apple store. Dette var før det ble standard med 1gbit porter på lan portene, altså ca 1 uke før de lanserte den. Jeg bestilt een som hadde 100mbit poter tydeligvis, fant ut dette da jeg fikk den, kontaktet apple store for å benytte meg av 14 dagers angrerett, men det var ikke mulig å få noe hjelp whatsoever, jeg klagde inn, aldri svar, så...
    Jeg bestilte en apple airport extreme på siden til apple store. Dette var før det ble standard med 1gbit porter på lan portene, altså ca 1 uke før de lanserte den. Jeg bestilt een som hadde 100mbit poter tydeligvis, fant ut dette da jeg fikk den, kontaktet apple store for å benytte meg av 14 dagers angrerett, men det var ikke mulig å få noe hjelp whatsoever, jeg klagde inn, aldri svar, så ikke nok med det, var ruteren defekt, så måtte få bytta den, og når jeg gjorde det, krevde de at jeg "la" ut for ruteren før de sendte en ny. Så av ren frustrasjon, så solgte jeg rutren på finn.no og kjøpte meg en D-link ruter istedet. Den plassen eier ikke kundeserve what so ever. De brukte også sinnsvakt lang leveringstid.....
  • Alexander Ramberg 14.12.2009

    Anbefales
    Kjøpte selv en MacBook fra apple.no for halvannen uke siden, og må si meg veldig fornøyd! Rask levering kostandsfritt på døra. Det eneste som trekker ned karakteren er at butikken veldig fort kan taes for å være en helnorsk butikk, og at det er først etter at du har bstilt du skjønner at de må sende varene dine fra utlandet...
    Anbefales
    Kjøpte selv en MacBook fra apple.no for halvannen uke siden, og må si meg veldig fornøyd! Rask levering kostandsfritt på døra. Det eneste som trekker ned karakteren er at butikken veldig fort kan taes for å være en helnorsk butikk, og at det er først etter at du har bstilt du skjønner at de må sende varene dine fra utlandet. Dette kan gi 2-3 dager lenger leveringstid enn man først skulle tro, men det er absolutt overkommelig. Dagen etter at jeg bestilte fikk jeg beskjed om at apple hadde oppgradert maskinene og samtidig skrudd ned prisene, uten at den norske websiden var oppdatert på dette, derfor fikk jeg større harddisk og bedre prosessor for 1000 kr. mindre. Veldig bra, Apple!
  • Vidar Nordbø 14.12.2009

    STYR UNNA
    Nettbutikken er tilsynelatende norsk, men befinner seg utenlands, og roter til æ,ø,å slik at TNT ikke finner adressen og følgelig ikke leverer, uten en masse telefonering eller ny email med "kopi av førerkort" for å finne fram til vanlige korrekt oppførte norske adresser med æ,ø, og å. Hvis du prøver å...
    STYR UNNA
    Nettbutikken er tilsynelatende norsk, men befinner seg utenlands, og roter til æ,ø,å slik at TNT ikke finner adressen og følgelig ikke leverer, uten en masse telefonering eller ny email med "kopi av førerkort" for å finne fram til vanlige korrekt oppførte norske adresser med æ,ø, og å. Hvis du prøver å endre leveringsstedet fra privat adresse (den med ø) krever Apple 48 timer på å omgjøre dette. Apple bruker TNT som har særdeles slett kundebehandling av APPLE kunder, som de skylder på avtaler med Apple (!). Prøv å ring Apple for å ordne opp i rotet og du ingen hjelp skal få!

  • Jon Nerheim 14.12.2009

    Enkelt og Effektivt
    Jeg skulle kjøpe den største iPoden til meg selv og min bror i butikk i Bergen. De butikkene vi besøkte hadde enten stengt for dagen, eller ikke modellen vi var ute etter. Jeg logget inn på apple.no og kjøpte enkelt og greit 2 stk sorte 60GB iPod Video med docking, hodetelefoner, remote, kabling osv osv enkelt og greit til en god pris og fritt levert hjem. I tillegg fikk vi inngravering på begge iPodene - ikke dumt i disse tyveri-tider. Anbefales for alle som har lyst, men ikke har tid!
  • Siri Haugsnd 14.12.2009

    Perfekt!
    nett-butikken apple.com/no er den beste jeg vet om! Det er enkelt å finne fram til det man skal til, det er elegant, man kan returnere. Jeg anbefaler butikken sjikkelig!

    Jeg har en mac data, og den er også perfekt. alle burde kjøpe den! me bedre enn widows!
  • Snorre Selmer 14.12.2009

    Topp service!
    Bestillte min 80GB Video iPod her. Rask levering, og ingen problemer.



    Og som kommentar til Vidar Nordbø, TNT hadde ingen problemer med å finne adressen min selv om den hadde en "å" i seg..
Skriv omtale av Apple Store
Totalvurdering:

Hva syns du om butikken?

Levering: